Olen odotellut Torin ostajaa kohta 4h sovitusta
Väittää on tulossa kuitenkin yhä tänään noutamaan.
Kommentit (16)
Kaiken maailman pas*a ostajia on. Itse myyn facekirppiksellä ja jos ei myöhästytä niin sitten ei tulla ollenkaan. Luonnollisesti ei ilmoiteta asiasta.
No laita sähköpostia sille ja kysy tilannetta. Ei se aina niin suju matkojen takia. Hyvää myyntiä kuitenkin.
Jotkut eivät tule vaikka sovittu, mutta näis se on vapailla markkinoilla. Kärsivällisyyttä - odottavan aika on pitkä.
Joo, myy seuraavalle. Jos joku odotuttaa vaikka 4 tuntia, niin siinä on 20e/tunti 80 euron tappiot päivystämisestä.
Jos tulee oikeasti, on epäkohteliasta. Itse en möisi enää sille. Mutta vaikuttaa petkuttajalta, kiusantekoahan tuo on.
Torille voi ilmiantaa, voivat sulkea hänen tilin, Varmaan tekee kiusaa muillekkin eli jos katsovat käyttäjän viestihistoriat.
Eikös torissa voi laittaa palautetta myyjistä ja ostajista tai mahdollisista ostajista/odotuttajista? Itse olisin tunti sovitun ajan jälkeen laittanut viestin, että en ole enää tavattavissa tänään.
Miksi ihmeessä odotat? Sovitaan tarkka aika ja mikäli ei noudata sitä, myydään jollekin muulle tai heitetään kaatopaikalle, älä ole lapanen!
Minä hain pari tuntia sitten tyttöjen polkupyörän, 20 minuuttia sen jälkeen kun kaupat oli tori.si:ssä lyöty lukkoon. Arvioin sopimishetkellä myyjälle, että olen viimeistään puolen tunnin kuluttua paikalla. Hyvin meni kaupat.
Vierailija kirjoitti:
No laita sähköpostia sille ja kysy tilannetta. Ei se aina niin suju matkojen takia. Hyvää myyntiä kuitenkin.
Jotkut eivät tule vaikka sovittu, mutta näis se on vapailla markkinoilla. Kärsivällisyyttä - odottavan aika on pitkä.
Miksi sähköpostia, soittamallahan se selviää nopeammin.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa odottaa vielä toiset 4 tuntia!
puolelle öin?
Vierailija kirjoitti:
Huijari taitaa olla. Tai mielisairas.
Tai kiireinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai kiireinen.
Tai hajamielinen