Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko joku saanut leveää vyötäröä kavennettua jollain konstilla?

Vierailija
07.03.2026 |

Mietin jo korsetin hankkimista, kun mikään ei tunnu auttavan. Apua.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
19.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ruumiinrakenne on tasapaksu, niin ei mitään näkyvää vyötäröä välttämättä tule vaikka olisi kuinka hoikassa kunnossa. Mä oon sellainen itse.

Vierailija
22/27 |
19.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksanut laihduttaa niin kiristin pötsin vyöllä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
19.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikunnan harrastaminen auttaa. Sitä pitää vaan olla usea kerta viikkoon ja myös lihaskuntoa erikseen. Liikunta tutkitusti vähentää vyötärörasvaa ja tiedän myös kokemuksesta tämän. 

Vierailija
24/27 |
19.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, mä poistatin alimmat kylkiluut.

Sekin on yksi vaihtoehto, kun mulla ei ole yhtään tyhjää tilaa lonkka- ja kylkiluiden välissä.

Ap

Mitä mä just luin?

Vierailija
25/27 |
19.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei onnistu, ja iän myötä vielä vähemmän. t:samanlainen

Vierailija
26/27 |
19.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ensimmäinen kysymys on, että paljonko sinussa on rasvaa. Johtuuko se vyötärön paksuus siitä, että siinä on vararengas ympärillä? Vaikka ihon alla ei olisi paljoa hyllyvää, vatsaontelossa voi olla viskeraalista rasvaa, joka paisuttaa vyötäröä. 

Toinen on sitten, että tiimalasi vaatii ohuen keskikohdan lisäksi leveät ylä- ja alaosat. Vyötäröä voi saada näyttämään kapeammalta saamalla lisää lihasta pakaroihin ja selkään. 

Vierailija
27/27 |
19.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ensimmäinen kysymys on, että paljonko sinussa on rasvaa. Johtuuko se vyötärön paksuus siitä, että siinä on vararengas ympärillä? Vaikka ihon alla ei olisi paljoa hyllyvää, vatsaontelossa voi olla viskeraalista rasvaa, joka paisuttaa vyötäröä. 

Toinen on sitten, että tiimalasi vaatii ohuen keskikohdan lisäksi leveät ylä- ja alaosat. Vyötäröä voi saada näyttämään kapeammalta saamalla lisää lihasta pakaroihin ja selkään. 

Pakaroita ei juurikaan saa kasvatettua leveyssuunnassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän viisi