Maajussille morsian 2026
MIltäs tämän vuoden osallistujat vaikuttaa?
https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/bf844a50-2a3b-4975-9cb6-349065b…
Maajussille morsian -ohjelman 19. tuotantokausi pyörähtää käyntiin. Ohjelma alkaa 12. maaliskuuta uusien maajussien esittelyllä.
MTV:n tiedotteen mukaan tänä vuonna ohjelmaan osallistuu kahdeksan maajussia ympäri Suomea. Tänä vuonna maajussit ja jussittaret ovat iältään 2047-vuotiaita, ja heillä on perinteisiä maito- ja viljatiloja sekä hevos- ja luomuvihannestiloja.
Katso lähetysajat : Maajussille Morsian - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (4275)
Semmoisen käsityksen minä sain. Mutta varmaan omaan mökkiin/taloon, onhan siellä lääniä. Nyt on ilo molemminpuolinen, kun saavat nähdä lapsenlapsia usein, ja olla hoitoapuna. Iso suku lähellä on lapsille onni ja turva.
Vierailija kirjoitti:
Mitä aiemmilta kausilta olen huomannut niin parhaiten on käynyt pareilla, jotka samantien kohdatessa häkeltyneet täysin siitä yhdestä.
Ne jotka pohtii miten hankala valita kahden väliltä tai jopa kolmen ovat sellaisia joille käy näistä mielestään sopivin. Eli et ole täysin myyty siitä yhdestä ainoasta.
Eiköhän se noin mene muutenkin elämässä, ei vain Maajussille morsiamessa. Eli jos sen oikean kohtaa, niin kyllä sen tietää, mutta jos joutuu "arpomaan", eikä osaa päättää, niin silloin kyse on siitä, että kukaan ehdokkaista ei täysin "kolahda". Eikä pysyvää ihmissuhdetta synny väkisin yrittämällä, jos ne oikeat tunteet puuttuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä aiemmilta kausilta olen huomannut niin parhaiten on käynyt pareilla, jotka samantien kohdatessa häkeltyneet täysin siitä yhdestä.
Ne jotka pohtii miten hankala valita kahden väliltä tai jopa kolmen ovat sellaisia joille käy näistä mielestään sopivin. Eli et ole täysin myyty siitä yhdestä ainoasta.
Eiköhän se noin mene muutenkin elämässä, ei vain Maajussille morsiamessa. Eli jos sen oikean kohtaa, niin kyllä sen tietää, mutta jos joutuu "arpomaan", eikä osaa päättää, niin silloin kyse on siitä, että kukaan ehdokkaista ei täysin "kolahda". Eikä pysyvää ihmissuhdetta synny väkisin yrittämällä, jos ne oikeat tunteet puuttuu.
Aivan. Jotain kipinää pitää tuntea jo ensikohtaamisessa ja jos sitä ei tunne, on turhaa jatkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"kötöksellään"
Heh. hyvin ilmaistu tuliainen.
Eikös jollain edellisellä kaudella joku yksinkertainen sulhasehdokas tuonut pikatreffeille lahjaksi jonkun jostain ilmaiseksi saadun muistivihkon ja jonkun oudon askartelun, maajussittaren ilme pysyi hienosti peruslukemilla, muistattekos 😀
Joku naisehdokas toi jonkun selviymispaketin , oliko tyyliin Tokmanin sanko sekalaista tavaraa, pesusieni taisi olla päällimmäisenä. Muutenkin näytti järki seispvan tyypillä. Mutta menikö niin että hän jäi tilalle, se isäntäkin oli aika jähmeä.
Jep xd ja tää isäntä oli niin liikuttunut selviytymispaketista, k menu kahvia ja pesusieni yms että alkoi kyynelehtimään
Antakaa jo olla. Kaikki ei ole yhtä fiksuja ja älykkäitä ja sympaattisia ja yli-ihmisiä kaikessa, kuin av-mamma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivan. Jotain kipinää pitää tuntea jo ensikohtaamisessa ja jos sitä ei tunne, on turhaa jatkaa.
Ei sen tuntee tarvitse välttämättä tulla ihan ensikohtaamisella. Joskus on tässä käynyt niin, että alkuun on ihastuttu johonkin, muta farmiviikolla ajatukset on muuttuneet, kun on paremmin tutustuttu ja valinta on sitten ollut ihan selvä.
itse en kyllä ihan ensikohtaamisella ajatellut, että tuo se on ja nyt on yhteisiä vuosikymmeniä takana jo useampi.
Jetan ehdokas Aki vaikuttaa tosi symppikseltä, jalat maassa -olevalta tyypiltä. Mukavan oloinen mies, alkuun jäi vähän muiden varjoon mutta nyt farmilla erottuu edukseen. Myös siististi pukeutunut ja ystävällinen. Jari ei sovi jatkoon eikä kyllä Arnokaan.
Ilta-Sanomat:
Maajussi-Jetan sulhasehdokas on varma tulevaisuudesta – Jetalta paljonkertova reaktio
Aallot menivät äänijoogassa sulhasehdokas Jarin käsivarteen ja kehon läpi ja poistuivat. Silloin hän tajusi jotain lopullisesti.
Jo ensitapaamisella sarjan alussa Jari antoi Jetalle kaulakorun. Horoskoopeista kiinnostunut Jari kertoi tuolloin arvioineensa heidän yhteensopivuuttaan Jetan syntymäajan perusteella.
