Maajussille morsian 2026
MIltäs tämän vuoden osallistujat vaikuttaa?
https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/bf844a50-2a3b-4975-9cb6-349065b…
Maajussille morsian -ohjelman 19. tuotantokausi pyörähtää käyntiin. Ohjelma alkaa 12. maaliskuuta uusien maajussien esittelyllä.
MTV:n tiedotteen mukaan tänä vuonna ohjelmaan osallistuu kahdeksan maajussia ympäri Suomea. Tänä vuonna maajussit ja jussittaret ovat iältään 2047-vuotiaita, ja heillä on perinteisiä maito- ja viljatiloja sekä hevos- ja luomuvihannestiloja.
Katso lähetysajat : Maajussille Morsian - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (1032)
Kumma ettei kuvata talvella, jolloin maajusseilla on aikaa vaikka mihin, kun elävät kesän tieneisteillä. Juontaja voisi hiihtää pihaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ahdistaa tuo Vappu. Samat puheet vuosikausia. "Loppuelämäsi ensimmäisen päivä" jne. ((( vaihtoon!
Totta. Itsellä nousee ärsytys kun kuulen kymmeniä kertoja jo kuullut vuosia toistuvat repliikit. Olen sitten kuinka palstamamma, mutta noilla liksoilla olisin valmis itse laittamaan itseni likoon juontajaksi, en ainakaan huonompia repliikkejä keksisi. Tuntuu, että Vappu ei edes yritä mitään uutta vaan antaa mennä niin helpolla kuin mahdollista. Tuo pyörällä ajo oli niin rimanalitus, katsojien aliarviointia ja matkittu Farmia. Vappuna olisin kieltäytynyt jos tuottaja olisi moista esittänyt. Hänellä on varmaan jotain sananvaltaa itselläänkin.
Toki Vappu pyöräilee kun se on trendikästä. Ihmiset julkaisee someen kun ovat pyöräilleet! Tuntuu kuin pyöräileminen olisi keksitty uudelleen.
Pyöräilyssä ei varmasti ole mitään pahaa, joten ihmetyttää, miten tuostakin nyt keksittiin tehdä täällä negatiivinen juttu :D
Kuvitteletko että on mankeloinut maakunnasta toiseen? Tuotu taksilla parin sadan metrin päähän ja sitten fillaroi loppumatkan.
Kuvitteletko SINÄ, että ne juontajat jotka tulee paikalle ohjelman alkaessa pyörällä tai kävellen on ihan oikeasti kävelleet/pyöräilleet koko matkan??? Ei kai kukaan noin typerä ole.
Ei voi olla tosi, että täällä väännetään lukemattomia viestejä jostain pyörällä ajosta.
Sopii maalle.
Eli Farmi Suomeen ja Maajussille morsiameen.
Montako ohjelmaa on, missä ajetaan autolla. Ups, ihan hirveetä matkimista.
Ei tsiisus!!!!!
Pankoot sitten Erikoisjoukoissakin pyöräilemään. Eikö suomalaisen sotilaan tarvitse sitäkin osata, kouluttajat ja/tai osallistujat.
Mitä ihmettä? Jos jossain ohjelmissa pyörillään niin sitten pitää pyöräillä kaikissa????
Eikö tuo nyt ole ihan sama millä pelillä se juontaja paikalle tulee. Kyllä on ihmisillä pienet murheet.
Turhaa ottaa kirjeiden avaamisjaksoon sellaisia, joita tuotanto ei kelpuuta itse kaudelle, johon valitaan vain neljä. Vai onko ikäänkuin koekuvaus samalla.
Kurjaa, etteivät Hannu ja Lasse ole sarjassa mukana, niin kunnollisen ja tavoittelemisen arvoisen tuntuisia nuoria miehiä kummatkin. Mikä heidän sinkku-statuksensa mahtaa olla tällä hetkellä. Mahtoi alkaa olla jonoa ovella ja yhteydenottoja muutenkin julkisuuden ansiosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ahdistaa tuo Vappu. Samat puheet vuosikausia. "Loppuelämäsi ensimmäisen päivä" jne. ((( vaihtoon!
Totta. Itsellä nousee ärsytys kun kuulen kymmeniä kertoja jo kuullut vuosia toistuvat repliikit. Olen sitten kuinka palstamamma, mutta noilla liksoilla olisin valmis itse laittamaan itseni likoon juontajaksi, en ainakaan huonompia repliikkejä keksisi. Tuntuu, että Vappu ei edes yritä mitään uutta vaan antaa mennä niin helpolla kuin mahdollista. Tuo pyörällä ajo oli niin rimanalitus, katsojien aliarviointia ja matkittu Farmia. Vappuna olisin kieltäytynyt jos tuottaja olisi moista esittänyt. Hänellä on varmaan jotain sananvaltaa itselläänkin.
