Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi suomalaiset naiset pariutuvat ulkomaalaisten miesten kanssa niin usein

Vierailija
05.03.2026 |

Espoossa varmaan joka kolmannella kantasuomalaisella on tätä nykyä Afrikasta tai Lähi-Idästä olevan miehen kanssa lapsia. Nykyään näkee todella paljon hunnutettuja kantisnaisia. Miksi näin?

Kommentit (169)

Vierailija
41/169 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hylkytavaraa liikkeellä.

Toisen hylky on toisen aarre.

Vierailija
42/169 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on Itä-Eurooppalainen mies ja vastoin stereotypiaa, tämä on tasa-arvoisin suhde missä koskaan olen ollut. Ei ole koskaan tarvinnut keskustella edes näistä asioista, kun miehelle ovat olleet niin itsestään selvyyksiä, etteivät tietyt hommat kuulu minulle maagisesti sukupuoleni perusteella. Tomeran yksinhuoltajaäidin kasvatti.

Lisäksi mies on älyttämän hyvä keskustelija ja sellainen elämänutelias tapaus. Kaksi aiempaa suhdettani suomalaisiin miehiin päättyi, kun näiden miesten maailma ikään kuin tuli valmiiksi. Ei ollut enää kiinnostusta kokea ja tutkia mitään uutta.

Eikä sillä, varmasti löytyy paljon mieheni kaltaisia suomalaisiakin miehiä, mutta omani nyt vaan ei satu olemaan suomalainen.

Tämäpä just!! Suomalaiset miehet on ihan mieslapsia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/169 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisäsiittoisuus aiheuttaa lapsille epämuodostumia, vammoja ja sairauksia. Siksi naisten on joskus pariuduttava ihmisen kanssa, joiden geenit ovat kaukaa, jotta geenipooliin ei tulee sukurutsaa. Näethän jo itsekin mihin se on johtanut mm. kuninkaalliset, jotka ovat harrastaneet sukurutsaa, jälkeläisistä on tullut erittäin sairaita ja lopulta jopa kyvyttömiä lisääntymään. Ihmisitä ei ole tarkoitettu lisääntymään vain jonkun lähellä olevan kanssa. Toki kaikkien ei tarvitse lisääntyä ulkomaalaisen kanssa. Taitaa myös monella Suomalaisella miehelläkin olla nykyisin ulkomaalainen vaimo. Tosin, miehille turvallisempaa hankkia se ulkomaalainen vaimo vai onko? Onhan siinä aina se riski olemassa, että toinen on rakkaushuijari ja haluaa vain oleskeluluvan. 

Vierailija
44/169 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on Itä-Eurooppalainen mies ja vastoin stereotypiaa, tämä on tasa-arvoisin suhde missä koskaan olen ollut. Ei ole koskaan tarvinnut keskustella edes näistä asioista, kun miehelle ovat olleet niin itsestään selvyyksiä, etteivät tietyt hommat kuulu minulle maagisesti sukupuoleni perusteella. Tomeran yksinhuoltajaäidin kasvatti.

Lisäksi mies on älyttämän hyvä keskustelija ja sellainen elämänutelias tapaus. Kaksi aiempaa suhdettani suomalaisiin miehiin päättyi, kun näiden miesten maailma ikään kuin tuli valmiiksi. Ei ollut enää kiinnostusta kokea ja tutkia mitään uutta.

Eikä sillä, varmasti löytyy paljon mieheni kaltaisia suomalaisiakin miehiä, mutta omani nyt vaan ei satu olemaan suomalainen.

Suomen passi laittaa kiinnostamaan.

Vierailija
45/169 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eivät kelpaa suomalaisille miehille. Kamalia läskejä. Ylijäämänaisia.

Delulu is solulu, vai kuinka?

Vierailija
46/169 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen naimisissa länsieurooppalaisen miehen kanssa, löysin puolison työkomennukselta. Kun olin sinkku Suomessa, jouduin käytännössä tekemään deittailussa kaikki hommat. Lähestymään miestä, järjestämään treffit, pitämään yllä keskustelua. Ihme perässävedettäviä miehiä eikä näistä mitään tullut. Puolisoni pyysi minua asiallisesti treffeille, järjesti paikan ja oli aloitteellinen. Hän on perhekeskeinen. Kai tällaisia miehiä Suomessakin on, ei vain tullut vastaan missään.

Saatte sössöttää asiat sitten muulla kun omalla äidinkielellä. No, eipähän keskustelun taso päätä huimaa. Ehkä se onkin tarkoitus.

Vierailija
47/169 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä jos suomalaiset miehet eivät ole perhekeskeisä sen takia koska ei tarvii kakaroita tehdä turvatakseen omat vanhuudenpäivä...kiitis hyvinvointivaltion

Vierailija
48/169 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun vaihtoehto on taistella kotimaassaan ukrainassa suomalainen justiina alkaa napostella. Taas tuli miehiä. Kumma.

Vierailija
49/169 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomalaiset miehet eivät halua perhettä ja lapsia. Suomalainen mies hakee vakipanoa, jonka luona käydä pimpalla ja naisen tarjoamalla aterialla. Itsellänikin on ulkomaalainen mies, joka mahdollistaa minulle lapsiperheen arjen, yhteisen kodin ja asuntolainan ja avioliiton, 

Tämä. Suomalaiset miehet eivät halua pitää naisesta ja lapsista huolta. He eivät halua naimisiin, perhettä ja lapsia. Siksi ulkomaalainen mies. 

