Mitä Marja Kihlströmille on tapahtunut?
Aiemmin terveen ja hyvinvoivan näköinen ihminen on kuihtunut lähes olemattomaksi. Viimeisimmissä Insta-tarinoissa oli jo aika huolestuttavan näköinen..
Ja ei, en ole kateellinen vaan minua huolestuttaa entisenä syömishäiriöisenä aina, kun näen ihmisten laihtuvan äärimmäisen paljon. Asia kiinnostaa myös yhteiskunnallisena ilmiönä - miksi laihuuden ihannointi on taas noussut uudelleen suosioon.
Olen seurannut Marjaa pitkään, mutta nyt lopetin. Jotenkin häiritsevää katsoa, kun hän selvästi ylpeänä esittelee kehoaan ja sellaista epätervettä ihannetta, josta on itse kasvanut ulos ja pyrkinyt pois kaikin tavoin.
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Podcastissä ainakin totesi että perheessä on ollut terveysmurheita. Ei eritellyt kenellä.
Tämä viittaa varmaan hänen melanoomaan ja pelkoon sen uusimisesta. Vastahan häneltä poistettiin luomi ja siinä oli pelkoa onko syöpä uusinut. Ei ollut sitten onneksi.
Marja on ollut aina luonnostaan hoikka. Nyt on hurahtanut sen tyyppiseen treenaamisen, mikä kasvattaa lihaskestävyyttä, mutta ei varsinaisesti juurikaan lihaksen kokoa. Siihen päälle syö varmaan vähän liian vähän kulutukseen nähden. Hänen kaltainen pitkä ja luonnostaan jo hoikka ihminen muuttuu tuolla tavalla helposti luisevan näköiseksi. Silikonit vielä korostavat tavallaan hänen laihuuttaan. Mutta jos hän on terve ja voi hyvin, niin antaa hänen näyttää siltä miltä itse haluaa. Mutta kyllä itseäkin vähän häiritsee, kun hän julkaisee tosi paljon omasta kehosta ja treenaamisesta juttuja eli vaikka haluaisin seurata häntä muuten niin siinä samalla altistuu noille kehoihanteille vähän jo liikaa.
Ihan sama on käynyty Pippa Laukalle.
Vierailija kirjoitti:
Laihuusihanne ja sen äärimuodot tosiaan ovat nousussa samaan aikaan, kun maailmanpoliittinen ja taloudellinen tilanne ovat sekasorrossa. Yhteiskunnallinen epävarmuus on aina heijastunut naisen vartaloihanteessa ja kehon hallinnassa/pienentämisessä. Nyt on vallalla Ozempic-ihanne ja porukka sokaistuu laihuudelle, kun julkkikset kuihtuvat ja sosiaalinen media vyöryttää kapeita pilates-vartaloita silmille. Itse pyrin blokkaamaan nämä ja haluan edelleen olla hyvinvoiva ja mieluummin lihaksikas.
No, ihanne sekin, mutta mieluummin se kuin tuo järkkyy ysäriestetiikka.
Lol, aion olla edelläkävijä, ja pitää pehmeämmän, mutta silti normipainoisen lookin. Varmasti jossain kohtaan isot reidet tulevat muotiin.
Vierailija kirjoitti:
Kaunis on edelleen?😍😍😍
Niinpä tietysti, julkkikset on aina niin kauniita, joopa joo.
Se on pakonomaisesti run-kan-nut liikaa.
Marja ajattelee/ luulee olevansa kuin missit. Haluaa korostaa aina pituuttaan. Mutta hänen mikä lie "ammattinsa "on kyllä niin tyhmä ja turha. Ja ne typerät juontotyöt; puhuminen ei luista juontajalle vaadittavalla tavalla ollenkaan.
Joo on kyllä tosi laiha. Sini Sabotage näyttää ihan anorektisen laihalta. Sini on ennen ollut lihaksikas ja tosi hyvinvoivan näköinen. Nyt luut vain paistaa. Itse entisenä anorektikkona näen kyllä heti kun joku on laihtunut liikaa. Toiset ovat luonnostaan tosi laihoja, mutta se näyttää erilaiselta kuin syömishäiriölaiha. Sini näyttää anorektikolta.
Kaunis on edelleen?😍😍😍