EMMA GAALA 2026
Levy-yhtiöiden omistama, jakavat gaalassa keskenään patsaat (pelkkä markkinointi tapahtuma) Kaupallisen menestyksen perusteella ei edes musiikin laadun perusteella. Laulajille jotka ei tee biisejään itse, näiden patsaiden hakijoiden tehtävänä on pyllistellä lavalla. Ulkopuolelle jää itsenäiset artistit jotka eivät saa mahdollisuutta tulla kuulluksi tässä maassa koska radioiden soittolistoille ei kaupallisiin radioihin oteta muuta kuin näiden levy-yhtiöiden 8 artistia. Nämä ottavat apurat Suomesta ja maksavat verot ulkomaille. Miksi tällaista sortamista pitää sietää ja kuka sitä haluaa tukea?
Kommentit (256)
Pienten 'ihmisten' pätemisestradi. 🥱
Vierailija kirjoitti:
Kaikkea roskaa sitä lauantai-iltana tulee - Muistakaa että räppääminen ei ole musiikkia. Nyt minulle riitti, käännän kanavaa.
Räppi oli hyvää musaa vuosina 1987-1993. Nykyräppi ei ole räppiä nähnytkään.
Vierailija kirjoitti:
onko tuolla yhtään heteroa perheellistä
On sentään juontaja, joka on hetero. On vaimo ja kaksi lasta.
Autotunea ja huutopuhetta. Onkohan kukaan näistä koskaan opiskellut musiikkia?
Ouuutoah, miteeeen nääämä palkitut puhuvaat oomaa äääidiiinkieeeltääään kiiiiiiitooospuuuheissaaaan.
Vierailija kirjoitti:
Miksi katsotte koko gaalaa, jos tunnette siitä noin pahaa oloa, että pitää kaikki oksentaa tänne? Jos minus ärsyttää jokin ohjelma noin paljon, vaihdan kanavaa.
me työssäkäyvät veronmaksajat kustannamme tämän
Mikä tämä kamala muoti on meikata kulmakarva vaaleiksi tai kokonaan piiloon???
Vierailija kirjoitti:
Mä en tunne 95% näistä artisteista.
Mä tunnen. Valitettavasti.
Räppi on räppiä vain mustan esittämänä. Kaikki muu on säälittävää.
Vierailija kirjoitti:
Ouuutoah, miteeeen nääämä palkitut puhuvaat oomaa äääidiiinkieeeltääään kiiiiiiitooospuuuheissaaaan.
Pitää olla estradiuskottava kovis.
Ei mitään kulttuuria ja sivistystä enää.
Kuunnelkaa persut järviradioo ja jättäkää gaalan hyvä musiikki enemmistölle jotka siitä tykkää.
Vierailija kirjoitti:
Miksi katsotte koko gaalaa, jos tunnette siitä noin pahaa oloa, että pitää kaikki oksentaa tänne? Jos minus ärsyttää jokin ohjelma noin paljon, vaihdan kanavaa.
Siirryn katsomaan Melloja, vaikka tän vuoden kattaus on surkea.
Vierailija kirjoitti:
Kiittikö Ares vaimoa vai kuulinko väärin?
Vaiiiikea saadaaaaa seeelvää.
Tämä on nykypäivän musiikkia ja näillekin on kuuntelijansa samalla tavalla kuin esim meillä 90luvun teineillä oli don huonot ja naikkarit tai xl5 ym.
Mietin lähinnä sitä miksi mä kidutan itseäni ja kattelen tätä ohjelmaa. Vois vaikka lähtee ruokaa tekemään. Heippa.
Heikki Paasonen on kuin paskaa pidättäisi.
Vierailija kirjoitti:
Kuunnelkaa persut järviradioo ja jättäkää gaalan hyvä musiikki enemmistölle jotka siitä tykkää.
Siis mikä hyvä musiikki?