Maajussille morsian 2026
MIltäs tämän vuoden osallistujat vaikuttaa?
https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/bf844a50-2a3b-4975-9cb6-349065b…
Maajussille morsian -ohjelman 19. tuotantokausi pyörähtää käyntiin. Ohjelma alkaa 12. maaliskuuta uusien maajussien esittelyllä.
MTV:n tiedotteen mukaan tänä vuonna ohjelmaan osallistuu kahdeksan maajussia ympäri Suomea. Tänä vuonna maajussit ja jussittaret ovat iältään 2047-vuotiaita, ja heillä on perinteisiä maito- ja viljatiloja sekä hevos- ja luomuvihannestiloja.
Katso lähetysajat : Maajussille Morsian - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (2231)
Horoskoopeista - ette usko, miten moni keski-ikäinen mies jauhaa niistä deittipalveluissa. Joka toisella on jotain "olen tyypillinen kaksonen" -lätinää profiilissaan ja jokainen on vähintään ilmoittanut horoskooppimerkkinsä sinne. Todella outoa. Ilmeisesti ihmiset miettii niitä paljonkin.
Harvemmin tätä ohjelmaa katsoessa joutuu fyysisesti poistumaan omasta kehostaan myötähäpeän takia, mutta Jarin aloittaessa horoskooppisekoilunsa oli jo pakko tarkistaa, että olenko edelleen tässä todellisuudessa vai olenko vahingossa astunut Saturnuksen kautta johonkin rinnakkaisulottuvuuteen.
Jari vaikutti ehdottomasti kaikista kumppaniehdokkaista eniten siltä, että käyttöjärjestelmä oli jäänyt päivityksessä puoliväliin. Hän olevinaan tietää toisesta ihmisestä jo valmiiksi kaiken pelkän syntymäpäivän perusteella. Siis syntymäpäivä. Ei nimi, ei luonne, ei keskustelu, ei mikään. Pelkkä kalenteriin raapustettu numero ja Jari on valmis laatimaan ihmisestä täydellisen käyttöohjeen.
Ihanko toisesta toisesta? Ymmärräthän, että tietävinään tarkoittaa eri asiaa, enkä tarkoittanut sitä? 'Olevinaan tietää' = hän muka tietää, kun taas 'tietävinään' = teeskentelee tietävänsä. Suosittelen poistumaan netistä, jos tästä aiheutuu sinulle päänsärkyä.
Joku Jukan hylkäämä exäkö täällä tehtailee noita rienaus viestejä Jukasta😆 Ota hyvä ihminen lääkkeesi!
Viestit 1918 ja 1919 lienevät itsensä Tarja Halosen tuotosta. Molemmissa ei siteerata edes sanasta sanaan minun kommenttiani 1915. No, ehkä tämä on minun tapa käsitellä tätä(kin) uutta floppia.
Muuten, ketjussa on väitetty Tarja Halosta Jukan äidiksi; ei todellakaan pidä paikkaansa! Ukko on asunut (peräti) kolme vuotta Forssassa, eikä ole edes HIV tarttunut inssinoloiseen pökkelöön. Toki vankilass kuulee ruotsia tahtomattaankin, mutta se on sikäläistä kieltä.
Vierailija kirjoitti:
Joku Jukan hylkäämä exäkö täällä tehtailee noita rienaus viestejä Jukasta😆 Ota hyvä ihminen lääkkeesi!
Ei. Näitä "narsku-jukkia" kun treffipalstoilla ikävä kyllä riittää. Harmi, kun tunkevat vanhoilla päivillään hyvän mielen ohjelmiin pilaamaan ilmaa ja tuhlaamaan tekijöiden aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Ronja vaikuttaa päällekäyvältä Justiinalta. Jyräisi Askon koska Asko on niin kiltti. Saa nähdä onko draamaa.
"Asko on niin kiltti". Hohhoijaa. Mammat leipovat Askosta nössöpojan, mitä hän ei ole. Askohan selvästi tykkäsi räväkämmistä naisista. Kun itse on pullataikinaa, arkea kohottaa juuri se että kumppanissa on temperamenttia ja säihkettä. Muuten perunapellolla käy elämä tylsäksi.
