Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jo toinen mies peräkkäin, joka sanoo, että

Vierailija
07.03.2026 |

minä olen niin hyvä hänelle kun kannustan, potkin takapuolelle tekemään asioita ja autan. Hyi olkoon. En halua pelastaa enää yhtään ketään. Yksi riitti ja en halua enää koskaan olla toisen tukipylväs ja elättäjä. Miksi mää vedän puoleeni aina tämmösiä tyyppejä... 😑 

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se vaihtamalla parane. Noita saamattomia miehiä riittää, joita pitää potkia persiille, että tekevät asioita. Ex haaveili uusista kuulokkeista varmaan kaksi vuotta ja osti ne vasta kun talutin sen viereiseen elektroniikkaliikkeeseen (oli keskipalkkainen, joten ei ollut rahasta kiinni).

Vierailija
2/10 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus haaveilu on parempaa kuin haaveen täyttyminen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus haaveilu on parempaa kuin haaveen täyttyminen. 

💕

Vierailija
4/10 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joutavanpäiväinen vätystely ja jahkaaminen ovat raivostuttavia piirteitä ihmisessä. Siinä on kumminkin pohjimmiltaan kyse siitä että ihminen haluaa toisen ottavan vastuun ja holhoavan. 

Vierailija
5/10 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yks nainen haluaisi seurustella kanssani mutta sanoin sille että olen liian lihava etten jaksa nyt seurustella. Lihoin 10 kg viime vuonna enkä juuri jaksanut liikkua. Pitäis alkaa treenaa että laihdun.

Vierailija
6/10 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika monikin Suomalainen mies jaksaa elämässään ennen kaikkea kun heillä on joku, jonka puolesta niin tehdä. Haluaisitko olla enemmän sellainen sivuseikka miehen elämässä? Toivotaan, että seuraavan miehen kanssa saavutat haluamasi.

Vierailija
7/10 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sitten potkit, autat ja kannustat? Keskity omiin tekemisiisi.

Vierailija
8/10 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä aikoinaan sanoin vaimolle, että hänellä ei ole keittiöön mitään asiaa.

Hetken päästä tajusin, etten osaa leipoa. Piti päästää vaimokin keittiöön. Lopuksi touhusimme yhdessä kaikenmoista einestä ja herkkua. c",)

Vierailija
9/10 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota naapurin Erkki. .Se ei kitise, vaan nussii sinulta kiukun pois.

Vierailija
10/10 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa tutustua omaan narsismiin. Mikä on oma osuutesi ongelmiin, joihin jatkuvasti törmäät?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän neljä