Ei tässä vissiin voi tehdä mitään enää et naiset kiinnostuisi
Olen ees yrittänyt jotenkin muuttua tai yrittänyt ees, monta viikkoa tulee siit kun juonut alkoholia, liikun ja lenkkeilen enempi, on ylipainoa ja mahaa en ole vielä laihduttanut, salitreenit jäänyt, heittäny huonoja kavereita pihalle jotka juo alkoholia, no yritän edellee ntutustua naisiin eikä heitä kiinnosta ja vähiin jää osumat, mitä tässä sit voisi tehdä luovuttaa vai kehittää itteänsä lisää? Myös olen alkanu maksamaan velkaa ja lyhentään.
Kommentit (55)
Muistan kun olin 5-10 v sitten nuorempi, tuli paljonkin matcheja osumia ja naiset kirjotteli ja pääsi myös tapaamisiin osan kanssa, ne ajat ovat ohi.
Mikähän täs on muuttunut, en mä omasta mielestä ole ruma, olen varmaa vähä lihonut ja muuttunut sitten?
Joku karma tässä sit on että naiset ei enää ollenkaa kiinnostu, vaikka mulla menee tietyt asiat paremmin elämässä, ehkä pitäisi mennä kysyy terapeutilta.
Et ole tarpeeksi kännissä niin ei naiset kiinnostu. Baarissa kerran nainen kysyi miksi tulin baariin niin sanoin että haen panoseuraa. Nainen naurahti että ihanko tosi. Pari tuntia siinä juteltiin ja nainen yllättäen pyysi että lähdetään hänen luokse. Pitää siis olla suorapuheinen niin kyllä joskus käy flaksi.
En oikein ymmärrä ees millaisista miehistä naiset kiinnostuu, tiedän olen tehnyt virheitä en ole täydellinen ja menny eläms eteenpäin, mutta haloo silti.
Vierailija kirjoitti:
Et ole tarpeeksi kännissä niin ei naiset kiinnostu. Baarissa kerran nainen kysyi miksi tulin baariin niin sanoin että haen panoseuraa. Nainen naurahti että ihanko tosi. Pari tuntia siinä juteltiin ja nainen yllättäen pyysi että lähdetään hänen luokse. Pitää siis olla suorapuheinen niin kyllä joskus käy flaksi.
En halua juoda
En tiiä kai vanhentunut ja rupsahtanut, ja naisetki rupsahtaa mut en ymmärrä sit.
Ehkä keskityn vain itseeni ja pysyn naisista erossa.
Vierailija kirjoitti:
Kai tämä kokonaisuus ei kiinnosta vain yhtään ketään, olen siis yrittänyt ihan omaa tasoa, ei mitää nuoria hoikkia missin näkösiä naisia.
Sun tasoa on nainen joka jankuttaa samoja vittumaisia asioita miehistä vuodesta toiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En halua juoda
Et halua sitten naistakaan. Yleensä suhteet alkaa yhden yön jutuista.
Kuule Allu sinäkin sanot ettet huoli mitä tahansa naista. Naisen pitää olla kasvoilta kaunis, pukeutua tiukkoihin vaatteisiin, meikata naisellisesti jne jne.
Miksi naisilla ei saisi olla omia toiveita ja haluja sitten miehestä? Suurin osa naisista haluaa miehen joka on riittävän älykäs keskustelemaan naisensa kanssa. Miehen joka kykenee hoitamaan talousasiansa. Miehen joka kykenee olemaan ilman alkoholia pidempäänkin kuin muutaman viikon. Miehen joka ei jankkaa kuin vajaa mieleinen viikosta ja kuukaudesta toiseen samanlaisia aloituksia nettiin. Jne.
Vierailija kirjoitti:
En oikein ymmärrä ees millaisista miehistä naiset kiinnostuu, tiedän olen tehnyt virheitä en ole täydellinen ja menny eläms eteenpäin, mutta haloo silti.
Naiset kiinnostuu? Etkö sinä itse sitten kiinnostu naisista? Ole kohtelias ja kiinnostunut, kysy jotain, tarjoa kahvi, pyydä leffaan, piknikille tai kävelylle. Hyvään kohteluun on vaikea vastata tylysti. Älä luota pelkkään Tinderiin, puhu ihmisille muuallakin. Mene vaikka johonkin naisvaltaiselle työväenopiston kurssille.
Vierailija kirjoitti:
Mikähän täs on muuttunut, en mä omasta mielestä ole ruma, olen varmaa vähä lihonut ja muuttunut sitten?
No se sun velka ja aimman juopottelun muokkaama habitus.
Vierailija kirjoitti:
Kuule Allu sinäkin sanot ettet huoli mitä tahansa naista. Naisen pitää olla kasvoilta kaunis, pukeutua tiukkoihin vaatteisiin, meikata naisellisesti jne jne.
Miksi naisilla ei saisi olla omia toiveita ja haluja sitten miehestä? Suurin osa naisista haluaa miehen joka on riittävän älykäs keskustelemaan naisensa kanssa. Miehen joka kykenee hoitamaan talousasiansa. Miehen joka kykenee olemaan ilman alkoholia pidempäänkin kuin muutaman viikon. Miehen joka ei jankkaa kuin vajaa mieleinen viikosta ja kuukaudesta toiseen samanlaisia aloituksia nettiin. Jne.
Niin kyllä pitää, koska olen itsekkin pitkä ja komea ja pukeudun ihan hienosti, uusia vaatteita voisi tosin ostaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi naisilla ei saisi olla omia toiveita ja haluja sitten miehestä? Suurin osa naisista haluaa miehen joka on riittävän älykäs keskustelemaan naisensa kanssa. Miehen joka kykenee hoitamaan talousasiansa. Miehen joka kykenee olemaan ilman alkoholia pidempäänkin kuin muutaman viikon. Miehen joka ei jankkaa kuin vajaa mieleinen viikosta ja kuukaudesta toiseen samanlaisia aloituksia nettiin. Jne.Niin kyllä pitää, koska olen itsekkin pitkä ja komea ja pukeudun ihan hienosti, uusia vaatteita voisi tosin ostaa.
kyllä mulla on haaveita ja osaan keskustella naistenkaa, en ole samanlainen kun täälä vauva palstalla!!! No mä olen sössinyt talouteni ja oppinut virheeni, nyt meen velkajärjestelyyn ja hoidan jatkos asiani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No se sun velka ja aimman juopottelun muokkaama habitus.
No ihminen muuttuu, oon tykänny käydä baareissa paljon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset kiinnostuu? Etkö sinä itse sitten kiinnostu naisista? Ole kohtelias ja kiinnostunut, kysy jotain, tarjoa kahvi, pyydä leffaan, piknikille tai kävelylle. Hyvään kohteluun on vaikea vastata tylysti. Älä luota pelkkään Tinderiin, puhu ihmisille muuallakin. Mene vaikka johonkin naisvaltaiselle työväenopiston kurssille.
Monistakin ja annan osumia ja yritän treffeille ne poistaa mut sitten.
Kai tämä kokonaisuus ei kiinnosta vain yhtään ketään, olen siis yrittänyt ihan omaa tasoa, ei mitää nuoria hoikkia missin näkösiä naisia.