Vierailija kirjoitti:
Viestit 1918 ja 1919 lienevät itsensä Tarja Halosen tuotosta. Molemmissa ei siteerata edes sanasta sanaan minun kommenttiani 1915. No, ehkä tämä on minun tapa käsitellä tätä(kin) uutta floppia.
Muuten, ketjussa on väitetty Tarja Halosta Jukan äidiksi; ei todellakaan pidä paikkaansa! Ukko on asunut (peräti) kolme vuotta Forssassa, eikä ole edes HIV tarttunut inssinoloiseen pökkelöön. Toki vankilass kuulee ruotsia tahtomattaankin, mutta se on sikäläistä kieltä.
Nyt joku menettänyt malttinsa. Onkohan Jukan lääkitys(?) tasapainossa?
Vierailija kirjoitti:
Ronja vaikuttaa päällekäyvältä Justiinalta. Jyräisi Askon koska Asko on niin kiltti. Saa nähdä onko draamaa.
Ronja tuntuu jo nyt olevan varma, että on suosikki. Luulin, ettei pääse jatkoon. Saa nähdä miten juttu etenee, tuntuu innokkaita. Mikähän oli, ettei vaalea ihan kivan oloinen nainen ei päässyt.
Vierailija kirjoitti:
Ihanko toisesta toisesta? Tietävinäänkö? Ei kun olevinaan tietää! Ja tässä on nyt se ongelma, jota ei pitäisi olla, mutta joka on, koska ongelma päätti itse tulla paikalle. Ymmärräthän, että tietävinään tarkoittaa eri asiaa, enkä tarkoittanut sitä? Olevinaan tietää = hän muka tietää, kun taas tietävinään = teeskentelee tietävänsä. Ei ole sama asia, vaikka sanat seisovatkin vierekkäin kuin kaksi eksynyttä hirveä parkkipaikalla.
Suosittelen poistumaan netistä, jos tästä aiheutuu sinulle päänsärkyä. Tai mieluummin kokonaan maailmasta, mutta aloitetaan internetistä ja katsotaan sitten, mihin asti päästään. Sulje selain, sammuta modeemi, irrota jääkaappi seinästä ja mene hetkeksi katsomaan puuta. Puu ei korjaa tätä, mutta puu ei myöskään käytä sanaa ”tietävinään” väärässä paikassa.
Ja jos vielä kerran joku väittää, että ”olevinaan tietää” tarkoittaa samaa kuin ”tietävinään”, niin minä en enää vastaa. Minä nousen tästä tuolista, kävelen eteiseen, laitan kengät väärään jalkaan ja lähden etsimään henkilöä, joka keksi kieliopin
Kiitos, tervemenoa!
"Asko on niin kova panomies". Hohhoijaa. Mammat leipovat Askosta nössöpojan, mitä hän on. Askohan selvästi tykkäsi isorintaisista naisista. Kun itse on pullataikinaa, etuvetikkaa kohottaa juuri se että kumppanilla on isot rinnat. Sekä temperamenttia ja hyvännäköinen peppu. Muuten perunapellolla käy elämä tylsäksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei. Näitä "narsku-jukkia" kun treffipalstoilla ikävä kyllä riittää. Harmi, kun tunkevat vanhoilla päivillään hyvän mielen ohjelmiin pilaamaan ilmaa ja tuhlaamaan tekijöiden aikaa.
Ja se on sulta pois miten?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt joku menettänyt malttinsa. Onkohan Jukan lääkitys(?) tasapainossa?
Julkkis jauhaa nikotiinipurkalla leukapielet jumiin. 🤯💣 Rento mies 🤗😉
Minusta Jukka oli oikein kiinnostavan oloinen ja ymmärsin hänen pöydän ääressä tehdyt heitot hauskaksi tilannehuumoriksi. Älykäs ja oivaltava tyyppi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ronja tuntuu jo nyt olevan varma, että on suosikki. Luulin, ettei pääse jatkoon. Saa nähdä miten juttu etenee, tuntuu innokkaita. Mikähän oli, ettei vaalea ihan kivan oloinen nainen ei päässyt.
