Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen alkanut osin syömään eläimille tarkoitettua ruokaa. Aina kun se on mahdollista. Tässä säästövinkkiä

Vierailija
07.03.2026 |

Toivottavasti tätä ei kielletä lainsäädännöllä.

Ihan maittavaa, ei siinä mitään.

Kommentit (54)

Vierailija
21/54 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ennenmuinoin kissoille tarkoitettu tonnikala meni myös ihmisille hyvin. Oli paljon halvempaa

Sitten oli koirille markkinoitu lihahyytelö. Söin ite ja koiralle jäi nappulat

Kissojen tonnikala ei ole halvempaa kuin ihmisille tarkoitettu. Jotkut ovat paljon kalliimpia.

Vierailija
22/54 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Best-in ja koirat kiittää

Best-in siitä riittää

Yks tuttu oli best niillä töissä ja kertoi mitä niihin seoksiin laitetaan.

En söisi 🤗

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/54 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta varmaan pakkokin siirtyä minkinrehuun tai muuhun vastaavaan kun hallitus haluaa suitsia kauppojen omat merkit pois hyllyiltä. Minkinrehua saa sentään ehkä tuettuun hintaan?

Vierailija
24/54 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistan vuosien takaa mummon joka paistoi itselleen koiranmakkaraa kun muuhun ei ollut varaa. Lemmikin ruoka meni oman ohi.

Tarkoitat, että mummo söi lemmikinkin ruuat?

Vierailija
25/54 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eläinten ruoka määritellään rehuksi ja sitä koskevat laatuvaatimukset ovat paljon löyhemmät kuin ihmisravinnon kohdalla. Juuri CNN raportoi miten tutkimuksen mukaan lukuisissa eri merkkien eläinruuissa oli mm. valtavat määrät raskasmetalleja ja muovia. Eläinruokiin voidaan laittaa ihmisruuaksi kelpaamattomia raaka-aineita. Älä sössi terveyttäsi tuolla moskalla.

Sössin mitä sössin ja hoida sinä omat asiasi...

Vierailija
26/54 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulen sen kyllä tulevan kalliimmaksi. Turvallistahan se on. Käytän itsekin eräitä lemmikkien tuotteita kuten vitamiineja.

Kyllä! Olen minäkin ostanut eläinkaupasta marsujen c-vitamiinia itselleni. + koirien ja kissojen kuivamuona käy ihan hyvin näkkileivän sijaan. 

Vierailija
27/54 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Felineä kun laittaa leivän päälle, niin a vot! 😋

Vierailija
28/54 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Best-in siitä riittää

En söisi 🤗

Yksi tuttu on Atrialla töissä ja .......tiedät mitä!

Vierailija
29/54 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tuo hevosen kylmä geeli maksaa 39€ litra ja apteekissa myytävä kylmägeeli 109€ litra. Tuossa jo säästääkin.

Vierailija
30/54 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Best-in siitä riittää

En söisi 🤗

Minä olin leipomolla kesätöissä, enkä jostain syystä ostanut pullaa tai leipää pitkään aikaan...

Vierailija
31/54 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muistan vuosien takaa mummon joka paistoi itselleen koiranmakkaraa kun muuhun ei ollut varaa. Lemmikin ruoka meni oman ohi.

No mistäs sukanvarresta rahat löytyi?

Mistä minä sen tietäisin? En tuntenut häntä niin hyvin että tietäisin mitä hänelle lopulta tapahtui.

Vierailija
32/54 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarkoitat, että mummo söi lemmikinkin ruuat?

Mummu ruokki vähillä varoilla ensisijaisesti lemmikkinsä.

Vierailija
33/54 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halpaahan se on kun se on tehty ihmisruuaksi kelpaamattomista ruhon osista. Mutta kukin tyylillään.

Vierailija
34/54 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä minä sen tietäisin? En tuntenut häntä niin hyvin että tietäisin mitä hänelle lopulta tapahtui.

Kovasti olet kuitenkin vaikuttunut tästä mummoista, joka söi koiransa ruuat.

Vierailija
35/54 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalliiksihan tuo tulee. Markkinamiehet tietää, että ihmiset ovat valmiita maksamaan kun lemmikistä on kyse.

Hemmottele nyt sitten itseäsi fine dinigillä, mihin köyhillä ei ole varaa.

Vierailija
36/54 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissojeni märkämuona maksaa joku lähemmä 10€ kilolta.

Ei mitenkään edullista, jotenka mitä oikeen syöt?

Vierailija
37/54 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Halpaahan se on kun se on tehty ihmisruuaksi kelpaamattomista ruhon osista. Mutta kukin tyylillään.

Ei edes ole. Lemmikkiruokabisnes on ihan oma lukunsa, kuten myös eläinlääkärimaksut.

Eikä niitä pyörittävät ihmiset ole tyhmiä.

Omistajat ovat valmiita maksamaan melkein mitä vain, kun kyseessä on se oma lemmikki.

Vierailija
38/54 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Köyhiä on aina ollut, on ja tulee aina olemaan. Ennenkin ihmiset ovat joutuneet pihistelemään ja priorisoimaan ostoksiaan mitä kummallisimmilla tavoilla. Joku ruokkii lemmikkinsä vaikka sitten itse näkisikin lähes nälkää.

Vierailija
39/54 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ap:n kanssa samoilla linjoilla. Jo vuosia olen syönyt koiranmakkaraa puolukkahillon kanssa. Vähän vain mikrossa lämmitän. Haukku-merkkinen oli suosikkini, mutta sitä ei enää saa. Mut on Hau hau championikin hyvää.

Sulla on kuitenkin mikro ja varaa käyttää sähköä. Miksi pitää tulla tänne elvistelemään miten hyvin sulla menee?

Vierailija
40/54 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Köyhiä on aina ollut, on ja tulee aina olemaan. Ennenkin ihmiset ovat joutuneet pihistelemään ja priorisoimaan ostoksiaan mitä kummallisimmilla tavoilla. Joku ruokkii lemmikkinsä vaikka sitten itse näkisikin lähes nälkää.

No mutta eihän se mummo nähnyt nälkää. Paistoi pannulla koiransakin ruuat itselleen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi viisi