EMMA GAALA 2026
Levy-yhtiöiden omistama, jakavat gaalassa keskenään patsaat (pelkkä markkinointi tapahtuma) Kaupallisen menestyksen perusteella ei edes musiikin laadun perusteella. Laulajille jotka ei tee biisejään itse, näiden patsaiden hakijoiden tehtävänä on pyllistellä lavalla. Ulkopuolelle jää itsenäiset artistit jotka eivät saa mahdollisuutta tulla kuulluksi tässä maassa koska radioiden soittolistoille ei kaupallisiin radioihin oteta muuta kuin näiden levy-yhtiöiden 8 artistia. Nämä ottavat apurat Suomesta ja maksavat verot ulkomaille. Miksi tällaista sortamista pitää sietää ja kuka sitä haluaa tukea?
Kommentit (256)
Ei hemmetti. Tämä näyttää ihan joltain parodialta. :D
Tulokas vähän näpäytti. Tehnyt hommaa 13 vuotta.
onko tää joku venytetty kummeli sketsi
Vierailija kirjoitti:
Ihania tummia miehiä on nykyään paljon jotka laulaa suomijuntit suohon!
Voisivat laulaa itse itsensä vaikka kotimaahansa.
vihreähiuksinen sonni homopaidassa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en tunne 95% näistä artisteista.
Kannattaa kuunnella Spotifyn New music friday-listaa, niin pysyy kärryllä musiikissa. Mm. Jaakko Kulta on todella suosittu ja itseasiassa ainoita harvoja nykyartisteja, josta itsekin tykkään, Antti Aution lisäksi.
Miksi kuuntelisin tuollaista shaissea.🤔
No sieltä löytyy uutta musiikkia laidasta laitaan. Itse kuuntelen metallia ja tykkään kuunnella musiikkia eri kategorioista. Tykkään sivistää itseäni ymmärtämällä myös nykymusiikkia.
Kiittikö Ares vaimoa vai kuulinko väärin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onks nää biisit tehty tekoälyllä? Yhtä geneeristä kamaa kaikki.
Tuntuu ainakin siltä että nuo rnb/rap biisit on tekoälyllä tehty.
Nyt kaikki tekemään Emma-palkittua suomiräppiä omalla koneella. Onnistuu esim. ACE-Stepillä, täysin ilmaisella musa-tekoälyllä.
Ares on tyylitelty kuten Timothee Chalamet siinä pingisleffassa. Ei hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis mitä siellä tekevät esim. Martina Aitolehti ja Sanna Marin? Tuntuu, että ovat siellä joka vuosi..
"Siis mitä siellä tekevät esim. Martina Aitolehti ja Sanna Marin? Tuntuu, että ovat siellä joka vuosi.."
Jos sinä aivoton idioooottti et tiedä että kaikkiin gaaloihin kutsutaan satoja julkkiksia artistien lisäksi, voit pitää lärvisi kiinni. Kerro mitä tuolla tekee MInja Koskela, Sergei Hellman ym? Mitä Riikka Purra ja Orpo tekivät Urheilugaalassa? Kaikki heidät kutsutaan gaalaan, eivät he sinne kutsumatta tunge. Eipä pitäisi sinun napaa kaivella kun eivät siellä esiinny.
Eikö Juhaa kutsuttu?
Ai nyt heitellään shaudauteja. Lol.
Vierailija kirjoitti:
Ei hemmetti. Tämä näyttää ihan joltain parodialta. :D
Kyllä minäkin nauroin ihan ääneen noille äskeisille "haastatteluille". :D
Siellä oltiin kädet kainalossa sohvalla joku eläinpipo päässä ja vatkattiin jalkaa. Murahdeltiin jotain.
Luulin aidosti, että nuo olivat sketsejä. :D
Kaikkea roskaa sitä lauantai-iltana tulee - Muistakaa että räppääminen ei ole musiikkia. Nyt minulle riitti, käännän kanavaa.
onko tuolla yhtään heteroa perheellistä
Vierailija kirjoitti:
Tyylikästä, v*ttua viljellään lavalla
Wt
näyttää iranilaiselta