Toki Vappu pyöräilee kun se on trendikästä. Ihmiset julkaisee someen kun ovat pyöräilleet! Tuntuu kuin pyöräileminen olisi keksitty uudelleen.
Pyöräilyssä ei varmasti ole mitään pahaa, joten ihmetyttää, miten tuostakin nyt keksittiin tehdä täällä negatiivinen juttu :D
Kuvitteletko että on mankeloinut maakunnasta toiseen? Tuotu taksilla parin sadan metrin päähän ja sitten fillaroi loppumatkan.
Kuvitteletko SINÄ, että ne juontajat jotka tulee paikalle ohjelman alkaessa pyörällä tai kävellen on ihan oikeasti kävelleet/pyöräilleet koko matkan??? Ei kai kukaan noin typerä ole.
Ei voi olla tosi, että täällä väännetään lukemattomia viestejä jostain pyörällä ajosta.
Sopii maalle.
Eli Farmi Suomeen ja Maajussille morsiameen.
Montako ohjelmaa on, missä ajetaan autolla. Ups, ihan hirveetä matkimista.
Ei tsiisus!!!!!
Pankoot sitten Erikoisjoukoissakin pyöräilemään. Eikö suomalaisen sotilaan tarvitse sitäkin osata, kouluttajat ja/tai osallistujat.
Mitä ihmettä? Jos jossain ohjelmissa pyörillään niin sitten pitää pyöräillä kaikissa????
Eikö tuo nyt ole ihan sama millä pelillä se juontaja paikalle tulee. Kyllä on ihmisillä pienet murheet.
Hyvähän se onkin, ellei elämässä ole suurempia murheita tai hautaa ne pienien murheiden avulla. Siinäpä se, miksi MTV matki Sanoman Nelosen Farmia. Ei olisi pitänyt, mautonta MTV:ltä, kun Vappu on niin nolo. Ei sovi edes pyörän selkään. Missä pyöräilykypärä: Miksi MTV levittää huonoa mallia? Voi sitä maallakin käydä huonosti ilman pyöräilykypärää, haloo @poliisi, vaikka siitä ei taidetakaan sanottaa Suomessa.
Vappu olisi voitu panna huristelemaan modernimmin sähköpotkulaudalla, nopeusrajoituksen mukaan. Ei ihan tuotannolla ole mielikuvitusta. Taisi haluta vain ärsyttää katsojia sitenkin tai sitten ei tajua katsojistaan yhtään mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vappu olisi voitu panna huristelemaan modernimmin sähköpotkulaudalla, nopeusrajoituksen mukaan. Ei ihan tuotannolla ole mielikuvitusta. Taisi haluta vain ärsyttää katsojia sitenkin tai sitten ei tajua katsojistaan yhtään mitään.
Tai mopolla. Millä ne siellä maaseudulla liikkuvat, ne maalaiset.
Vierailija kirjoitti:
Kumma ettei kuvata talvella, jolloin maajusseilla on aikaa vaikka mihin, kun elävät kesän tieneisteillä. Juontaja voisi hiihtää pihaan.
Ennenhän kuvattiin joskus syksyllä tai aikaisin keväällä ja silloin paruttiin, että miksi Suomessa ohjelma tehdään silloin, kuin kaikki on rumaa ja jossain toisessa massa tehdään kesällä ja on niin kaunista.
Ihan sama mitä tehdään, milloin tehdään tai miten tehdään niin vauvalla valitetaan. Pelkkää vinkumista ja valittamista tämäkin ketju.
Tuolle syövästä höpisseelle häirikölle tiedoksi, että tuo sinun asiaton ja loukkaava viestisi on laitettu jo poistoon. Sinäkään ääliö et mieti yhtään, mitä kirjoitat.
Vierailija kirjoitti:
Onko tämä totta: "Maxin esittelyjakson lausunnot ja kumppanikriteerit eivät tuoneet riittävästi yhteydenottoja.". Vaikka olisi totta, voisi sen sentään katsojille aivan suoraan kertoa. Eikö riittäisi se yksikin kirje, kuten Vappu typerästi hokee jokaiselle, kun mitään tyhmempää ei ole kysellä jokaiselta kuin että miten monta kirjettä odottaa. Tietysti jokainen pettyisi, vaikka sitä ei ääneen sano, ellei valinnanvaraa tulisi ja jos tulisi liikaa kirjeitä, urakka olisi aikamoinen. Silloin tietysti pitäisi jakaa ne kolmeen osaan, ehdottomasti ei, ehdottomasti kyllä ja epävarmat, joita lukisi vielä uudelleen. Jos kyllä-pinossa olisi liikaa, sekin vain pitäisi käydä uudelleen läpi.
