Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ei tässä vissiin voi tehdä mitään enää et naiset kiinnostuisi

Vierailija
05.03.2026 |

Olen ees yrittänyt jotenkin muuttua tai yrittänyt ees, monta viikkoa tulee siit kun juonut alkoholia, liikun ja lenkkeilen enempi, on ylipainoa ja mahaa en ole vielä laihduttanut, salitreenit jäänyt, heittäny huonoja kavereita pihalle jotka juo alkoholia, no yritän edellee ntutustua naisiin eikä heitä kiinnosta ja vähiin jää osumat, mitä tässä sit voisi tehdä luovuttaa vai kehittää itteänsä lisää? Myös olen alkanu maksamaan velkaa ja lyhentään.

Kommentit (55)

Vierailija
21/55 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juo itsesi sammuksiin joka ilta. Unohda parisuhteilu. Jos ei onnistu, niin ei onnistu. Jankkaaminen palstalla ei auta, eikä se tule auttamaankaan. Koskaan. Ikinä. Unohda turha toivo.

Vierailija
22/55 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kai tämä kokonaisuus ei kiinnosta vain yhtään ketään, olen siis yrittänyt ihan omaa tasoa, ei mitää nuoria hoikkia missin näkösiä naisia.

Sun tasoa on nainen joka jankuttaa samoja vittumaisia asioita miehistä vuodesta toiseen.

Kelpais jos se on nätti ja pitää tiukkoja farkkuja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/55 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En oikein ymmärrä ees millaisista miehistä naiset kiinnostuu, tiedän olen tehnyt virheitä en ole täydellinen ja menny eläms eteenpäin, mutta haloo silti.

Naiset kiinnostuu?  Etkö sinä itse sitten kiinnostu naisista? Ole kohtelias ja kiinnostunut, kysy jotain, tarjoa kahvi, pyydä leffaan, piknikille tai kävelylle. Hyvään kohteluun on vaikea vastata tylysti. Älä luota pelkkään Tinderiin, puhu ihmisille muuallakin. Mene vaikka johonkin naisvaltaiselle työväenopiston kurssille. 

Ei ei ei ei!!! Älkää neuvoko näitä miehiä kursseille seuranhakumielessä!! Täälläkin on ollut keskustelua siitä, miten harrastuksissakaan ei saa olla rauhassa kun sinne tunkeutuu seuraa hakevia miehiä. Sulla on varmaan hyvä tarkoitus mutta sä aiheutat hallaa muille naisille. Nää tyypit jotka ei saa naisia, ei saa niitä myöskään harrastuksissa. Ei ole sosiaalista silmää, saattaa jäädä vainoamaan yms

Vierailija
24/55 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi naisen saaminen ei ole pakollista. Itse en edes enään huolisi ketään. Kokeilin yksin olemista 8 vuotta sitten ja tajusin että olen onnellisempi yksin ja seksin hoitaa oma käsi joten ei ole  tarvetta naiselle.

Vierailija
25/55 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi naisen saaminen ei ole pakollista. Itse en edes enään huolisi ketään. Kokeilin yksin olemista 8 vuotta sitten ja tajusin että olen onnellisempi yksin ja seksin hoitaa oma käsi joten ei ole  tarvetta naiselle.

Juu ehkä on parempi niin yksin ja pysyä naisista erossa.

Vierailija
26/55 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johtuu siitä ap, että olet alhaisella tasolla. Sun pitää nostaa omaa tasoasi. 

Vierailija
27/55 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En oikein ymmärrä ees millaisista miehistä naiset kiinnostuu, tiedän olen tehnyt virheitä en ole täydellinen ja menny eläms eteenpäin, mutta haloo silti.

Naiset kiinnostuu?  Etkö sinä itse sitten kiinnostu naisista? Ole kohtelias ja kiinnostunut, kysy jotain, tarjoa kahvi, pyydä leffaan, piknikille tai kävelylle. Hyvään kohteluun on vaikea vastata tylysti. Älä luota pelkkään Tinderiin, puhu ihmisille muuallakin. Mene vaikka johonkin naisvaltaiselle työväenopiston kurssille. 

