Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi suomalaiset naiset pariutuvat ulkomaalaisten miesten kanssa niin usein

Vierailija
05.03.2026 |

Espoossa varmaan joka kolmannella kantasuomalaisella on tätä nykyä Afrikasta tai Lähi-Idästä olevan miehen kanssa lapsia. Nykyään näkee todella paljon hunnutettuja kantisnaisia. Miksi näin?

Kommentit (169)

Vierailija
21/169 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hylkytavaraa liikkeellä.

Vierailija
22/169 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika harvoin muuten meitä suomenkansalaisia olisi vähintään 20 miljoonaa väriin en ota kantaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/169 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Primitiivisyys ja eläimellisyys kiihottaa naisia. 

Kromosomitutkimuksen myötä on selvinnyt mm. että Homo sapiens-naaraat pariutuivat mielellään Homo neanderthalensis-koiraiden kanssa, ei toisinpäin. Nykyään ne vehtaavat negroidien kainalossa elättäen niitä ja hoitaen sitten yksinhuoltajina synnyttämänsä ristisiitokset tulevien veronmaksajien iloksi. 

Vierailija
24/169 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma mies on Yhdysvalloista ja tasa-arvon ajatus on aivan toista kuin suomalaisten miesten kanssa. Hän kokkaa meillä mielellään kaikki ateriat, kantaa vastuunsa siivouksista ja lapsenhoidosta ja jaksaa olla herrasmies. Yhteinen talous ja yhteiset rahat ovat luonnollinen asia. Koulutustaso on korkeampi kuin keskimääräisellä suomalaisella ja samoin omaisuuden arvo. 

Vierailija
25/169 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Privjet Igor, 

Kak de la. Idesudasasehui.

Vierailija
26/169 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka kolmas on toki liioittelua, mutta kyllä tuossa on oma pohjansa todellisuudessa. Nykyisin ei ole tavatonta nähdä kalpeita hunnutettuja suomalaisia naisia jotka työntävät kikkarapäisiä lapsia lastenvaunuissa. Vielä 20 vuotta sitten tällaisia tapauksia ei näkynyt juuri koskaan. Nykyisin PK-seudulla näitä näkee yleensä muutaman kerran viikossa ja on selvästi yleistymään päin.

Kyllähän se ikävää toki on. Islam ei saisi levitä.

Vierailija
27/169 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap tehtailee aloituksia, joissa väittää valheellisesti suomalaisten yleisesti menevän naimisiin ulkolaisen kanssa. Ei linkkiä tilastoon tai uutiseen vaan pelkkiä hatusta temmottuja väitteitä. 

Vierailija
28/169 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on Itä-Eurooppalainen mies ja vastoin stereotypiaa, tämä on tasa-arvoisin suhde missä koskaan olen ollut. Ei ole koskaan tarvinnut keskustella edes näistä asioista, kun miehelle ovat olleet niin itsestään selvyyksiä, etteivät tietyt hommat kuulu minulle maagisesti sukupuoleni perusteella. Tomeran yksinhuoltajaäidin kasvatti.

Lisäksi mies on älyttämän hyvä keskustelija ja sellainen elämänutelias tapaus. Kaksi aiempaa suhdettani suomalaisiin miehiin päättyi, kun näiden miesten maailma ikään kuin tuli valmiiksi. Ei ollut enää kiinnostusta kokea ja tutkia mitään uutta.

Eikä sillä, varmasti löytyy paljon mieheni kaltaisia suomalaisiakin miehiä, mutta omani nyt vaan ei satu olemaan suomalainen.

Ärsyttää muuten aivan älyttömästi, että kun mietit kirjoitatko, että mies on Itä-Euroopasta vai että mies on itäeurooppalainen, niin saat aikaan nolon kirjoitusvirheen. Sattuu silmiin katsella ja ottaa päähän oma oikolukemattomuus. Pahoitteluni siitä.

Vierailija
29/169 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska suomalaiset miehet itkee vauva palstalla. Heillä ei ole valinnan varaa.

