Miksi erilainen voi joutua kiusatuksi?
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Erilaiset ovat ärsyttäviä.
Kaikkien kaveri ei tarvitse olla mutta muita pitää kunnioittaa ja jättää rauhaan.
Vierailija kirjoitti:
En ole ikinä kiusannut ketään, mutta yhden ihmisen kohdalla olen pyöritellyt silmiä muun luokan kanssa. Tyyppi keskeytti opettajan jatkuvasti jos ei saanut viittaamalla heti puheenvuoroa, ja luuli tietävänsä kaiken aina paremmin kuin muut, mukaanlukien opettaja. Jos hänen kanssaan oli eri mieltä, äänenpaino nousi heti ja alkoi (yksipuolinen) riita. Ilmeisesti autisti (?) joten ei siinä mitään, mutta ei siinä olisi kestänyt edes Jeesuksella kärsivällisyys kun hän pääsi vauhtiin. Eli joka päivä.
Hänelle pitäisi vain asettaa rajoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole ikinä kiusannut ketään, mutta yhden ihmisen kohdalla olen pyöritellyt silmiä muun luokan kanssa. Tyyppi keskeytti opettajan jatkuvasti jos ei saanut viittaamalla heti puheenvuoroa, ja luuli tietävänsä kaiken aina paremmin kuin muut, mukaanlukien opettaja. Jos hänen kanssaan oli eri mieltä, äänenpaino nousi heti ja alkoi (yksipuolinen) riita. Ilmeisesti autisti (?) joten ei siinä mitään, mutta ei siinä olisi kestänyt edes Jeesuksella kärsivällisyys kun hän pääsi vauhtiin. Eli joka päivä.
Hänelle pitäisi vain asettaa rajoja.
Kyllä opettaja yritti, mutta seuraavana päivänä taas viittasi koko ajan ja jos ei saanut vastata kolmen ekan joukossa niin alkoi huutelu. Ja väittely.
Vierailija kirjoitti:
Miksi erilaista on helpompi kiusata? Miksi hän joutuu uhriksi? Ap
Jos tämä kiusattu antaa kipakasti takaisin verbaalisesti, ja kiusaajan mahdollisesti käydessä päälle fyysesti, niin aika rauhassa saa olla vaikka olisi kuinka erilainen. Kukaan ei lähde kiusaamaan, jos on riski seurauksista.