Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Auttakaa. Mistä tiedän onko mies ihastunut minuun?

Vierailija
27.09.2008 |

Kyseessä vain tunne siitä, että välillämme on sähköä ja "yhteys". Mies on sellaisessa asemassa, ettei hänen kannata tuoda mahdollista ihastustaan julki. Minulle raukalle taas riittäisi pelkkä tieto siitä, että hän olisi ihastunut. Tyytyisin täysin onnellisena siihen, että tunteeni molemminpuolisesta ihastuksesta olisi totta. Kertokaa siis, voinko luottaa tunteeseeni. En ole herkästi ihastuvaa tyyppiä, mutta vaistoni on kyllä aika herkkä.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
28.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihastununut suhun usko jo....t.m42

Vierailija
2/4 |
28.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitäisikö vähän kasvaa vielä isommaksi niin kylä ne asiat sitten selkiintyy. JA hei, sillä johtajalla on jo perhe niinkuin hyvin tiedät. Etsi ikäistäsi seuraa, se on varmasti lopputuloksen kannalta parempi ratkaisu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
30.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapasin ihanan miehen, vaihdoimme sähköpostiosoitteita (olemme molemmat varattuja!).. Mies vaikutti aluksi kiinnostuneelta, mutta oli mielestäni jotenkin "varovainen" jutuissaan..

Kumpikaan ei halua ottaa riskiä, että oma perhe hajoaisi. Mä olisin jossain vaiheessa ollut valmis jopa tapaamisiin, mutta mies ilmeisesti ei. Sanoi, et hänellä on liian paljon hävittävää yms..

Mies ei vastaa enää meileihin eikä voi yhtään kertoa mitä ajattelee musta.

Mä tyytyisin ihan mihin vaan. Mullekin riittäis se tieto, et sanois suoraan, et on kiinnostunut, muttei haluu ruveta sähläämään.

Kirjoituksistaan olen jotenkin päätellyt, et vähän kiinnostais, muttei vaan uskalla..

Asutaan samalla paikkakunnalla, joten aina joskus törmätään väkisinkin. Tuntuu aivan ihanalta, kun näkee vilauksenkin ;)

Vierailija
4/4 |
30.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ihana perhe ja mies ja rakkauselämä kukoistaa. Myös tällä miehellä on kaikki ok. Mutta kun ekan kerran nähtiin työn merkeissä sähköä oli niin paljon ilmassa, että meinas pyörtyä. Voin sanoa, että on todella hankalaa olla kun nähdään aina silloin tällöin työn takia. Tätä on jatkunut jo vuosi. Toivottavasti tunteet häviää pian! Viimeksi kun ihastuin se onneksi laimeni parissa kuukaudessa. Tuon miehen kanssa oleminen ei ole edes teoriassa mahdollista, liian hankalaa, enkä missään nimessä edes harkitse pettämistä! Samalla myös käy mielessä, että jos oma mieheni ajattelisi näin jostain toisesta niin kuolisin! Joten ei muuta kuin kylmään suihkuun ja järki käteen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme neljä