Ei ei ei ei!!! Älkää neuvoko näitä miehiä kursseille seuranhakumielessä!! Täälläkin on ollut keskustelua siitä, miten harrastuksissakaan ei saa olla rauhassa kun sinne tunkeutuu seuraa hakevia miehiä. Sulla on varmaan hyvä tarkoitus mutta sä aiheutat hallaa muille naisille. Nää tyypit jotka ei saa naisia, ei saa niitä myöskään harrastuksissa. Ei ole sosiaalista silmää, saattaa jäädä vainoamaan yms

Ja tällaiset huonot neuvot tuottaa tuskaa myös näille miehille, kun joutuu aina pettymään, vaikka tekee siten, miten on neuvottu 

Vierailija
28/55 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Johtuu siitä ap, että olet alhaisella tasolla. Sun pitää nostaa omaa tasoasi. 

Millä tasolla? en juo ees nyt alkoholia ja liikun joka päivä, mitä tässä pitäisi tehdä?

Vierailija
29/55 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ihan ymmärrä Allun logiikkaa. Kokee yrittävänsä oman tasoistaan naisia.

Allu

- ylipainoinen ja alkoholin pöhöttämät kasvot

- velkainen, taustalla alkoholiongelmaa, peliongelmia, vihanhallintaongelmia

- käynyt apukoulun kun normaali koulu liian vaativaa

Allun mielestä samaa tasoa oleva nainen

- kaunis ja hoikka (paitsi saa olla kaljamahaa)

- normaali älyinen 

- pukeutuu naisellisesti ja tiukkoihin vaatteisiin

Jotenkin tuntuu että Allu ei oikein hahmota omaa tasoaan. Pelkällä pituudella ei kannata odottaa mitään ihmeempää. Naisia ei yleensä kiinnosta pelkkä pituus vaan pään sisällä pitäisi olla jotain mielenkiintoista annettavaa.

Ja kauniita naisia on vähän. Miksi ihmeessä he tyytyisivät Alluun kun ottajia on vaikka kuinka paljon. Siis sellaisiakin miehiä jotka kykenee keskustelemaan ym. 

Vierailija
30/55 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Allu

- normaali älyinen 

Jotenkin tuntuu että Allu ei oikein hahmota omaa tasoaan. Pelkällä pituudella ei kannata odottaa mitään ihmeempää. Naisia ei yleensä kiinnosta pelkkä pituus vaan pään sisällä pitäisi olla jotain mielenkiintoista annettavaa.

Ja kauniita naisia on vähän. Miksi ihmeessä he tyytyisivät Alluun kun ottajia on vaikka kuinka paljon. Siis sellaisiakin miehiä jotka kykenee keskustelemaan ym. 

Niin tarkotin oman tasoisi, ylipainosia, ja toki jos opiskelee ja käy töissä se on plussaa.

Vierailija
31/55 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuule Allu sinäkin sanot ettet huoli mitä tahansa naista. Naisen pitää olla kasvoilta kaunis, pukeutua tiukkoihin vaatteisiin, meikata naisellisesti jne jne.

Miksi naisilla ei saisi olla omia toiveita ja haluja sitten miehestä? Suurin osa naisista haluaa miehen joka on riittävän älykäs keskustelemaan naisensa kanssa. Miehen joka kykenee hoitamaan talousasiansa. Miehen joka kykenee olemaan ilman alkoholia pidempäänkin kuin muutaman viikon. Miehen joka ei jankkaa kuin vajaa mieleinen viikosta ja kuukaudesta toiseen samanlaisia aloituksia nettiin. Jne. 

Tämä. Kyllä minä soisin omanlaisensa bööniksen Allulle. Mutta kun ei häntä kiinnosta ne itsensä kaltaiset, se on tullut jo monta kertaa selväksi. 

Hänen mielestään hänelle kuuluu älyllisesti normaali nainen, mutta silti täytyy olla tyrkky, eli meikata ja pukeutua kireisiin housuihin niin että perse on näkyvillä. Tuollaisia näkee nelikymppisissä todella vähän ja ne eivät yleensä ole älyllisesti normaaleja.

Vierailija
32/55 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Allu

- normaali älyinen 

Kyllä mä osaan keskustella, no joo monetkin juo alkoholia ja sössii taloutensa ulosottoon, mitä ihmeellistä siinä sitten on?

Vierailija
33/55 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Allu

- normaali älyinen 

Niin tarkotin oman tasoisi, ylipainosia, ja toki jos opiskelee ja käy töissä se on plussaa.

