Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eduskunnan kyselytunti 5.3.2026

Vierailija
05.03.2026 |

Demokratiassa ei sallita kansalaiskeskustelua. Pääministeri saa valehdella estoitta.

Kommentit (167)

Vierailija
161/167 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tulee fyysisestikin huono olo kun katson tätä. Ja menetän jotenkin uskoni suomalaisiin ja suomalaisuuteen. Ja siis ennen olen ollut todella ylpeä suomalaisuudestani ja se on ollut iso osa identiteettiäni. 

Vierailija
162/167 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle tulee fyysisestikin huono olo kun katson tätä. Ja menetän jotenkin uskoni suomalaisiin ja suomalaisuuteen. Ja siis ennen olen ollut todella ylpeä suomalaisuudestani ja se on ollut iso osa identiteettiäni. 

Monissa ohjelmissa on varoitus sisällöstä. Eduskunnan kyselytunnista ei ole mitään varoituksia vaikka ohjelma aiheuttaa helposti negatiivisia tunteita. Ohjelman katsoja tai pelkästään kuuntelija saattaa joutua jopa lääkitsemään itseään. Päättäjien puheiden kuuntelu voi siis aiheuttaa alkoholismia ja lääkkeiden ylimääräistä käyttöä. Ei tuota ohjelmaa voi suositella kenellekkään mutta silti usein kuuntelen sitä. Saatan olla pikkusen hullu kun tiedostan vaarat ja silti kuuntelen niitä puheita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/167 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhoja filmejä katsomalla huomaa, samat murheet ja ongelmat vuosikymmenestä toiseen. 

Vierailija
164/167 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti nykyiset hallituksen vastuunkantajat eivät häviä nii kuin edelliset teki. 

Vierailija
165/167 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti nykyiset hallituksen vastuunkantajat eivät häviä nii kuin edelliset teki. 

mihin nää vankilasta häviäisi?

Vierailija
166/167 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asunnottomuudesta on keskustelu muistaakseni 20 vuotta ja vielä sama levy pyörii, eli kukaan ei siis tee mitään.

Terveydenhuollosta on taas ainakin 30 vuotta. Eikä vieläkään toimi.

Vierailija
167/167 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä lsraelin ystävä, siellä moraalikato.

Kulkevat edelleen Jeesuksen jalan jäljissä ja ovat se LUVATTU KANSA.

Juutalaiset eivät pidä Jeesusta Jumalan poikana. Ketkäs muuten ristiinnaulitsivat Jeesuksen? 

Roomalaiset ristiin naulitsi arvostetun profeetan ja rabbin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kaksi