"USA:n ohjusisku tappoi ainakin 168 lasta ja 14 opettajaa", "Kuvassa näkyvät kouluiskussa surmatuille uhreille järjestetyt hautapaikat."
"Yhdysvaltain ohjusisku tappoi ainakin 168 lasta ja 14 opettajaa Minabissa Iranissa. Kuvassa näkyvät kouluiskussa surmatuille uhreille järjestetyt hautapaikat."
https://img.ilcdn.fi/AlBk2ywJ9GiKLsblec8OMq3-kIo=/full-fit-in/920x0/img…
Kommentit (70)
Vaikea enää sanoa, kumman maan johdossa on pahempi hirviö: Venäjän vai Usan.
Onkohan Iranissa edes tyttökouluja vai onko tämä tyyliin Gazan terveysministeriön julkaisema uutinen?
Artikkelista "mokasiko USA"? Toivottavasti oli moka, eikä tarkoituksellista.
Nuo kuvat oli jopa hesarissakin todistettu tekoälyn tekeleiksi
Trump sanoi että iranilaiset pommitti omaa kouluansa. Minä ainakin uskon sen minkä meidän presidentti sanoo, enkä mitään epämääräisiä rätti päitä.
Vierailija kirjoitti:
Trump sanoi että iranilaiset pommitti omaa kouluansa. Minä ainakin uskon sen minkä meidän presidentti sanoo, enkä mitään epämääräisiä rätti päitä.
hyvä goy
Vierailija kirjoitti:
Nuo kuvat oli jopa hesarissakin todistettu tekoälyn tekeleiksi
Lähde siionistivalheellesi?
Ihanaa, miten USA toi rauhan ja demokratian Iraniin!
Vierailija kirjoitti:
Terveisin, Pallywood..
More like juutalaistotat🐀👃
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onkohan Iranissa edes tyttökouluja vai onko tämä tyyliin Gazan terveysministeriön julkaisema uutinen?
mene j u t k u uuniin
Sitten vielä väitetään että on vain antisionismia eikä antisemitismiä.
Vierailija kirjoitti:
Usko sinä vaan fassupedaria, minä uskon Reutersia
Pakkohan se on pommittaa aina joku maa kun muuten lehdistö rupeaa pommittamaan epstein-asioista.
"Valkoinen talo on kiistänyt, että Yhdysvallat olisi kohdistanut iskun tarkoituksellisesti kouluun. Se korostaa Hegsethin tavoin, että puolustusministeriö tutkii asiaa."
Mitävittua iltalehti!!! Trump sanoi että iranilaiset pommitti koulua, ei sitä että se olisi vahingossa ollut Yhdysvaltojen isku.
aina roiskuu kun rapataan
t: trump
Jää Trumpille häpeätahraksi. Miksi vanha mies tällaiseen sortuu.
Koko juttu: https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/657f8fec-16d5-4757-a7ba-9b2e25f13ad0