Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mieheni hiki ei koskaan haise!

Vierailija
03.05.2007 |

Olen ihmetellyt miksi mieheni hiki ei haise semmoiselle karskille kuin mille yleensä äijät katkuaa!? Miehen hiki tuoksuu todella neutraalille ja olen siitä tosi kateellinen kun oma hikeni haisee ihan törkeän kitkerälle! Aika kontrasti!

Siihen miehei tuoksuun ihastuin aikoinaan. :) En voisi kuvitella enää viihtyväni hienhajuisen miehen kainalossa!

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
03.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis vaikka toki normaalisti hikoilee ja jopa laikut paitaan, ei mitään hajua tule :)

Vierailija
2/17 |
03.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus kun hän on sairas, kuona-aineet tulevat suoraan ihon läpi ja hän haisee todella kamalalta. Mutta tosi harvoin siis.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
03.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on nolo... Mutta mä rakastan mieheni hienhajua! Miehen on vähän vaikea ymmärtää, miten hienhaju voi olla naisesta seksikästä. Eikä kuulemma aio luopua päivittäisestä suihkusta mun takiani ;)

Oma hikeni ei haise millekään, edes kuivaneena, en tiedä miksi.

Vierailija
4/17 |
03.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska haistan kyllä hikeä ihan päivittäin, mutta mieheni ei haise vaikka nenä hikisessä kainalossa nuuhkin :) Eikä haise kuivaneenakaan paidat, olen nuuhkinut ihmetellessäni asiaa. Kun alettiin tapailla, ihmettelin hänelle ääneen " miten voi olla ettet haise hielle?" :)

Vierailija
5/17 |
03.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hien tuoksun tehtävä on viestittää naaraan sieraimiin paritteluvalmiista uroksesta. Tutkimuksissa on ilmennyt, että naiset pitävät ovulaation aikaan hienhajuisia miehiä eroottisesti puoleensavetävämpinä kuin neutraalin hajuisia miehiä. Näköjään kaikki miehet eivät kykene täyttämään tätä lisääntymistä palvelevaa tarkoitusperää.

Vierailija
6/17 |
03.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mieheni mielestä mä tuoksun ihanan kiihottavalta!!! ;) okeiii

Vierailija
7/17 |
31.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

vauva.fissä on todellisuudesta irrallaan olevia ihmisiä joilla on tylsää, siksi tämä threadi, miksi taistella lampaiden puolesta?

Vierailija
8/17 |
31.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.05.2007 klo 21:09"]

Olen ihmetellyt miksi mieheni hiki ei haise semmoiselle karskille kuin mille yleensä äijät katkuaa!? Miehen hiki tuoksuu todella neutraalille ja olen siitä tosi kateellinen kun oma hikeni haisee ihan törkeän kitkerälle! Aika kontrasti!

Siihen miehei tuoksuun ihastuin aikoinaan. :) En voisi kuvitella enää viihtyväni hienhajuisen miehen kainalossa!

[/quote]

tiedän kokemuksesta että jos testosteroni arvot ovat alhaiset, hiki ja pissa ovat hyvin hajuttomia

Vierailija
9/17 |
31.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakaan ei haise hiki, ellei mua ahdista. Ennen sitä, kun sairastuin masennukseen, hikeni ei haissut. Imetyshiki haisi myös, jessus! Säälin aina vauvaparkaa :D

Vierailija
10/17 |
25.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hiki ei haise, kyse voi olla munuaisen- tai lisämunuaisen sairaudesta. Se on yksi perusoire ja suomessa kilpirauhasen vajaatoiminnan ohella merkittävä kansansairaus. Kannattaa selvittää asia!

Vierailija
11/17 |
25.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehen tuore hiki tuoksuu ihanalta, pikkarit lentää nurkkaan saman tien. Kuivahtaneena se on jo vähän kitkerää.

Vierailija
12/17 |
25.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin vähän aikaa sitten tutkimuksesta, jossa hienhajulla ja korvavaikun koostumuksella oli huomattu yhteys. Jos vaikku on keltaista ja vetelää, haisee hiki. Jos vaikku on valkoista ja murenevaa, hiki ei haise. Millaista teidän haisemattomien korvavaikku on?

Vierailija
13/17 |
25.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun miehenikään ei koskaan haise hieltä! Vaikka olis minkä urheilusuorituksen vetäissyt tai päivän hikoillut kuumassa, niin ei haise. 13 vuotta kuitenkin jo ollaan yhdessä oltu, niin jo tuon olisin haistanut. Ei talviaikana edes käy suihkussa joka päivä (alapesun tekee kyllä). Itse kyllä haisen jos dödö pettää.

Vierailija
14/17 |
25.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä munuaisen tai lisämun. sairaus se muuten voi olla? Annatko täsmällisen nimen, niin etsin tietoa.

Vierailija
15/17 |
25.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi käy suihkussa aamuin illoin ja ilmeisesti ei pahemmin liiku.

Vierailija
16/17 |
25.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.05.2013 klo 08:50"]

Luin vähän aikaa sitten tutkimuksesta, jossa hienhajulla ja korvavaikun koostumuksella oli huomattu yhteys. Jos vaikku on keltaista ja vetelää, haisee hiki. Jos vaikku on valkoista ja murenevaa, hiki ei haise. Millaista teidän haisemattomien korvavaikku on?

[/quote]

Heh, näyttää pitävän paikkaansa! Mun mies ei haise hieltä, ja vaikku on kuiva. Minä taas päinvastoin :)

Vierailija
17/17 |
25.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehellä ei ole selässä karvoja!

Teenkö asiasta treadin? Vai tekisinkö siitä että miehelläni ei ole hilsettä? Mitä järkeä tässä treadissa muka on?