Sarjan seitsemännessä jaksossa Jari ja Jetta lämmittävät ensin saunaa yhdessä. Jari kertoo taustahaastattelussa, että tällä kertaa häntä ei jännitä yhtään. Hän on jättänyt jäähyväiset edesmenneelle puolisolleen sarjan aiemmassa Loviisassa kuvatussa jaksossa.
– Hän väistyi kauniisiin muistoihin lopullisesti. Anna oli hyvin mulle sanonut, että sitten kun häntä ei ole, sun on turha jäädä yksin suremaan, vaan jatka elämääsi. Hän antaa sulle vapaat kädet mennä, Jari kertoo.
Treffit jatkuvat laiturilla istuen. Jari puhuu. Hän kertoo tajunneensa äänijoogassa kahta päivää myöhemmin, että Anna on siirtynyt kauniisiin muistoihin lopullisesti. Aallot menivät Jarin käsivarteen ja kehon läpi, ja sitten ne poistuivat.
– Ai, Jetta sanoo hämmästyneenä.
Ratkaiseva hetki oli Jarin mielestä silloin, kun Jetta oli valintansa farmiviikolle tehnyt. Oltiin Loviisassa Malmgårdin kartanossa.
– Kun sä olit sen kimpun antanut ja ennen kuin me halattiin, mulle tuli muutamaksi sekunniksi sellainen olo, että mulle on ihan sama, kuinka paljon tässä on ihmisiä ympärillä, mua ei pätkän verran kiinnosta, Jari paljastaa.
Jari kertoo ajatelleensa, että he voisivat jäädä tähän pitkäksi aikaa halaamaan. Hänellä meni filmi vähäksi aikaa poikki.
– Ja siitä hetkestä mä olen tiennyt, mihin tämä tarina tulee johtamaan, Jari kertoo itsevarmasti.
– Ei mennä asioiden edelle vielä, Jetta sanoo.
Yksi kulkee repaleisissa farkuissa jatkuvasti.
Pitäisi olla vaihto vaatteita ihmisellä.
Nyt varmaan kohta joku kirjoittaa, että ne on muotia.
Minusta se on typerää sellaista.
AKI ja JETTA.
PERTTU ja LAURA.
ANTTI ja JASMIINA.
ASKO jättää kaikki ja lähtee yksin jatkamaan.
Nämä on minun veikkaukset kun yksi pitää pudottaa jo seuraavana päivänä.
Vierailija kirjoitti:
Asko on outo hihittelijä !
Askon "räväköiden" tätien kohellukseen on vaikea reagoidakaan muutoin kuin hihittämällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asko on outo hihittelijä !
Askon "räväköiden" tätien kohellukseen on vaikea reagoidakaan muutoin kuin hihittämällä.
On se ja ihmetytti kun treffeillä pyysi naista hakemaan liiteristä puita ja itse jäi purkamaan eväskassia. Kaksi makkaraa oli paistumassa...
Olipas väkinäisen oloinen jakso ensimmäinen päivä farmilla. Antin valinta Ella ei selkeästi ole valmis suhteeseen jos omat käsittelemättömät asiat tekee blokin heti. Perttu ei itse kysele paljon vaan odottaa naisten vievän keskustelua. Asko vaan hihittelee. Jetta osaa järkevästi kohdata kaikki ja on hyvä emäntä. Jari on kiusallinen höpöttäjä edelleen.
Vierailija kirjoitti:
AKI ja JETTA.
PERTTU ja LAURA.
ANTTI ja JASMIINA.
ASKO jättää kaikki ja lähtee yksin jatkamaan.
Nämä on minun veikkaukset kun yksi pitää pudottaa jo seuraavana päivänä.
aika hyvin, mutta luulen, ettei tuo lapista tullut tule sopeutumaan. ja muutenkin poikamiehelle huonompi asia.
jasmiine tokaisi jotain, ettei ole suhde vielä oiken alkanut kehittymään.
Vähän kyllä vaikuttaa siltä, ettei tule yhtään sellaista paria, kenellä tulisi liitto kestämään.
Itseä vähän ihmetyttää tämän ensimmäisen farmi jakson jälkeen et miksi Perttua ja hänen morsian ehdokkaita näin paljon koetellaan eikä muita? Pertun äiti päätti yhden, jonka Perttu näkee pikatreffeillä ja nyt tämä, että pitää jo tehdä valinta ja pudottaa yksi. Minun mielestäni hyvin epäreilua kaikkia kohtaan. Toivottavasti muutkin maajussit joutuu tekemään valintoja, koska muuten tämä on ihan kohtuutonta.
Pertun ja Ronjan kahdenkeskinen juttutuokio meni persiilleen.
Kumpikaan ei osannut muuta kuin tuijottaa...ei jatkoon tämä pari.
Ronja löytää ehkä fiksummankin itselleen ja Perttu jää nuolemaan näppejään.
Erikoista, että Jetta valitsi Jarin farmille. Rauhallinen Mika oli paljon fiksumman oloinen. Jari on ahdistavan oloinen, jatkuvasti höpöttää ja suurentelee asioita. Muka rakastumassa ihan vieraaseen ihmiseen. Teinitytön käytöstä aikusella miehellä.
Rakkaat maajussit sarjassa on kiva, kun Tarjan ja Tuomon tiloille seurataan aitoa maalaiselämää. En ymmärrä mitä Victoria edes tekee koko sarjassa. Jatkuvaa kaupungilla humputtelua ja tyhjän nauramista. Ei liity maajussiuteen yhtään mitenkään.
Arjen ilot ei ole kaviaaria ja samppanjaa, vaan tarpeellista käyttötavaraa.