Lahti Ahtiala!
Harkitsemme tarjouksen tekemistä oktalosta. Minkälaista aluetta? Viihdytkö? Jos et,niin miksi? Kiitos!
Kommentit (16)
onhan se kaukana, ja ahtiala on vähän huono maineinen, MUTTA omakotialue on taatusti rauhallisempaa aluetta. ystäväni asuvat ahtialasta eteenpäin (kunnaksessa) ja sinnepäin mennessä rauhoittuu kovasti - lähes kuolee ;)
niin sitten. Jos joudut käyttämään julkisia liikkumiseen, se tulee lapsen kanssa Lahdessa kalliiksi! OKT alue on i ihanaa seutua, mutta kerros/rivariin en kys. aleelle muuttaisi.
Olemme asuneet jo yli 7v eikä muutettas pois. Kaupunkiin pääsee 4krt/t ja kesällä pyörällä jos vaan yksi lapsi.
Rauhallista on vaikka vuokrataloja onkin ympärillä. Hyvä koulu, kirjasto ja kauppa lähellä. Neuvola ja tk ainakin vielä, mutta nehän voi kadota mistä vaan.
Tervetuloa Ahtialaan!!
Itsekin Ahtialassa omakotitalossa asuneena voin sanoa, että erittäin mukava paikka on. Ahtiala on käsitteenä melko laaja, sielläkin on monta asuinaluetta. Ainoa mistä olen huonoa kuullut, olen Roopenkujan pienkerrostaloalue.
sitten ahtiala on huono paikka asua. Kaupunkiin pitkä matka ja linja-auto on järettömän kallis.
aikuisen lippu on 2.7¿ ja lastenvaunumaksu 2¿
6:nen! Olisi mukava tutustua jo etukäteen naapureihin jos saamme haluamamme talon. Minulla 6v tytär ja toista odotetaan. ap
Reilu 10 min kaupunkiin omalla autolla ei mielestäni ole mikään pitkä matka/aika. Paljon luontoa lähellä. Paljon rauhallisempi entä mitä puhutaan. Levoton(???) ostari lie joka kaupunginosassa? Palvelut kohdillaan, kunhan saavat vain tuon terveyskeskuksen pysymään paikallaan! Tännepäin vaan! Hyvät ulkoilureitit ja Herrasmannin uimaranta lähellä.
rikostilastoissa esim. Ahtialan vuokra-asunnotkaan eivät olleet yhtä korkeilla sijoilla kuten kestusta ja Liipolan seutu. Ahtialan rauhattomuus taitaa olla jo urbaanilegendaa ja menenitä peruja sieltä 90-luvun alusta. Muutama vakispurgu pyörii aina ärrän kulmilla ja heistä ei ainakaan ole ikinä ollut häiriötä. Vuokra-asuntojen lähistöstä ei ole kokemusta.
Itse olen Kunnaksesta ja onhan täällä ainakin rauhallista. Suorastaan tylsää.
Minusta ei tylsää lainkaan, vaan ihanaa!!!!!!!!!!!
eikä pois haluta !
mulla lapsia kaks vajaa 5v ja 2v
Tervetuloa jos talon saatte =)
aina kuulee juttuja miten kauheita eri paikat on. esim liipola, ahtiala,mukkula, tonttila jne.. itse asunut jokaisessa noista usean vuoden eikä mitään hätää ole ollut!
Hirveästi sosiaalisia ongelmia ja liian pitkä matka keskustaan.