Ronja oli ainoa hoikka Askon tarjokkaista.
Jukka ei siis todellakaan jännittänyt. Ei ollenkaan. Hän istui siinä 'bonde söker fru' -videolla kuin perunapussi traktorin penkillä, kankealla ruotsilla joka kuulosti siltä kuin Google Translate olisi saanut aivohalvauksen.
_"Jag är inte nervös för Sigrid... men språkbarriären..."_
Ja sitten hiljaisuus. Ei hymyä. Ei pilkettä. Ei mitään. Vain suora katse kameraan kuin hirvi ajovaloissa.
Ja sitten kuvaan astuu Sigrid.
UPEA Sigrid. Heppanainen suoraan toisesta ulottuvuudesta. Hiukset liehuu vaikka sisätiloissa ei tuule, hevoset kumartaa kun hän kävelee ohi. Jukka katsoo häntä ja hänen aivoissaan lukee ERROR 404.
Jukka oli selvästi kuvitellut, että Jetasta olisi tulossa joku toinen. Ehkä hän luuli että Sigrid on oikeasti 50-vuotias ponikerhon täti joka tykkää navetan hajusta. Väärin arvattu.
Jukka yritti iskeä. Hänen paras iskulauseensa oli: "Minulla on oma äes."
Sigrid nyökkäsi kohteliaasti ja mietti jo miten pääsisi karkuun hevosellaan.
Lopuksi Sigrid tietenkin valitsi Peterin.
Peter oli kirjaimellisesti kuin Pekka, mutta jos Pekan olisi tehnyt tekoäly, laittanut partaveden, ja syöttänyt hänelle croissanteja kolme vuotta putkeen. Komeampi, hienostuneempi, osasi sanoa "cheval" oikein.
Heidän rakkautensa kesti tasan siihen asti kun kuvausryhmän pakettiauto katosi mutkan taakse. Sitten Peter sanoi "hej då" ja ratsasti auringonlaskuun ja Sigrid totesi että miehet on perseestä ja hevoset on parempia.
Jukka jäi pellolle. Yksin. Äkeen kanssa.
Eikä hänellä ollut koskaan edes teoriassa mitään saumaa, koska Sigrid on liian itsenäinen, liian upea, ja hänen rima on jossain stratosfäärissä, kun taas Jukka etsii rimaa vielä eteisestä taskulampun kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Voisiko joku tietävä kertoa mistä Jetan ehdokas Jukka on tuttu? Onko osallistunut jo aiemmin ko ohjelmaan? Olen varmasti nähnyt hänet jossain.
Päiväunissa? 😍
Taitaako nyt Jukka-julkisuustyrkky-L ihan itse nostattaa tässä ketjussa (kyseenalaista) mainettaan spämmäämällä itsestään vuoroin negaa, vuoroin kehuja. Jollainhan sitä on saatava dopamiinit tappiin.
Vierailija kirjoitti:
Pertun instagramista näkee että seuraa vain yhtä morsianehdokasta, eiköhän tämä ole jo selvä peli kun ei muita siellä näy…amatööri virhe.
Kahtapas
Viestit 1918 ja 1919 lienevät itsensä Loviisan bachelorin tuotosta. Molemmissa siteerataan osin sanasta sanaan minun kommenttiani 1915. No, ehkä tämä on Jukan tapa käsitellä tätä(kin) uutta floppia.
Muuten, ketjussa on väitetty ruotsia Jukan äidinkieleksi; ei todellakaan pidä paikkaansa! Ukko on asunut (peräti) kolme vuotta Ruotsissa, eikä ole edes rikssvenskan nuotti tarttunut inssinoloiseen pökkelöön. Toki Loviisassa kuulee ruotsia tahtomattaankin, mutta se on sikäläistä murretta.