Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naapuriasunnon uusi mies, käyn tervehtimässä

Vierailija
05.03.2026 |

Naapuriin on muuttanut mies, ehkä 65-70-vuotias. Minä 50+ nainen. Eilen aloin fantasioida kohtaamisesta tämän miehen kanssa. 
Kertokaahan miehet mielipiteenne: onko selvää, mistä syystä menen käymään, jos olen leiponut, niin vien pullaa, laittanut isot rintani hyvin esille tuovan yläosan ja hameen, muutenkin tietenkin viimeisen päälle mahdollisimman hyvännäköisenä hänen ovellaan. Ymmärtääköhän hän, mitä minulla on mielessä?

Mietin vielä, että pudotan vahingossa kotiavaimeni maahan ja pyllistän sitten nostamaan ne niin, että pyllistän häneenpäin. Toivon, että hän uskaltaisi koskettaa peppuani. Yritän pyllistää ehkä niin, että peppuni osuu häneen kumartuessani.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle ainakin nuo olisi niin selviä merkkejä että kävisin kiinni.

Saattaisin silti kysyä ensin että saanko koittaa.

Vierailija
2/5 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro miten homma meni! Kuulostaa hyvältä suunnitelmalta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos mielipiteestäsi.

Ajattelin laittaa haaroista auki olevat sukkahousut jalkaan hameen kanssa ja tosiaan sellaisen tiukan paidan, jossa ehkä napit. Mietin oikeasti myös sellaista, että löyhdyttäisin ylintä, kiinni olevaa nappia niin paljon, että todennäköistä olisi, että se lähtisi irti aika nopeasti naapurin tavatessani vähän käsivartta taaksepäin viedessäni. Ehkä jätän liivitkin kokonaan pois.

Haaveilen siis siitä, että viimeistään pyllistäessäni hänelle, tämä mies tajuaa, että olen tyrkyllä ja hänellä on avoin reitti helmani alle, jonne työntää kätensä ja löytääkin paljaan, paisuneen alapääni, jota alkaa sitten yllättyneenä ja innoissaan tunnustelemaan. Toivon, että mies työntäisi sormensa sisääni, ja kuulisin hänen huokailevan. Sitten ymmärtäisin kahinasta, että mies olisi avannut toisella kädellä housunsepaluksensa ja ottanut esiin kalunsa, jota olisi alkanut vedellä.

Vierailija
4/5 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerro miten homma meni! Kuulostaa hyvältä suunnitelmalta

Jos en ehdi tänään leipomaan, voisinkohan käydä ilman viemisiäkin tervehtimässä? Ainakin pystyisin esittelemään tarjonnan Mitähän voisin tehdä tai sanoa, että pyytäisi minut peremmälle? Jos ei ymmärrä heti kättelyssä tehdä niin.

Vierailija
5/5 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos mielipiteestäsi.

Ajattelin laittaa haaroista auki olevat sukkahousut jalkaan hameen kanssa ja tosiaan sellaisen tiukan paidan, jossa ehkä napit. Mietin oikeasti myös sellaista, että löyhdyttäisin ylintä, kiinni olevaa nappia niin paljon, että todennäköistä olisi, että se lähtisi irti aika nopeasti naapurin tavatessani vähän käsivartta taaksepäin viedessäni. Ehkä jätän liivitkin kokonaan pois.

Haaveilen siis siitä, että viimeistään pyllistäessäni hänelle, tämä mies tajuaa, että olen tyrkyllä ja hänellä on avoin reitti helmani alle, jonne työntää kätensä ja löytääkin paljaan, paisuneen alapääni, jota alkaa sitten yllättyneenä ja innoissaan tunnustelemaan. Toivon, että mies työntäisi sormensa sisääni, ja kuulisin hänen huokailevan. Sitten ymmärtäisin kahinasta, että mies olisi avannut toisella kädellä housunsepaluksensa ja ottanut esiin kalunsa, jota olisi alkanut vedellä.

Joo jätä liivit pois, se on hyvä viesti naapurille. Minä ainakin jäisin tapittamaan niitä kun ne heiluu vapaasti 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän seitsemän