Miksei mustarastaat laula đ¶đ”đŠ
MeillÀ on useita pihalla mutta en ole luillit vielÀ laulua. RiitelevÀt kyllÀ keskenÀÀn.
Kommentit (29)
Ihanaa ettei laula. Saan siitÀ syvÀn ahdistus- ja paniikkikohtauksen. Jotain on tapahtunut silloin kun olen sitÀ laulua kuullut. Juu, olen psyykkisesti sairas
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anna niille omenaa ja marjoja.
Niin ruoki niitÀ jotenkin.MeillÀ ei tosin niitÀ vielÀ nÀy mutta kun koko talven olen ruokkinut pÀhkinÀn hakkeella ja auringon siemenillÀ on tullut jo joitakin pikkulintuja joita ei talvella nÀkynyt.Nuo samat talitiaiset ,sinitiaiset ja hömötiaiset pyörii ja laulaa mutta ilmeisesti uudet ovat joitain varpusia.
TÀÀllÀ viherpeippoja ja vihervarpusia. Ei montaa kumpaakaan. EhkÀ uksi pariskunta molempia.
Tikka on alkanut etsimÀÀn morsiota. Nakuttelee pÀivisin metallisia katulampun kupuja. Toivottavasti löytÀÀ pian ja hiljenee se meteli.
HarmaapÀÀtikka kÀvÀisee pihalla satunnaisesti. Hieno lintu, mutta ÀrsyttÀvÀ tuholainen sille pÀÀlle sattuessaan.
Vierailija kirjoitti:
HarmaapÀÀtikka kÀvÀisee pihalla satunnaisesti. Hieno lintu, mutta ÀrsyttÀvÀ tuholainen sille pÀÀlle sattuessaan.
Mun pihassa on kÀpytikka asustellut 6-5 vuotta. VÀlillÀ sillÀ on morsian, jonain kesinÀ niitÀ tikkoja taas on ollut kolmekin. Viime vuoden oli taas yksin. Tai jos ne on sen jÀlkikasvua jo, en tiedÀ mitÀÀn tikoista. Ihan lunki tapaus kyllÀ ja osaa kÀyttÀytyÀ, kunhan ei katon vesikourua naisenkaipuussaan nakuttele.
KyllÀ EtelÀ-Suomessa ovat laulaneet jo pari viikkoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun pihassa on kÀpytikka asustellut 6-5 vuotta. VÀlillÀ sillÀ on morsian, jonain kesinÀ niitÀ tikkoja taas on ollut kolmekin. Viime vuoden oli taas yksin. Tai jos ne on sen jÀlkikasvua jo, en tiedÀ mitÀÀn tikoista. Ihan lunki tapaus kyllÀ ja osaa kÀyttÀytyÀ, kunhan ei katon vesikourua naisenkaipuussaan nakuttele.
KÀpytikkojakin on. Hakanneet parit sÀhköpylvÀÀt aivan kappaleiksi. EhkÀpÀ sÀhköyhtiö joku pÀivÀ herÀÀ ne vaihtamaan.
Niin ruoki niitÀ jotenkin.MeillÀ ei tosin niitÀ vielÀ nÀy mutta kun koko talven olen ruokkinut pÀhkinÀn hakkeella ja auringon siemenillÀ on tullut jo joitakin pikkulintuja joita ei talvella nÀkynyt.Nuo samat talitiaiset ,sinitiaiset ja hömötiaiset pyörii ja laulaa mutta ilmeisesti uudet ovat joitain varpusia.