Miten ihmiset uskaltaa asua omakotitalossa jossa ei ole mitään naapureita
Lähettyvillä?
Eikö muka tule turvaton olo?
Asuin itse hetken sellaisessa ja matkaa lähimpään naapuriin oli kilometrejä. Oli tosi pelokas olo kokoajan.
Nyt kerrostalossa ja on ihanaa ja turvallinen olo kun on naapurien ääniä ympärillä.
Kommentit (39)
Vierailija kirjoitti:
Mikä sua ap vaivaa kun pitää spämmätä?
https://www.vauva.fi/keskustelu/6429526/eiko-teita-omakotitalossa-asuja…?
Lopeta huumeiden vetäminen.
Tuo en ole minä.
Vierailija kirjoitti:
Helposti, pihanvahtikoira kaverina ja haulikko kaapissa. Ihanaa olla luonnon keskellä rauhassa. Kerrostalossa oli hörhöjä, jotka häiriköi ja hississä haisi vanha kusi.
Vihaan sua.
Vierailija kirjoitti:
Lähin naapuri on 100 metrin päässä. Ei pelota. Varashälyttimet löytyy ja Securitaksen vartija tulee paikalle nopeasti, jos hälytän.
Sulla on naapuri lähellä.
Se olis upeeta asua kilometrien päässä lähimmästä naapurista.
KT on se rauhaton ja vaarallisempi paikka.
Jos lähimmät naapurit on noin kaukana niin yleensä tarkoittaa että asuu muutenkin niin metsässä että ei sinne ainakiaan kukaan varas eksy paikalle.
Luojan kiitos ei tarvitse asua betonikuutiossa ap:n kaltaisten hullujen seassa.
Enemmän mä pelkään milloin toi yläkerran ukko oikeesti tappaa akkansa. Ryyppää koko ajan ja nainen on juossut rappuun karkuun jo monen monta kertaa ukko perässään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähin naapuri on 100 metrin päässä. Ei pelota. Varashälyttimet löytyy ja Securitaksen vartija tulee paikalle nopeasti, jos hälytän.
Ihana ajatus, mutta voin kertoa ettei muuten tule.
Olet mainoksen uhri
Eikö kannata siin tapauksessa testata!
Vierailija kirjoitti:
Jos lähimmät naapurit on noin kaukana niin yleensä tarkoittaa että asuu muutenkin niin metsässä että ei sinne ainakiaan kukaan varas eksy paikalle.
Joku hullu voi eksyä
Aidosti itsenäiset ja vahvat jotka pärjää elämässä ilman muita ja muilta saatavaa palvelua
Ase pitää tietysti olla käden ulottuvilla niin ei kutsumattomat vieraat häiritse. Meillä ainakin on mökillä.
Vierailija kirjoitti:
Enemmän mä pelkään milloin toi yläkerran ukko oikeesti tappaa akkansa. Ryyppää koko ajan ja nainen on juossut rappuun karkuun jo monen monta kertaa ukko perässään.
Kuten naiset sanoo aina miehille jotka kärsii naisensa väkivallasta ja kaikesta pahasta mitä nainen miehelle tekee sopii myös tähän. Mitä tämä nainen tekee että ansaitsee tuommoisen käytöksen
Vierailija kirjoitti:
Olen aina ihmetellyt näitä avauksia. Oikeasti. Onko osalla aikuisista naista jotain äärimmäisiä pelkotiloja tms, jos ei uskalla asua kuin kerrostalossa?
Ja ei ne kerrostalotkaan mitään turvallisia aina ole. Taannoin pisti 71 v mies sellaisen palamaan. Ja butt ja Hyvönen p*loittelivat kaksi uhriaan kerrostalo-asunnossa..
Mulla on ollut pari väkivaltaista ukkoa, mitkä on rynnineet ovesta läpi. Kyllä mulla on turvallisempi olo kun on naapureita ympärillä ja kaksi lukittua ovea kodin ja ulkomaailman välissä. Joka sinänsä on perseestä kun en ole yhtään kerrostaloihminen muuten, kaipaan luontoa ja tilaa touhuta. Lähestymiskieltokin on Suomessa yksi vitsi jos saa jonkun sekopään peräänsä.
En uskaltaisi muuttaa yksin omakotitaloon. Pitäis olla ainakin koira mikä varoittaa ja turvaa.
Tosin onpa täälläkin joskus soiteltu ovikelloa keskellä yötä ja naapurit mesoaa. Ennen asuin luhtitalossa. Muutin pois ja myöhemmin joku hullu polttomurhasi alakerran naapurin. Yksi tuttava räjäytti itsensä mukana puolet kerrostalosta ilmeisesti vahingossa.
Eikai sitä missään ole turvassa jos kaikkea ajattelee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuten naiset sanoo aina miehille jotka kärsii naisensa väkivallasta ja kaikesta pahasta mitä nainen miehelle tekee sopii myös tähän. Mitä tämä nainen tekee että ansaitsee tuommoisen käytöksen
No mitäs nyt vit tua?
Vierailija kirjoitti:
Kukaan soittanut poliisit?
Vierailija kirjoitti:
Mitäs pelottavaa se metsän keskellä on asua? Eläimiäkö pitäisi pelätä?
Jotkut hullut ilmeisesti kuvittelevat että jos menee metsään, niin siellä tulee heti joku susi tai karhu vastaan. On huomattavasti suurempi todennäköisyys joutua koiran puremaksi kuin mikään luonnonvaraisen eläimen hyökkäyksen kohteeksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku hullu voi eksyä
Kyllä niitä huumehörhöjä taitaa löytyy enemmän kaupunkialueilta, josta niitä mömmöjäkin ostetaan. Kumma moni suomalainen uskaltaa myös olla omalla kesämökillään ilman että pitäisi nukkua haulikko vieressä.
Helposti, pihanvahtikoira kaverina ja haulikko kaapissa. Ihanaa olla luonnon keskellä rauhassa. Kerrostalossa oli hörhöjä, jotka häiriköi ja hississä haisi vanha kusi.