Ite en enää kattele suomalaisia miehiä. Just tämän takia. Ulkomaalaiset miehet ovat paljon aikuisempia ja oma- alotteisia. Suomalainen mies ei muuta tarjoa kuin henkistä yksinäisyyttä.

Vierailija
50/169 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Primitiivisyys ja eläimellisyys kiihottaa naisia. 

Kromosomitutkimuksen myötä on selvinnyt mm. että Homo sapiens-naaraat pariutuivat mielellään Homo neanderthalensis-koiraiden kanssa, ei toisinpäin. Nykyään ne vehtaavat negroidien kainalossa elättäen niitä ja hoitaen sitten yksinhuoltajina synnyttämänsä ristisiitokset tulevien veronmaksajien iloksi. 

Sulla ei nyt kyllä selvästikään ole ymmärrystä asioista, joista puhut. 

Todennäköisesti on kyse siitä, että lisääntymiskykyisten jälkeläisten tuottaminen onnistui vain niin päin, että äiti oli sapiens ja isä neandertaali. Eli ei kerro kenenkään preferensseistä mitään. Ei ole myöskään mitään syytä olettaa, että neandertaalit olis olleet mitenkään sapiensia primitiivisempiä ja eläimellisempiä. 

Vierailija
51/169 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska suomalaiset naiset on niin viisaita. Siksi. Jymmartaa hjyvan päälle. Sark.

kirveleekö noin paljon? Kannataisko teidän suomalaisten miesten pikkasen herätä tähän päivään?

Vierailija
52/169 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki naiset kaikkialla katsovat ulkomaalaisia miehiä aina ruusunpunaisten lasien läpi. Kyllä sinä suomalaisena miehenäkin menet kuumille kiville ulkomailla. 

Vierailija
53/169 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sisäsiittoisuus aiheuttaa lapsille epämuodostumia, vammoja ja sairauksia. Siksi naisten on joskus pariuduttava ihmisen kanssa, joiden geenit ovat kaukaa, jotta geenipooliin ei tulee sukurutsaa. Näethän jo itsekin mihin se on johtanut mm. kuninkaalliset, jotka ovat harrastaneet sukurutsaa, jälkeläisistä on tullut erittäin sairaita ja lopulta jopa kyvyttömiä lisääntymään. Ihmisitä ei ole tarkoitettu lisääntymään vain jonkun lähellä olevan kanssa. Toki kaikkien ei tarvitse lisääntyä ulkomaalaisen kanssa. Taitaa myös monella Suomalaisella miehelläkin olla nykyisin ulkomaalainen vaimo. Tosin, miehille turvallisempaa hankkia se ulkomaalainen vaimo vai onko? Onhan siinä aina se riski olemassa, että toinen on rakkaushuijari ja haluaa vain oleskeluluvan. 

Korjaantuuko se sisäsiittoisuus suominaisen kanssa lapsia tekemällä? Periytyy varmaan se huippuälykkyyskin mutta kurkkukirurgiksi pitää sentään opiskella lapsien.

Vierailija
54/169 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

viherpunikki ongelma jätteitä ei suomi mies huoli. 

Vierailija
55/169 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki naiset kaikkialla katsovat ulkomaalaisia miehiä aina ruusunpunaisten lasien läpi. Kyllä sinä suomalaisena miehenäkin menet kuumille kiville ulkomailla. 

Ei ole muiden maiden naiset xenofiilisiä niinkuin suominaiset ikävä kyllä.

Vierailija
56/169 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska suomalaiset naiset on niin viisaita. Siksi. Jymmartaa hjyvan päälle. Sark.

kirveleekö noin paljon? Kannataisko teidän suomalaisten miesten pikkasen herätä tähän päivään?

Ei ole meillä miehillä kiimaa alkaa nuolemaan kehitysmaalaisia. Hyi hitto!

Vierailija
57/169 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämäpä just!! Suomalaiset miehet on ihan mieslapsia.

Itsellä miehenä päinvastainen kokemus apinoista.

Vierailija
58/169 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joka kolmas on toki liioittelua, mutta kyllä tuossa on oma pohjansa todellisuudessa. Nykyisin ei ole tavatonta nähdä kalpeita hunnutettuja suomalaisia naisia jotka työntävät kikkarapäisiä lapsia lastenvaunuissa. Vielä 20 vuotta sitten tällaisia tapauksia ei näkynyt juuri koskaan. Nykyisin PK-seudulla näitä näkee yleensä muutaman kerran viikossa ja on selvästi yleistymään päin.

Kyllähän se ikävää toki on. Islam ei saisi levitä.

Jep ja tummien kanssa lasten kanssa tekevien määrä on myös kasvanut merkittävästi. 

Vierailija
59/169 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oma mies on Yhdysvalloista ja tasa-arvon ajatus on aivan toista kuin suomalaisten miesten kanssa. Hän kokkaa meillä mielellään kaikki ateriat, kantaa vastuunsa siivouksista ja lapsenhoidosta ja jaksaa olla herrasmies. Yhteinen talous ja yhteiset rahat ovat luonnollinen asia. Koulutustaso on korkeampi kuin keskimääräisellä suomalaisella ja samoin omaisuuden arvo. 

Heh juu osaako edes englantia puhua ja anna kun arvaan kyseinen afrikkalainen on jopa new yorkista. Niin se sanoi. Pyydä näyttää passi ensi kerralla kun menette sen asioita kelaan hoitamaan.

Vierailija
60/169 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ei ole muiden maiden naiset xenofiilisiä niinkuin suominaiset ikävä kyllä."

Eksotiikka kiehtoo kylläkin yleistetysti kaikkialla, muttei toki kaikkia. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi seitsemän