Piotr Lehtonen suomen rikkain Puolalainen
Syntyperäinen miljonääri. Opiskeli, perusti omat yritykset ja nousi Miljardööri luokkaan.
Hyvin yksinkertainen tarina Kun on rikas faija.
Mauno Nikolai Lehtonen oli faijan nimi.
Evoluutio kehitys.
Kommentit (3751)
Tapan, tapan, Tapan.
Tulin hulluksi olin mielisairaalassa ja lusin linmassa.
Tapan, Tapan, Tapan.
Mun cv vaarallinen tappaja.
Potkin ja hakkaan sut kuoliaaksi olet mun seuraava uhrini. Vien sun rahat samalla.
Roska ruumiisi laitan roskikseen.
Tapan, Tapan, tapan.
Niin niin.
Onko jollain ne Poliisipäällikköiden koti osoitteet meen tappamaam ne potkin ja hakkaan kuoliaaksi. Siihen loppuu suomen poliisitoimi.
Vien rahat samalla Poliisipäällikköiden perheet voi valita vaikenemisen tai kuoleman koska isken kotiinne kostoksi.
Alkoi pelottamaan itku tuli ja parku. Sellasta SE on ei varmaan kannata hakea tosimieten hommiin jos kuolema pelottaa ja kokee pelkoa.
Kehitysvammaiset idiootit minua pelottaa en osaa tapella tai puolustautua. Kehitysvammaset.
Muut on tappaja sotilaita.
Miksi tulet vaaralliseen suomeen jossa on pakkollinen tappaja koulutus armeijassa.
Mee muualle jos pelottaa.
Kehitysvammainen soittaa 112 apua apua vaarallinen sotilas tappaa minut. Varmasti tappaa lopeta turhat soittelut Jo!
Kehitysvammanen aivovammanen suomen valtio.
Mene muualle jos pelottaa Suomi on vaarallisten psykopaatti sotilaiden lomaparatiisi. Hakataan ja tapetaan.
Hakkaa ja potkii vaan heikot kuoliaaksi. Armoton realismi. Luonnonlait.
Ei armoa ei katumusta KOSTOA.
Ajattelin Tapan terveyskeskuksen lääkärit. Hakkaan ja potkin kuoliaaksi. Kuollut lekurin paska ei kirjoittele m1 papruja. Tapanko hoitajatkin samalla Vai juoksetteko karkuun itku suussa luuserit. Tuosta realismia mun asioinnoista terveyspaskakeskuksissa.
Teen polttopommi iskut terveyskeskuksiin Tapan lääkärit tuosta terveyskeskuksille realismia jatkosta. Vaarallinen tappaja kostaja tappaa.
Vaaralliseksi arvioitu hullu niin niin hakkaan ja potkin kuoliaaksi.
Haluan tappaa kaikki suomen lääkärit kostoksi.
Meni vaaralliseksi todentotta tuokin homma. EI ole hauska homma tuokaan jatkossa.
Hullutellaan kunnolla kerran on Jo hullun paperit. Hakkaan ja potkin kuoliaaksi tosta vaan sinut.
Kehitysvammanen MAA Suomi jossa pelkurit mukamas luokitellaan ihmiseksi. Mulle ne on vain uhreja ei muuta.