Jos itse olisit tuo yhden kirjeen saaja niin haluaisitko, etä se sitten koko kansalle kerrottaisiin. Kyllä ihmisellä on oikeus jäädä syytä kertomatta pois esim tälläisesta ohjelmasta, ilman, että syytä kerrotaan. Meille kenellekään ei käy mitenkään vaikka ikinä ei saataisi tietää miksi jäi pois.
Ja ei ole tyhmää kysyä, paljonko kirjeitä toivoo. Ja kuten itsekin toteat, varmasti jokainen toivoo, että kirjeitä tulisi enemmän ja jos ei tule niin kyllä ihminen saa sen kummempia selittelemättä jäädä ohjelmasta pois. Eihän se ole kiva asia kenellekään. Ja joskus se yksikin on riittänyt, joten kyllä senkin saa sanoa. Tällä ehkä halutaan pehmentää sitä, että ei ole huono asia, jos kirjeitä tulee vähemmän, kuin mitä maajussi toivoi.
Vierailija kirjoitti:
Ei kiinnosta yhtään kyseinen ohjelma.
Ja mitä tuohon kommenttiini tulee, niin jokaisella on oikeus ilmaista oma mielipiteensä. Käytin vain sananvapauttani, joka minulle on suotu. Ja minulla siis ei ole mitään Vappu Pimiää tai ketään muutakaan ohjelmassa esiintyvää henkilöä vastaan. Ohjelman formaatti ei vaan kiinnosta minua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kiinnosta yhtään kyseinen ohjelma.
Ja mitä tuohon kommenttiini tulee, niin jokaisella on oikeus ilmaista oma mielipiteensä. Käytin vain sananvapauttani, joka minulle on suotu. Ja minulla siis ei ole mitään Vappu Pimiää tai ketään muutakaan ohjelmassa esiintyvää henkilöä vastaan. Ohjelman formaatti ei vaan kiinnosta minua.
Itse en koskaan menisi johonkin kaunarit ketjuun kommentoimaan, ettei kiinnosta :D
Käytkö kommentoimassa joka ohjelman ketjuun jotka täällä pyörii, että kiinnostaa, ei kiinnosta ja ketä kiinnostaa, kiinnostaako sinua kyseinen ohjelma?
Vappu voi puolestani liikkua vaikka letkajenkkaa tanssien ei vaikuta minum hengenvetoon. Mutta mikä toi uuraisen maajussin reaktio oli kirjeidenluku jaksossa, sen tytön videotervehdykseen? Pitkä pohdinta ja lopulta kommentoi.. erinlainen.. en päässyt kärryille miten tuo verbi kuvasi aika tavallista tyttöä tavallisine haaveineen.
Vierailija kirjoitti:
Vappu voi puolestani liikkua vaikka letkajenkkaa tanssien ei vaikuta minum hengenvetoon. Mutta mikä toi uuraisen maajussin reaktio oli kirjeidenluku jaksossa, sen tytön videotervehdykseen? Pitkä pohdinta ja lopulta kommentoi.. erinlainen.. en päässyt kärryille miten tuo verbi kuvasi aika tavallista tyttöä tavallisine haaveineen.
Korjaan, adjektiivi xD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuolle syövästä höpisseelle häirikölle tiedoksi, että tuo sinun asiaton ja loukkaava viestisi on laitettu jo poistoon. Sinäkään ääliö et mieti yhtään, mitä kirjoitat.
Siinähän vain annettiin ymmärtää, että kun ihmisellä ei ole mitään omaa elämää/mitään sisältöä omassa elämässään , niin jaksaa päivä kaudet jauhaa paskaa jostain yhdentekevästä asiasta, kuten siitä tuleeko se juontaja nyt millä kulkuvälineellä. Kun ihmiselle tulee sisältöä omaan elämään vaikka sairauden myötä, tajuaa, ettei tuollaisilla asioilla ole oikeasti mitään merkitystä tässä elämässä. Sitä paitsi sairastan itse syöpää ja siksi voin kertoa tuon tiedon ihan kokemusasiantuntijana.
Ei elämää voi noinkaan ajatella. Kyllä ihmisillä on oikeus terveenäkin sanoa mielipiteensä. Eihän millään voi niinkään elää, että ai niin, tätä ei nyt kannata sanoa, kun olisi silloin typerää paskanjauhamista jonkun mielestä tai jos minulla olisi vakava sairaus. Elämää eletään kunkin menossa olevan elämäntilanteen mukaan ja kukaan ei ole niin jalo ja fiksu ihminen, että kaiken aikaa pitää mielessään, että jos ja kun...
