Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka paljon Prisman kassana tienaa?

Vierailija
09.03.2026 |

Olen tehnyt pari aloitusta samasta kysymyksestä koska tämä oikeasti kiinnostaa.  Miksi tämä aloitus poistetaan toistuvasti?

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
09.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

TESin mukaista palkkaa siellä maksetaan.

Mene hakemaan netistä Kaupan alan tes, ja sieltä palkkahinnoittelu.

Kyllä se sieltä selviää.

Vierailija
22/29 |
09.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun katsotte netistä tes palkkoja, niin huomatkaa että myyjälle jolla on alle vuosi työkokemusta maksetaan harjoittelijapalkkaa joka on 80% alimmasta palkkaluokan palkasta. Prisman kassat on osa-aikaisia joten heillä on tuntipalkka. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
09.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomatkaa myös että lauantailisää maksetaan lauantailta vasta klo 13 jälkeen. Lauantain aamuvuorosta joka loppuu klo 13 ei makseta mitään lisiä.

Vierailija
24/29 |
09.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ymmärtäkää ettei Prisman kassa voi itse valita mitä vuoroja tekee. Kassalla et siis pääse rikastumaan tekemällä vain sunnuntai- ja yövuoroja koska et saa pelkästään niitä vuoroja.

Vierailija
25/29 |
09.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prisman kassalta voi edetä vaikka pääministeriksi. EI huono.

Vierailija
26/29 |
09.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä teen kassalla 20h/vko ja tienaan nettona 1100-1500/kk riippuen onko ollut sunnuntaitöitä ja kuinka paljon saan iltalisiä. Kauppa menee kiinni klo 22 joten yölisiä en saa. Mun tuntipalkka on 14,75

Mutta kuten aiemmin joku jo sanoi niin ilman työkokemusta saa harjoittelijapalkkaa niin kauan kunnes työkokemusta tulee vuosi täyteen.

Vierailija
27/29 |
09.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jännä juttu että olen ollut töissä kassalla ja nykyisin siis asiakkaana mutta en ole ikinä törmännyt limaisiin setämiehiin tms. Ketähän ne oikein on? 

Esiintyvät alueittain.  Olen ollut useammalla paikkakunnalla S-kassalla ja olen todellakin kohdannut niitä limanuljaskoita.  Mutta olen myös laittanut niille jauhot suuhun, nolannut kuuluvasti.  (En ole ujo naapurin tyttö)

Olen myös jonottanut kassalla kun limainen setämies on ahdistellut 18-vuotiasta kassatyttöä. Sattui vielä olemaan kummityttöni. Teki mieli potkaista ukkoa perseeseen. Miten nämä kehtaa?

Vierailija
28/29 |
09.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö kaupan tesin palkkataulukot löydy vapaasti netistä. Sieltä näkee.

Tällä voi kuitata kaikki keskustelunavaukset, kätevää! Eikö kaikki av:n alotukset ole sellaisia, että vastaus ja jo joskus käyty sama keskustelu löytyy netistä?

Vierailija
29/29 |
09.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea sanoa tarkkoja tienestejä, mutta IP kassa ei edes tarvitse kalanpääsoppaa, vaan pieni määrä sähköä riittää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi viisi