Huoh. Taas hehkutat että ylipainoisia kuten sinä. 

Tajuatko että ihmisissä on muutakin ominaisuuksia kuin paino? 

Henkinen tasosi ei riitä normaaliin naiseen. Etsi joku samankaltainen kuin itsekin olet. Silloin voitte olla onnellisesti yhdessä. Normaaliälyinen nainen ei vain jaksa sinua. Jo palstan kirjoituksistasi huomaa ettet yleensä kykene ymmärtämään paria riviä pidempiä viestejä. 

Vierailija
34/55 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Allu

- normaali älyinen 

Kyllä ainakin minä näen mun makuun olevia naisia useita mutta täysin yksilöllistähän sen kuka on kaunis kenenkin mielestä. Ei kaunis  tarkoita sitä automaattisesti  että on omaan makuun haluja herättävän näköinen,seksikäs,pantava 

Vierailija
35/55 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä auto ja velat? Itse muuten jouduin luopua autosta, joka oli aluksi vaikeaa. Huomasin kuitenkin ettei kävely ole niin pahasta, varsinkin kun kevät ja kesä tulee. Näkee maisemia, maistuu ruoka paremmin ja tulee uni. Seuraavaksi aijon kuitenkin hankkia polkupyörän etu- ja takakorilla, jolla sitten sujautan kauppaan ja miksei vaikka kuntosalille alta aikayksikön.

Vierailija
36/55 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Allu

- normaali älyinen 

Kyllä ainakin minä näen mun makuun olevia naisia useita mutta täysin yksilöllistähän sen kuka on kaunis kenenkin mielestä. Ei kaunis  tarkoita sitä automaattisesti  että on omaan makuun haluja herättävän näköinen,seksikäs,pantava 

ja kyse ei ole mistää koulutetusta hoikasta missistä joo ei tajuan sen itsekkin etten heitä kiinnosta, siis ei ole mun tyyppiä.

Vierailija
37/55 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Allu minä ymmärrän että sinä haluat kauniit kasvot naiselle,  ja tyrskyn ulkonäön. Mutta kun sellaiset naiset eivät huoli sinua. Ja sitten itket täällä palstalla ketjusta toiseen asiaa. Etkä mikään suostu ymmärtämään että se miten kirjoitat ja puhut naisille ei toimi tavallisille naisille. Ei sitä jaksa. Etsi heikkolahjainen nainen ja suhde voisi onnistua. Ja luovu siitä että naisen pitää olla kaunis. 

Näillä spekseillä voisit löytää naisen ja parisuhteen. 

Vierailija
38/55 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entä auto ja velat? Itse muuten jouduin luopua autosta, joka oli aluksi vaikeaa. Huomasin kuitenkin ettei kävely ole niin pahasta, varsinkin kun kevät ja kesä tulee. Näkee maisemia, maistuu ruoka paremmin ja tulee uni. Seuraavaksi aijon kuitenkin hankkia polkupyörän etu- ja takakorilla, jolla sitten sujautan kauppaan ja miksei vaikka kuntosalille alta aikayksikön.

Ei tarvi luopua, ja pääsee velkajärjestelyyn

Vierailija
39/55 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Allu minä ymmärrän että sinä haluat kauniit kasvot naiselle,  ja tyrskyn ulkonäön. Mutta kun sellaiset naiset eivät huoli sinua. Ja sitten itket täällä palstalla ketjusta toiseen asiaa. Etkä mikään suostu ymmärtämään että se miten kirjoitat ja puhut naisille ei toimi tavallisille naisille. Ei sitä jaksa. Etsi heikkolahjainen nainen ja suhde voisi onnistua. Ja luovu siitä että naisen pitää olla kaunis. 

Näillä spekseillä voisit löytää naisen ja parisuhteen. 

MIksi ottaisin kenet vaan kun et ole ees nähnyt kuvaani ja en ole edes lihava, niin miksi väkisin pakosta miksi? En ole niin epätoivonen ei tarvi, viihdyn paremmin yksin, monet naiset on sanonut että olen komea ja tykkään omasta ulkonäöstäni.

Vierailija
40/55 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikähän täs on muuttunut, en mä omasta mielestä ole ruma, olen varmaa vähä lihonut ja muuttunut sitten?

No ei varmaan eilisillasta olekaan mikään merkittävästi muuttunut.