Vierailija
30/169 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomalaiset miehet eivät halua perhettä ja lapsia. Suomalainen mies hakee vakipanoa, jonka luona käydä pimpalla ja naisen tarjoamalla aterialla. Itsellänikin on ulkomaalainen mies, joka mahdollistaa minulle lapsiperheen arjen, yhteisen kodin ja asuntolainan ja avioliiton, 

Näin on!! Ulkomaalaiset miehet on paljon perhekeskeisempiä, puhun nyt normaaleista tapauksista. Ne oikeasti rakentaa perheen, osallistuvat, auttavat vaimonsa, osaavat myös pukeutu ja pitävät kodin siistinä. Ottavat vakavasti ja ymmärtävät hyvän elämän päälle. 

Samaan aikaan kuin 30-50 vuotias suomalainen mies erakoituu, katkeroituu, hukkuu ylimielisyyteen ja omaan vapauteen. Mädännytään paska verkkareissa ja harrastetaan omia introvertti juttuja. Kukaan nainen ei kattele sellaista mieslasta.

Haha höpölöpö, kun kehitysmaalainen ukkeli saa suominaisen hellan ja nyrkin väliin ei kotona näy ;D

Vierailija
31/169 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalaiset miehet eivät halua perhettä ja lapsia. Suomalainen mies hakee vakipanoa, jonka luona käydä pimpalla ja naisen tarjoamalla aterialla. Itsellänikin on ulkomaalainen mies, joka mahdollistaa minulle lapsiperheen arjen, yhteisen kodin ja asuntolainan ja avioliiton, 

Tämä. Suomalaiset miehet eivät halua pitää naisesta ja lapsista huolta. He eivät halua naimisiin, perhettä ja lapsia. Siksi ulkomaalainen mies. 

Vierailija
32/169 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Höpö höpö, ne on edelleen joku 1 promile pääkaupunkilaisista ja 0,2 promilea Espoolaisista kantasuomalaisista jotka edelleenkään pariutuu muun maalaisten kanssa. 

Kukahan oikeasti haluaa m u l a t t i lapsia? Luulen, että häiriintynyt tapaus voi näin tehdä, mutta noin muutoin ...

Vierailija
33/169 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap tehtailee aloituksia, joissa väittää valheellisesti suomalaisten yleisesti menevän naimisiin ulkolaisen kanssa. Ei linkkiä tilastoon tai uutiseen vaan pelkkiä hatusta temmottuja väitteitä. 

Venäläisten ragebaitit, ja hölmöt juoksee ansaan

Vierailija
34/169 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkea sitä rakkaudennälästä tekee.

Vierailija
35/169 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama vapaus kuin miehillä, valita vaikka se taikku.

Vierailija
36/169 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska suomalaiset naiset on niin viisaita. Siksi. Jymmartaa hjyvan päälle. Sark.

Vierailija
37/169 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama vapaus kuin miehillä, valita vaikka se taikku.

No eipä ole laumoittain vapaita ulkkarinaisia näkynyt suomessa ja vielä jahtaamassa epätoivon vimmalla suomalaisia miehiä.

Vierailija
38/169 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpö höpö, ne on edelleen joku 1 promile pääkaupunkilaisista ja 0,2 promilea Espoolaisista kantasuomalaisista jotka edelleenkään pariutuu muun maalaisten kanssa. 

Kukahan oikeasti haluaa m u l a t t i lapsia? Luulen, että häiriintynyt tapaus voi näin tehdä, mutta noin muutoin ...

Afroukoille mikä tahansa itseään vaaleaihoisempi on statusta kotislummissa.

Vierailija
39/169 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen naimisissa länsieurooppalaisen miehen kanssa, löysin puolison työkomennukselta. Kun olin sinkku Suomessa, jouduin käytännössä tekemään deittailussa kaikki hommat. Lähestymään miestä, järjestämään treffit, pitämään yllä keskustelua. Ihme perässävedettäviä miehiä eikä näistä mitään tullut. Puolisoni pyysi minua asiallisesti treffeille, järjesti paikan ja oli aloitteellinen. Hän on perhekeskeinen. Kai tällaisia miehiä Suomessakin on, ei vain tullut vastaan missään.

Vierailija
40/169 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttö on sattunut katsomaan päin jolloin mies  sanoo että olemme pari tai ta  pa n. sut.   Suomalainen puoliso  vaikka tyhmäkin on saalis.    Vähän kärjistetysti  näin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kahdeksan