Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Niko Saarinen ja menestys

Vierailija
04.03.2026 |

Suu auki ihmettelen hänen mediakiinnostuksesta johtuvaa menestystä ja oikein äiti kertoi kuinka pojalla on rahaa. Nyt en osaa tulkita tarkasti, minkälaiset ihmiset näkevät hänessä sellaisen mediapersoonan vaikuttimineen, että hän ansaitsee erittäin hyvin. Enkä tiedä, millaiset ihmiset jaksavat häntä kuunnella. Käyttävätkö häntä jopa hyväkseen, en vaan tajua. En kestänyt hänen tarinoitaan edes Veitolan yökylän ohjelman ajan kun piti kääntää kanavaa. Onhan hän rasittavista rasittavin henkilö ja vulgääri, ai hitto joo !

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
04.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

ikä nyt 30

muuta vuosi vielä aikaa

vanhentunut keski-ikäinen homo ei ole yleensä kovin suosittu hahmo mediassa

Vierailija
22/30 |
04.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

se on aito ihminen. 100/0 hakkaa vappu pimiät ja roope salmiset

Lause aloitetaan AINA ISOLLA kirjaimella. Vappu Pimiä ja Roope Salminen, erikoinen vertaus.

alota vaan ei ole multa pois. alota vaikka väärällä kirjaimella tai numerolla vai meneekö autistin aivot ihan solmuun kun ei noudateta sääntöjä

Alota, se on murresana. Oikea kotimainen on ALOITA. Ookkonää Pohjanmaalta ?

mitä sen on väliä? saikko selvää mitä siihen oli kirjotettu? i rest my case

Saikko selvää, näin puhutaan ja näköjään kirjoitetaan siellä korpien kätköissä, Pohjanmaalla. En saanut selvää, eikä niin väliäkään. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
04.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://youtu.be/H5Ox1R4AvNs 

julkkis 2026

tämmösiä meidän pitää katsoa telkkarista

Vierailija
24/30 |
04.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
25/30 |
04.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirja: Niko Saarinen harrasti ensimmäistä kertaa suuseksiä neljännellä luokalla: Jatkui läpi kouluvuosien

Hakaniemessä oli aikoinaan itsepalvelusolariumi. Ei ole edes urbaanilegenda, katso kun 2000-luvun alussa me kävimme panemassa siellä, Saarinen kertoi.

Oletko sairas? Saarisen juontajakollega Julianna Jokela parahti.

En ole sairas. Joo joo olen mä siellä suihin ottanut.

Vierailija
26/30 |
04.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen minäkin esimerkiksi mun kumppanin, että jos mä oon vaikka imuroinu, niin oon mä laittanu ihan läpällä sen, niinkun, imurinvarren sen munaan, että se imaisee sen. Ja hän on tehnyt mulle niin.

Mun mielestä kaikkien kuuluu kokeilla, Saarinen kertoi lähetyksessä.

Vierailija
27/30 |
04.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen olin ahdistunut maailman ja kotimaan surullisista uutisista, päätin nollata ajatukset katsomalla jotain joutavanpäiväistä.  Veitola oli yökylässä Niko Saarisen luona, halusin selvittää, olivatko ennakkoajatukseni Saarisesta paikkansapitäviä.  Hän vaikutti ihmiseltä, joka on hukassa itsensä kanssa.  Hakeutunut julkisuuteen hyvin nuorena eikä osannut enää palata tavalliseen elämään.  Pitää suojapanssaria peläten paljastaa todellista minäänsä muille, ja säälittävästi: edes itselleen.  Ressukka pohjimmiltaan. 

Vierailija
28/30 |
04.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

se on aito ihminen. 100/0 hakkaa vappu pimiät ja roope salmiset

Lause aloitetaan AINA ISOLLA kirjaimella. Vappu Pimiä ja Roope Salminen, erikoinen vertaus.

alota vaan ei ole multa pois. alota vaikka väärällä kirjaimella tai numerolla vai meneekö autistin aivot ihan solmuun kun ei noudateta sääntöjä

Alota, se on murresana. Oikea kotimainen on ALOITA. Ookkonää Pohjanmaalta ?

mitä sen on väliä? saikko selvää mitä siihen oli kirjotettu? i rest my case

Saikko selvää, näin puhutaan ja näköjään kirjoitetaan siellä korpien kätköissä, Pohjanmaalla. En saanut selvää, eikä niin väliäkään. 

ny on kyllä ymmärryksessä vikaa sielä kaupunkissa. näkisit miten kirjotan kynällä, menis yöunet

Vierailija
29/30 |
04.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todella vastenmielinen ja perverssi ohjelma lapsille.

On mennyt ihan ohi, mitä lastenohjelmaa hän tekee? 

Vierailija
30/30 |
04.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ovat aina kiinnostaneet gayt, mutta en ole ymmärtänyt , miksi seksiasioista yksityiskohtaisesti kertominen on heille korostetun tärkeää.  Niko Saarinen oma lukunsa sinänsä.    Antti Holma, jota muuten arvostan, haluaa kirjoissaan tuoda anaaliseksikokemuksensa  ja eriteleikit jatkuvasti esille.  On kirjallisestikin lahjakas, mutta välillä kyllästyttää.  Pentti Holappa, joka aikoinaan voitti kirjallisuuden Finlandia- palkinnon romaanilla Ystävän muotokuva, kuvasi miestenkeskisiä  seksiakteja suorastaan inhottavan yksityiskohtaisesti.  Olen itse hyvin seksimyönteinen, mutta en käsitä miksi gayt haluavat pitää juuri tuota elämän osa-aluetta aina framilla.  Olisi kiinnostavaa kuulla selitys. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kuusi