Pankeista kokemusta?
Meillä siis varsin reilusti lainaa ja jonkin verran myös mahdollisuus sijoitusomaisuuden pitämiseen pankissa. Op on toistaiseksi ollut meille hyvä bonusjärjestelmän vuoksi. Mietitään kannattaisiko pankit kuitenkin taas kilpailuttaa. Meidän tilanteessa merkittävää on lainan korot sekä sijoituksiin liittyvät kulut, pankin käyttökuluilla ei ole merkitystä, kun niitä emme osuuspankissa maksa (koska bonukset). Missä teillä muilla joilla on paljon lainaa ja kohtalaisesti myös sijoitusmahdollisuutta (nämä kun voi pitää jossain muualla tai sitten omassa pankissa) on asiakkuus? Miksi valitsitte sen, mikä siitä tekee teille paremman kuin opn bonusjärjestelmä?
Kommentit (5)
Juuri tuon bonusjärjestelmän takia on op:ssä. Muissa pankeissa kuten Nordeassa kuluista tulee ihan käsittämättömiä kun alkaa tehdä siirtoa pois.
On ollut asiakkuus Säästöpankissa, Suomen Säästöpankissa, Meritassa ja viimeiset 30 vuotta OPssä. Vakuutukset OP-Pohjolassa. Tuntuu, että OPssä on erittäin ammattitaitoinen henkilökunta, varsinkin lakiasioissa.
Op bonuksista menee ne kk maksut+verot. En voi olla ainoa.
Minä olen ollut Nordean asiakas alusta alkaen ja näillä näkymillä myös pysyn. Kaikki pankkiasiat ovat toimineet moitteetta ja olen saanut jopa asiantuntija-apua tarvittaessa ilmaiseksi. Kaiken lisäksi Nordean nettipankki on toiminut hyvin, verrattuna muihin pankkeihin.