Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Äh, haluaisin jo lopettaa imetyksen, poika 10.5kk

Vierailija
03.05.2007 |

mutta ei vaan ole koskaan tutille/pullolle/mukille oppinut vaikka kuinka yritän ja vieläkin kaipaa tissiä 2-3 kertaa yössä kun herä :( miten ihmeessä tämän nyt vieroittaisi?!

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
03.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvin olet jaksanut imettää, hyvin..

pääasia että kun lopetat yöimetyksen niin pidät pääsi - eli et enää siitä päätöksestä lipsu.

Kokeile ottaako (jos ei mukista/pullosta tms..) niin lasista. Ihan kuin muutkin.. ? Tai sitten lusikalla..Vaikka jos vielä jaksat imettää niin ei tarvitse kuin muutama kuukausi niin alkaa helpottaa ja voi lopettaa.. Mutta yöimetyksen voi lopettaa jo varmaan nyt jo.. ?

Aloita vaikka sillä. Kyllähän se huutaa, mutta ei kauaa kun huomaa ettei huuto tehoa..

Vierailija
2/4 |
03.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarjoa vaan sitä pulloa, tai siis laita isä tarjoamaan ja nuku itse toisessa huoneessa. Pari yötä ehkä huutoa mutta sitten helpottaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
03.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

musta tuntuu että yöimetys ei lopu ennen kuin radikaalisti vähennän päiväimetystä. poika herää yöllä ja mikään muu kuin tissi ei auta nukahtamaan uudestaan. :/ Olen nyt yrittänyt rajoittaa päiväimetystäkin, tissiä saa aamulla, n. klo 7-8, iltapäivällä 13-14, illalla n. 18 ja ennen nukkumaanmenoa kl 21 sekä sitten öisin. korviketta menee 10ml ruokailun ohella pullosta eli ihan minimaalinen määrä.

yöimetyksen lopettaminen siksi ongelmallista koska olen jo niin rutinoitunut öisin nostamaan pojan tissille etten edes juurikaan herää siihen!!! nostan vaan puoliunessa tissille ja jatkan uniani eli en edes tarkalleen tiedä montako kertaa össä vaihdan jäbää tissiltä toiselle :/

ap

Vierailija
4/4 |
03.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ei tieten sais mutta laimee mehu on ihan hyvä kikka! Eikä se oikeesti ole vaarallista! JA kun nokkamuki kelpaa päivällä, se ottaa sitä helposti yölläkin kun nostat syliin ja annat vaan siitä sinnikkäästi.

Hienosti oot imettänyt! Itse oon imettänyt sinne vuoden ikäsiski omani. Mutta just tuossa iässä alkaa jo tuntuun että sais jo riittää yöheräilyt. Ja niin ne sitten loppuukin kun muutaman kerran annat vaan sitä nokkamukia niin ei se viitsi enää sen takia herätä, vaan rauhottuu esim tutilla. (en lukenut kyllä että huoliko sun lapsi tutia). Mutta näin meillä.

Onnea vaan vieroitukseen!