Onko karvainen pillu nou gou?
Onko ehdoton turn off ja nou gou, jos pillu on karvainen? Oletko esim joskus joutunut nuolemaan karvaista aromipesää? Huh huh!
Kommentit (63)
Foorumin keski-ikä ja demografinen tausta tulee aina hauskasti esille näissä ketjuissa joissa Kalevit ja Tellervot kohkaavat tohkeissaan karvafantasioistaan.
Vierailija kirjoitti:
Foorumin keski-ikä ja demografinen tausta tulee aina hauskasti esille näissä ketjuissa joissa Kalevit ja Tellervot kohkaavat tohkeissaan karvafantasioistaan.
luomufanit eivät ehdottomasti aina ole kaikenkokeneita Kalluja ja Telluja vaan voivat olla myös mitäänkokemattomia ykiä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
luomufanit eivät ehdottomasti aina ole kaikenkokeneita Kalluja ja Telluja vaan voivat olla myös mitäänkokemattomia ykiä
Tottakai. Ei niin marginaalista perversiota olekaan ettei siihen hurahtaneita löytyisi kaikista ikäluokista mutta nämä tippa silmäkulmassa oodeja mamman aromikarvoille runoilevat ovat paljon lähempänä sinunauskappelelin kuin peruskoulun ovea.
https://www.instagram.com/empoweringhairywomenofficial/p/DUzWYWZkvn4/ ei tarvi söpistellä tyhjää, luomu on hyvä
Mieheni on luonnollisen karvoituksen ystävä ja hänellä on ikää jonkun verran alle nelkyt.
Tykkää myös, että hiukset on pitkät ja käsittelemättömät, eikä olisi tatskojen tai lävistyksien ystävä ja tykkää etten meikkaa.
Itse olen bi, eikä karvat ole haitanneet naisella eikä miehellä. Miehillä en pidä posliinista eikä sellaisilla miehillä joista kiinnostun, usein posliinia näykään.. Naisilla ihan ok vaikkei oma lemppari.
Ehkä ollaankin miehen kanssa salaa sitten seittemänkymppinen homopari, pitää neuvotella kumpi saa olla Kalevi kumpi Einari 🤔
Eikö posliini olekaan yleisempi malli? Onko niistä poslaritytyistä jotain pulaa kun pitää haukkua ja negailla sitä että joku muu tykkää ihan luonnollisesta karvoituksesta.
N35
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tottakai. Ei niin marginaalista perversiota olekaan ettei siihen hurahtaneita löytyisi kaikista ikäluokista mutta nämä tippa silmäkulmassa oodeja mamman aromikarvoille runoilevat ovat paljon lähempänä sinunauskappelelin kuin peruskoulun ovea.
Eivätkö sitten tatskattu pakkaskana ja muotoonleikatut ankeutelmat ole mitään fetissejä ja pakkomielteitä?
Pieni kiitorata vai röyhkeä rämemajava? Eka on OUJEE, toka on HYHHYH.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eivätkö sitten tatskattu pakkaskana ja muotoonleikatut ankeutelmat ole mitään fetissejä ja pakkomielteitä?
On varmaan fetissi jos tuollaisista kiihottuu esim kaupan pakastealtaan äärellä (tosin on tunnustettava etten edes tajunnut mitä jälkimmäisellä tarkoitit). En vaan silti ymmärrä, mitä tekemistä tällä on karvattomien alapäiden kanssa. Näetkö sielusi silmin aina pakastebroilerin, jos puhe on paljaista pilluista tai kulleista? Onko tuo siis sinun fetissisi, vai joku muu mielen ilmiö?
Ei kiitoradastakaan ole mitään fysikaalista etua kehon toiminnoille. Ei keho kasvattaisi rämemajavaa itselleen jollei siinttä olisi apua ja silmäniloa
Vierailija kirjoitti:
Mieheni on luonnollisen karvoituksen ystävä ja hänellä on ikää jonkun verran alle nelkyt.
Tykkää myös, että hiukset on pitkät ja käsittelemättömät, eikä olisi tatskojen tai lävistyksien ystävä ja tykkää etten meikkaa.
Itse olen bi, eikä karvat ole haitanneet naisella eikä miehellä. Miehillä en pidä posliinista eikä sellaisilla miehillä joista kiinnostun, usein posliinia näykään.. Naisilla ihan ok vaikkei oma lemppari.
Ehkä ollaankin miehen kanssa salaa sitten seittemänkymppinen homopari, pitää neuvotella kumpi saa olla Kalevi kumpi Einari 🤔
Eikö posliini olekaan yleisempi malli? Onko niistä poslaritytyistä jotain pulaa kun pitää haukkua ja negailla sitä että joku muu tykkää ihan luonnollisesta karvoituksesta.
N35
Niin, oletko sinä Kalevi vai Einari? Se, että käytät tekstissäsi tytöstä/naisesta sanaa "tyty", kertoo jo sen, ettet ole 35v nainen, vaan joku iäkkäämpi mies.
Minusta se on normi. Posliini taas on erikoinen asia.
Ihan sama jos on posliini niin tuskin sen takia tulisi mitään vastareaktioita mutta lähtökohta on se että normaalisti on karvoja.
Ei karvat mua haittaa. Yhtä kiihottava ja herkullinen on karvoilla tai ilman.
Vierailija kirjoitti:
Tykkään karvaisesta! Pillussa ei pysty olemaan liikaa karvoja.
https://www.instagram.com/empoweringhairywomenofficial/p/DUzWYWZkvn4/?h… siinttä olen yhtämieltä, mutta ei yliampuvuuden tartte niin pienelle alueelle rajoittua
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tykkään karvaisesta! Pillussa ei pysty olemaan liikaa karvoja.
https://www.instagram.com/empoweringhairywomenofficial/p/DUzWYWZkvn4/?h… siinttä olen yhtämieltä, mutta ei yliampuvuuden tartte niin pienelle alueelle rajoittua
Nyt on kova. Monella Kalevilla on nyt meisseli ojossa!
"""Niin, oletko sinä Kalevi vai Einari? Se, että käytät tekstissäsi tytöstä/naisesta sanaa "tyty", kertoo jo sen, ettet ole 35v nainen, vaan joku iäkkäämpi mies.
-
Huuttims 😂 Mitään sanoja ei voi käyttää ironisesti, I see. Voin olla vaikka Kalevi, mies saa olla sitten Einari.
Ei mulle oo väliä muiden kuin vaimoni pillulla, jos sellainen olisi käytettävissäni ja sen tahtoisin tietenkin olevan luomu, impi ja tatskaton