S-Marketin makeissrkoitus 1kg, kannattaako ostaa? Nyt tarjouksessa 3,95€/kg pussi.
Onko niin syötäviä, että kannattaa hakea?
Nämä siis:
https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcTVRT66MvbZEH7k7Rp…
Kommentit (44)
Vierailija kirjoitti:
Oikeasti tällaiseen asiaan pitää kysyä konsultaatio täältä?
Ollaan keskustelupalstalla..
Mikä noiden valmistusmaa/pakkausmaa on? Puola?
Jos on lapsia niin silloin toi kuulostaa hyvältä tarjoukselta.
Jos on aikuinen jonka on tarkoitus syödä karkit itse niin silloin mä odottaisin irtokarkkitarjousta. Karkit on kuitenkin aika epäterveellisiä, niin että kun niitä syö olisi ikiva päästä edes valitsemaan itse että olisi edes oman maun mukaisia karkkeja.
Hae ennemmin Lidlistä irtokarkkeja, nyt 4.99 e/kg. Hain pienen pussillisen. ;)
Miksi suomalaiset lihoo liikaa? No niinpä, kilon verran karkkia per päivä!
Koskaan ei kannata ostaa makeisia. Ne on teollista saastaa joka tuhoaa kehosi.
LAIVALLA ON HALVEMPAAAAAAA!!!!!! KAIKKI JA KILON PAKETTEJA.
Osta Fazer osa tehdään vielä Suomessa niin pysyy työpaikat . Lue paketista valmistusmaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sokeria saat 0,79€ kg ja ilman lisäaineita. Puhdas sokeri lienee terveellisempääkin! Osta kuivattuja hedelmiä mieluummin, kehosi ja terveytesi kiittää.
Kuivatut hedelmät eivät ole karkkia. Jos ihminen haluaa karkkia, miksi kuvittelet, että hän menisi ostamaan hedelmiä? Karkin syömisessä ei sitä paitsi ole mitään pahaa, eikä karkkia tarvitse välttää kuin ruttoa. On olemassa muitakin tapoja käyttää mitä tahansa elintarviketta, kuin ylikulutus tai täydellinen kieltäytyminen.
Tässä puhuttiin KILON karkkiläjästä! Tää karkin mussutus on lähtenyt Suomessa täysin lapasesta. Ei tässä muuten olisi ongelmaa, mutta terveydenhuolto kustannetaan verovaroin. Maksaisivat vain itse seurauksensa niin sitten ei ole mitään ongelmaa. Ja sama pätee muuhunkin kuten tupakointiin ja riskialttiiseen harrastamiseen.
Minä en osta vaikka olis kuinka halpaa, kun en karkkia syö, ihminen ei makeisia tarvitse mihinkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos haluat edistää rasvamaksasi kehittymistä, niin siitä vaan.
Minun rasvamaksani ei kuulu sinulle.
Se rasvamaksa maksaa yhteiskunnalle kun makaat keltaisena maksansiirtoa odottamassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sokeria saat 0,79€ kg ja ilman lisäaineita. Puhdas sokeri lienee terveellisempääkin! Osta kuivattuja hedelmiä mieluummin, kehosi ja terveytesi kiittää.
Kuivatut hedelmät eivät ole karkkia. Jos ihminen haluaa karkkia, miksi kuvittelet, että hän menisi ostamaan hedelmiä? Karkin syömisessä ei sitä paitsi ole mitään pahaa, eikä karkkia tarvitse välttää kuin ruttoa. On olemassa muitakin tapoja käyttää mitä tahansa elintarviketta, kuin ylikulutus tai täydellinen kieltäytyminen.
Kun ostetaan sokerikarkkia kilon säkeissä mahdollisimman halvalla, niin kyllä tuossa vaiheessa kannattaisi olla terveydestä huolissaan! Sokeri tuollaisissa määrissä on myrkkyä ihmiselle!
Vaikka sinä söisitkin kilon karkkia kerralla, ei se tarkoita, että muut söisivät.
Ja sama pätee sun pään sairauteen. .... Vain otettu lääke auttaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö kilon sokeria saa vielä halvemmalla?!
No mussuta siinä sitten sokeria pussista lusikalla kun katot jotain hyvää leffaa samalla. Ei hyvää päivää taas...🙄 Ap
Eikö sitä leffaa voi kattoo syömättä kiloa irti karkkeja?
Ei kannata. N. 200 g karkkia on sopiva määrä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mussuta siinä sitten sokeria pussista lusikalla kun katot jotain hyvää leffaa samalla. Ei hyvää päivää taas...🙄 Ap
Etkö voi nukkua ilman tyynyä, peittoa, sänkyä?
Tuosta riittää moneksi kuukaudeksi. Mutta onko ne hyviä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinpä, hyi hitto. Läskit syö kilon kerralla.
Milloin ap sanoi syövänsä koko pussin kerralla?