Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi suomalaiset VARASTAVAT?

Vierailija
05.03.2026 |

Suomalaiset ovat rikollista kansaa. Suomalaiset eivät ymmärrä , että jos jotain ottaa velaksi, siis ottaa toisen omaa ilman että on rahaa, se pitää maksaa. Eikö VANHEMMAT kasvata lapsiaan ansaitsemisen perusperiaatteisiin? Tuo yli puoli miljoonaa suomalaista ulosotossa, se on järkyttävä määrä. Toki siellä epäonnistuneita kauppoja, liike-ideoita ja kohtalon tuomia kolhuja, huijareita jne.

Suurin osa tuosta joukosta, ymmärtävätkö nämä velalliset, että kyllä se tavara on maksettava, vaikka demarit tulivatkin valtaan vuoden päästä? Jos otat "velaksi" ilman että aiot maksaa sitä, se on VARASTAMISTA. Tähän pitää saada jokin kasvattava rangaistus, pelkkä ulosotto ei auta, ei velallista eikä sitä jolta on varastettu. Häpeäpaalu nettiin?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun äitis anto persettä velaks. Sulevi ja Arttu ryyppäs ne rahat ja eivät koskaan maksaneet. Ai ai.

Vierailija
2/22 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaista on elämä, omppuvarkaudesta lähtien.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos leikataan köyhiltä nyt 50% huhtikuussa ja se on loputon leikkaus, varkaat voisivat ottaa persuilta ja kok. kadulla takaisin vähän. Vai mistä muualta. Antaa takaisin leikkuria.

Vierailija
4/22 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loistavaa varkaus on nykyisin salluttua, koska Petteri ja Riikka varastivat köyhiltä

Vierailija
5/22 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä rutise polkupyörä.

Vierailija
6/22 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta, vero eurot kelpaa kyllä mutta ne rahat valuu kokoomus oligarkeille, moisten persreikien lait on silkkaa mussutusta.

Vierailija
7/22 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan otsikkoon tullut virhe. Suomalaiset? Minä olen suomalainen mutta en varasta. Onpa rasistinen väite.

Vierailija
8/22 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi nyyh pyyh yhyy, maassa jossa valtio ei huolehdi omistaan lain valta on sanan helinää.

Vierailija
9/22 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos leikataan köyhiltä nyt 50% huhtikuussa ja se on loputon leikkaus, varkaat voisivat ottaa persuilta ja kok. kadulla takaisin vähän. Vai mistä muualta. Antaa takaisin leikkuria.

Keltään ei ole leikattu 50% 

Lisäksi tässä on juuri se ongelman juurisyy. Nämä kokevat kaikkien avustustenkin olevan heidän "omaa rahaansa" 

Ymmärrys ei riitä niin pitkälle, että mistä sekin raha alun perin tulee. Se on muilta ihmisiltä pois otettua rahaa. VEROINA 

Vierailija
10/22 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onkohan otsikkoon tullut virhe. Suomalaiset? Minä olen suomalainen mutta en varasta. Onpa rasistinen väite.

Suurin osa köyhistä suomalaisista ei varasta edes hädän hetkellä. Joten olet oikeassa. 

Vierailija
11/22 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lisäksi tässä on juuri se ongelman juurisyy. Nämä kokevat kaikkien avustustenkin olevan heidän "omaa rahaansa" 

Ymmärrys ei riitä niin pitkälle, että mistä sekin raha alun perin tulee. Se on muilta ihmisiltä pois otettua rahaa. VEROINA 

Joo, mutta jos sinäkin joudut tulottomaksi ja kadulla asuminen uhkaa niin otat ne avustukset vastaan. Vai onko sulla antaa vinkkejä miten muuten rahoittaisit elämäsi huonossa elämäntilanteessa jossa et pääse töihin tms.?

Vierailija
12/22 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja sinun ymmärrys ei tunnu riittävän siihen että hemmetin moni meistä on maksanut niitä veroja koko ikänsä ja nyt kun on hätä kun töitä ei ole valtio on kääntänyt meille selkänsä. Ei paljon kiinnosta joku vtun luottotietojen menetys kun ei ole mitään tulevaisuutta josta vois edes yrittää huolehtia.

Vierailija
13/22 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, mutta jos sinäkin joudut tulottomaksi ja kadulla asuminen uhkaa niin otat ne avustukset vastaan. Vai onko sulla antaa vinkkejä miten muuten rahoittaisit elämäsi huonossa elämäntilanteessa jossa et pääse töihin tms.?

Älä selitä iigor. Mene sinne venäjälle takaisin ihmettelemään kotimaasi sosiaaliturvaa välillä 

Vierailija
14/22 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä selitä iigor. Mene sinne venäjälle takaisin ihmettelemään kotimaasi sosiaaliturvaa välillä 

Just näin, sinä olet maanpetturi oman kansasi hylkääjä vihoviimeinen jonka pitäis olla yllättynyt jos sinulta varastetaan, sinähän se täälä rys-sämäisesti käyttäydyt.

Vierailija
15/22 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä mietin myös tätä. Onko niin, että suomalaiset on kasvatettu sosialistiksi, komuunisti-tavalla? He ajattelevat että kaikki on yhteistä, kaikkea saa käyttää ja ottaa maksamatta. Milloin tämä kansa on kasvatettu näin pieleen, vai onko kasvastus unhotunut 1980-1990-luvulla syntyneiltä vanhemmilta kokonaan?

Kyllä, minä syyllistä edellisen sukupolven, sehän se aina on syyllinen. He ovat itse kasvaneet liian vapaasti ja puutteellisesti opastettuna elämän suuriin salaisuuksiin.

Vierailija
16/22 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä mietin myös tätä. Onko niin, että suomalaiset on kasvatettu sosialistiksi, komuunisti-tavalla? He ajattelevat että kaikki on yhteistä, kaikkea saa käyttää ja ottaa maksamatta. Milloin tämä kansa on kasvatettu näin pieleen, vai onko kasvastus unhotunut 1980-1990-luvulla syntyneiltä vanhemmilta kokonaan?

Kyllä, minä syyllistä edellisen sukupolven, sehän se aina on syyllinen. He ovat itse kasvaneet liian vapaasti ja puutteellisesti opastettuna elämän suuriin salaisuuksiin.

Jos valtio ottaa meidän yhteiset verorahat ja ojentaa yksityisille oligarkeille niin kyllä minäkin saan siinä kohtaa olettaa että kaikki yhteinen on tosta noin vaan otettavissa.

Mitä isot edellä sitä pienet perässä.

Vierailija
17/22 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta, se periaate säästämisestä, onko se edes tuttu nykysukupolvelle? Eli vähintään puolet piti olla omaa rahaa jolla ostaa talon, auton jne. Se oli myös merkki pankille, että kyllä tämä ihminen pystyy huolehtimaan raha-asioistaan. Välittävätkö pankitkaan enää säästämisestä. Onko kuluttaminen nyt elämän tarkoitus? Todella hyvä aloitus.

Vierailija
18/22 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kapitalistisika on kupannut köyhää kansaa vuosikymmeniä. Nyt kun rahat on loppu, valtio tulee vielä kurittamaan viemällä kodin ja leivänkin. Kohta tapetaan toisiamme, nälkä pistää liikkeelle. Ja kapitalisti nauraa uima-altaassaan.

Vierailija
19/22 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haluun ton. ei mul oo rahaa, mut mä haluun ton. Mä otan sen. AI mikä lomake. Kortti? tulee postissa? Kiitos. Sainhan mä sen. ihana paituli.

Vierailija
20/22 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmiannettu rasistisena

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi yhdeksän