Missä kukat, kakut, pallot jne? Tänään on NAISTENPÄIVÄ!!
Kommentit (35)
Vierailija kirjoitti:
Jos metsässä tulisi vastaan joko valkoinen heteromies tai karhu niin kyllä valitsisin sen karhun.
Jarin vaiko Teron?
Tehdään naistenpäivän kunniaksi lolloketju kuten ennen vanhaan: eli laittakaapa kuvia paljaista, mielellään kookkaista ja öljytyistä utareista. Pikkutissien ei kannata vaivautua, koska sama kuin tuijottelisi miehen rintakehää eli yäk.
Vierailija kirjoitti:
Vein juuri tiskit, harjan ja fairypullon lastenpaljussa kullalle vuoteeseen. Pääsee tänään helpommalla, kun ei tarvii sängystä nousta. Muisk!
- Aviomiehesi -
Ja kuivaustelineen parisängyn toisen nukkujan paikalle?
Vielä kerkeette hyvin kukkakauppoihin ja sen jälkeen leipomosta kakku ja kaupasta juhlatarvikkeita ;D
- ap
En noteeraa, turhaa höpötystä. N60
Vierailija kirjoitti:
Tasa-arvo niin ei tarvitse.
Olet ymmärtänyt tasa-arvon väärin. Tasa-arvo ei poista hyvä käytöstapoja ja toisesta välittämistä.
Nämä sotii pahasti tasa-arvoa vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Tasa-arvo niin ei tarvitse.
Minä vietin aikoinaan 330 miestenpäivää intissä enkä muista naisten huomioineen niitä ikinä.
En koe itseäni naiseksi kaiken miehen pettämisen jälkeen. Milloin on paskamaisten naisten päivä? Silloin voitaisiin juhlia minuakin.
Poikani sai lahjoja, oli synttärit tänään
Meillä työeläkepariskunnalla ei sen kummemmin vietetä Naistenpäivää kuin toteamalla sen olemassaolo. Mutta hyvin natsasi miniän synttäreiden kanssa jonne vaimoni leipoi mokkapalojen pohjan ja minä tein kuorrutuksen , levitin sen ja kookoshiutaleet päälle. Tänään kello 14 veimme sen päivänsankarille ja joimme siellä iltapäiväkaffet myös Naistenpäivän kunniaksi. Vuonna 2028 tulee 50 vuotta täyteen avioliitossa joten meillä on kotona aina Naistenvuosi!
Yks ex muisti mua viestillä "hyvää päivää, nainen".