Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen alkanut osin syömään eläimille tarkoitettua ruokaa. Aina kun se on mahdollista. Tässä säästövinkkiä

Vierailija
07.03.2026 |

Toivottavasti tätä ei kielletä lainsäädännöllä.

Ihan maittavaa, ei siinä mitään.

Kommentit (54)

Vierailija
41/54 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekisin myös niin osittain, mutten uskalla haitta-aineiden vuoksi.

Vierailija
42/54 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muistan vuosien takaa mummon joka paistoi itselleen koiranmakkaraa kun muuhun ei ollut varaa. Lemmikin ruoka meni oman ohi.

No mistäs sukanvarresta rahat löytyi?

Mistä minä sen tietäisin? En tuntenut häntä niin hyvin että tietäisin mitä hänelle lopulta tapahtui.

Kovasti olet kuitenkin vaikuttunut tästä mummoista, joka söi koiransa ruuat.

Köyhiä on aina ollut, on ja tulee aina olemaan. Ennenkin ihmiset ovat joutuneet pihistelemään ja priorisoimaan ostoksiaan mitä kummallisimmilla tavoilla. Joku ruokkii lemmikkinsä vaikka sitten itse näkisikin lähes nälkää.

No mutta eihän se mummo nähnyt nälkää. Söi koirankin ruuat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/54 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulin jo 80-luvulla lapsena, et joku "mummo/vaari" osti koiranruokaa

ja söi sen, kun oli niin köyhä just siinä vaiheessa.

URBAANI LEGENDAA  ??

Vierailija
44/54 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä söin lapsena koiran "suklaanappeja". Sitten tallilla hevosten melassi oli suurta herkkua.

Jos ei hiukset pysy päässä niin kokeilkaapa muute  hevosten biotiinia. Vahvuus ja hinta vähän eri kuin ihmisten versiossa. Saattaa muutkin karvat kuin hiukset tosin villiintyä.

Vierailija
45/54 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksat terveyskuluissa. Mukana on mätää lihaa ja kaikkea sontaa. Olen ollut tehtaalla, jossa noita tehdään. Minut siirrettiin ihmisruokapuolelle, koska oksentelin pelkästä hajusta.

Vierailija
46/54 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maksat terveyskuluissa. Mukana on mätää lihaa ja kaikkea sontaa. Olen ollut tehtaalla, jossa noita tehdään. Minut siirrettiin ihmisruokapuolelle, koska oksentelin pelkästä hajusta.

Ei noita samoissa tehtaissa tehdä

Vierailija
47/54 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok. Minä syön joka viikko ilmaista kalaa. Talvella tullut hyvin madetta ja ahventa. Kesällä sitten kuhaa, haukea, ahventa. Syksyllä sieniä ja osan kuivatan. Ilmaiset marjat metsästä. Nyt kasvatan herneenversoja, satoa tullut koko talven. Halpaa on ruoka niille, jotka viitsivät. Ei tarvitse eläintenruokaan alentua. 

Vierailija
48/54 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Köyhä siellä nyt taas uhriutuu ja kerjää sääliä. Ei tipu. Juurekset on puoli-ilmaisia. Eikä maksa pastat, pakastevihannekset, puurot yms. todellakaan samaa mitä lemmikkiosaston ruoat. Tietysti tyhmästä päästä kärsii koko ruumis, että jos on järjenjuoksu tuolla tasolla niin ei liene mikään yllätys, että olet myös köyhä.

Vierailija
49/54 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä anoppi söi kerran hevosille tarkoitettuja maksuja. Vahingossa. Taisi olla porkkana pohjoinen. Ei tapahtunut mitään.

Vierailija
50/54 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei noita samoissa tehtaissa tehdä

Totta kai tehdään samassa tehtaassa. Eri rakennus se oli kyllä.

Vierailija
51/54 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eläinten vitamiinit ja hivenaineet on ihan hyviä, jos ne sisällön puolesta sopii. Tulevat kuitenkin ihan samoista lääketehtaista ja samat puhtaus- ja muut vaatimukset.

Vierailija
52/54 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä söin lapsena 70-80 -luvun vaihteessa linnuille tarkoitettuja pähkinöitä, kun tulin koulusta kotiin.

En siksi, että ruokaa ei olisi ollut, vaan siksi että pidin niiden mausta ja tuli hyvä olo.

Äitini sai ihan järkyttävän raivarin joka kerta, kun huomasi minun tehneen niin.

Vierailija
53/54 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä anoppi söi kerran hevosille tarkoitettuja maksuja. Vahingossa. Taisi olla porkkana pohjoinen. Ei tapahtunut mitään.

En usko. Anoppi ei maksuja syö. Päinvastoin. Kulujahan tuo piriuainen yrittää aiheuttaa parhaansa mukaan.

Vierailija
54/54 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä söin lapsena koiran "suklaanappeja". Sitten tallilla hevosten melassi oli suurta herkkua.

Jos ei hiukset pysy päässä niin kokeilkaapa muute  hevosten biotiinia. Vahvuus ja hinta vähän eri kuin ihmisten versiossa. Saattaa muutkin karvat kuin hiukset tosin villiintyä.

Kyllähän tuo muuten, mutta ennen pitkää maksa sanoo poks jos hevosen eväitä popsii. Kaikki yliannostukset rasittavat maksaa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kuusi