Vinkkejä kehiin, apuja kaasolle!!
Millaiset polttarit SINÄ haluaisit?
Ideat hukassa, pää kolisee tyhjyyttään ja jotain mukavaa pitäisi keksiä. Aikaa järjestelyihin 2kk.
Kiitos :)
Kommentit (10)
Haluaisin kokeilla jotain sellaista, mitä en ole vielä ikinä tehnyt, mutta jonka uskaltaisin tehdä - ei benji-hyppyä, mutta vaikkapa curlingia. Haluaisin viettää aikaa ystävieni kanssa, syödä hyvin ja saunoa. Haluaisin päästä sopivan aikaa ennen häitä ihoani kirkastavaan kasvohoitoon. Haluaisin tietää, että polttareissani myös kavereillani on hauskaa, eikä kukaan ole joutunut maksamaan jutusta niin paljon, että on läsnä vain hampaat irvessä tai - vielä pahempaa - jäi hinnan vuoksi pois.
Jos haluaa morsiamen pukea jotenkin niin sitten koko porukalle joku hillitty teemapukeutuminen.
Ystäväni sai polttariporukalta aivan ihanan lahjan. Porukka oli koonnut yhdessä (kaason johdolla) morsiamelle leikekirjan hänen elämästään. Kaikista tärkeistä asioits ym oli kuvia, lehtileikkeitä ja muita pikkumuistoja. Kaikki porukasta oli kirjoittanut sinne tarinen heidän ja morsiamen ensitapaamisesta ym kivoja ja hauskoja juttuja :)
Tai mitään kasvohoitoja kun kaverit sitten istuu vieressä ja odottaa. Booring...Haluisin tehdä jotain mitä en ole enne päässy tekemään. Kokeilla vaikka just jotain uutta lajia. Voisin myös pukeutua ja myydä jotain. Ei haittais yhtään. Kyllä mä osaan itselleni nauraa ja huumorintajua löytyy muutenkin. Haluisin kans päästä loppuillasta johonkin tanssii.
Mulla kanssa vähän sama ongelma kuin sulla että pitäis polttarit kesällä järjestää ja kaikilla meillä kaveriporukassa on nyt n. alle 2v. lapsia...on varmaan aika vaikeaa löytää päivää ja aikaaj oka sopis kaikille. Kellään ideoita? Osa imettääkin vielä mm. morsian...vauva-äiti polttarit :D
Teemapukeutuminen... hmm laitetaan harkintaan :) Mikähän olisi sellainen asu, jonka saisi edullisesti, mutta voisi kuitenkin baariin laittaa päälle. Olisiko joku teksti-paita hyvä? Esim. Mantalwearin " Aivan valtavan upea päivä" .
ap
mulle järkättiin kivat polttarit pienellä porukalla,
saunottiin ja muutama aktiviteettikin oli.
pukeuduin ja myin kamaa,
mutta mulla oli kivaa, ei ollut mitään liian noloa!
siis mun mielestä tärkeintä on ajatus ja se, että asiat tekee sydämellä.. Eli ei sellaista että muut kattoo vieressä kun yksi tekee, ellei sitten kaikki hyvillä mielin ole siinä vierellä.. Ja se rahasta nurina (siis ne jotka järjestävät polttareita..!!) Hyvät ihmiset, te jotka niitä mietitte niin ajatelkaa miten haluatte antaa ikimuistoisen päivän ystävälle.
Mutta ideoita.. Benjihyppy olis kiva. Samoin se sauna, kaljoittelu ja biletys. Mutta tärkeintä on miettiä millainen on morsian. Mistä hän tykkää.. Meillä oli mm. yksissä polttareissa kuumailmapallo ajelu, piknikki oman koulun pihalla (siis nostalgian takia, meillä oli sellainen " teema" että käytiin kaikissa morsiamen elämän " tärkeissä" paikoissa..mm. paikassa jossa morsian ja sulhanen tapasivat, koulun pihalla, kotiovella jne.. )
Mun omissa polttareissa taas mun silmät sidottiin ja mun piti arvata minne oltiin menossa.. se oli ihan kivaa.. :)
Mulla korkeanpaikankammo, inhoan vettä jos en näe pohjaa yms yms. Mutta mä tein sen ja hyppäsin!
Joku käsihoito + manikyyri olisi myös mukavaa (vas. nimettömään laitettaisiin jotain ekstrahienoa lakkaa tai kynsitimantti/-timantteja)
Erikoinen tanssitunti (latinotanssi) keilaus?
Vierailija:
Joku käsihoito + manikyyri olisi myös mukavaa (vas. nimettömään laitettaisiin jotain ekstrahienoa lakkaa tai kynsitimantti/-timantteja)
ap
Kysytään sitten niinpäin, että mitä ET haluaisi polttareissasi kokea?
ap