Itse en vaadi esimerkiksi, että ihmiset eivät saa puhua esimerkiksi isommista hankinnoistaan, suunnitelmistaan tai matkustamisistaan koska minulla on rahasta tiukkaa enkä ole samassa asemassa.
Moni esimerkiksi läheisen menettänyt on sanonut, että puhukaa ja olkaa ihan luonnollisesti seurassani, en halua, että suruni vaikuttaa muiden elämään ja puheenaiheisiin.
Jokainen varmaan ymmärtää vakavat sairaudet, mutta se, että juttelee ja on kiinnostunut erilaisista asioista ei ole sairauden tai sairaan ihmisen aliarvioimista. Itse en haluaisi myöskään, että oma sairauteni määrittelisi muiden elämää ja ajatusmaailmaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ennenhän kuvattiin joskus syksyllä tai aikaisin keväällä ja silloin paruttiin, että miksi Suomessa ohjelma tehdään silloin, kuin kaikki on rumaa ja jossain toisessa massa tehdään kesällä ja on niin kaunista.
Ihan sama mitä tehdään, milloin tehdään tai miten tehdään niin vauvalla valitetaan. Pelkkää vinkumista ja valittamista tämäkin ketju.
Itsekin nyt olet vinkumassa muiden kommenteista. Älä valita siitä, mitä muut kirjoittavat. Se on heidän mielipiteensä.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä MTV:n tulisi rajummin vaihtaa niitä juontajia, joita katsojat vähääkään inhoavat eikä siirtää sarjasta toiseen.
Sellaista ihmistä ei ole syntynytkään jota ei joku inhoaisi ja spämmäisi tuhat viestiä siitä miten inhoaa juontajaa. Eli jos kansa saisi päättää kukaan ei voisi juontaa. Ei tuu mieleen ketään jota ei olisi haukuttu ja inhottu. Ja niin vaan TTK:kin oli koko ajan todella suosittu ohjelma, vaikka Vappua haukuttiin hulluna. Eipä se näkynyt katsojatilastoissa.
Alkoiko maajoukkuratsastaja-Iida seurustella sen kuopiolaisen urheilijapojan kanssa. Tai kenen kanssa, jos kenenkään, parhaillaan seurustelee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tämä totta: "Maxin esittelyjakson lausunnot ja kumppanikriteerit eivät tuoneet riittävästi yhteydenottoja.". Vaikka olisi totta, voisi sen sentään katsojille aivan suoraan kertoa. Eikö riittäisi se yksikin kirje, kuten Vappu typerästi hokee jokaiselle, kun mitään tyhmempää ei ole kysellä jokaiselta kuin että miten monta kirjettä odottaa. Tietysti jokainen pettyisi, vaikka sitä ei ääneen sano, ellei valinnanvaraa tulisi ja jos tulisi liikaa kirjeitä, urakka olisi aikamoinen. Silloin tietysti pitäisi jakaa ne kolmeen osaan, ehdottomasti ei, ehdottomasti kyllä ja epävarmat, joita lukisi vielä uudelleen. Jos kyllä-pinossa olisi liikaa, sekin vain pitäisi käydä uudelleen läpi.
Jos itse olisit tuo yhden kirjeen saaja niin haluaisitko, etä se sitten koko kansalle kerrottaisiin. Kyllä ihmisellä on oikeus jäädä syytä kertomatta pois esim tälläisesta ohjelmasta, ilman, että syytä kerrotaan. Meille kenellekään ei käy mitenkään vaikka ikinä ei saataisi tietää miksi jäi pois.
Ja ei ole tyhmää kysyä, paljonko kirjeitä toivoo. Ja kuten itsekin toteat, varmasti jokainen toivoo, että kirjeitä tulisi enemmän ja jos ei tule niin kyllä ihminen saa sen kummempia selittelemättä jäädä ohjelmasta pois. Eihän se ole kiva asia kenellekään. Ja joskus se yksikin on riittänyt, joten kyllä senkin saa sanoa. Tällä ehkä halutaan pehmentää sitä, että ei ole huono asia, jos kirjeitä tulee vähemmän, kuin mitä maajussi toivoi.
Vappu ei ainakaan ole oikea henkilö vähentämään sitä pettymystä, jos kirjeitä tulee odotetta vähemmän. Hän ei ole psykologi tai mitään sinne päinkään. Pahentaa vaan asiaa. Jokainen tajuaa rivien välistä miten noloa on, jos kirjeitä on lähetetty vain kourallinen.