Maajussille morsian 2026
MIltäs tämän vuoden osallistujat vaikuttaa?
https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/bf844a50-2a3b-4975-9cb6-349065b…
Maajussille morsian -ohjelman 19. tuotantokausi pyörähtää käyntiin. Ohjelma alkaa 12. maaliskuuta uusien maajussien esittelyllä.
MTV:n tiedotteen mukaan tänä vuonna ohjelmaan osallistuu kahdeksan maajussia ympäri Suomea. Tänä vuonna maajussit ja jussittaret ovat iältään 2047-vuotiaita, ja heillä on perinteisiä maito- ja viljatiloja sekä hevos- ja luomuvihannestiloja.
Katso lähetysajat : Maajussille Morsian - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (3448)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten jossain kolumnissa jo kuvailtiin, miten Jetan farmilla näkyy hyvin tuotteistus eli jussittaren oma mainonta. Siis eihän farmijaksot vielä edes näy missään!
Tässä Iltiksen juttu: https://www.is.fi/viihde/art-2000012278514.html
Maajussille morsian -ohjelman uusissa jaksoissa vierailtiin salolaisen kasvihuoneyrittäjä Jetan luomutilalla. Firman tuotteet näkyivät taustalla, ja miten ne olisivat voineet piilossa ollakaan, kun kuljettiin valtavassa kasvihuoneessa. Ei tarvitse olla kummoinenkaan etsivä, kun pystyy jäljittämään Jetan luomutilan. Hyvää mainosta firmalle!
Ohjelman alettua Jetta tietysti kertoi yrityksensä sometilillä olevansa mukana ohjelmassa. Jetta kertoi jakavansa yksityiselämänsä asioita yrityksensä somessa, sillä tämä on hänen elämäänsä.
”Tuleeko ihmisille sellainen vaikutelma, että olen tässä ohjelmassa pelkästään yrityksen takia”, hän kysyi.
”En ole”, hän vastasi.
Toivottavasti Jetta löytää rakkautta. Ainakin hän löysi asiakkaita. Minä löysin jo hänen firmansa kurkut!
Vierailija kirjoitti:
Jetta on voinut ihan vaikka muuttaa nimensä tässä aikuisena. Esim ollut vaikkapa alunperin Marjatta-->Jatta--> Jetta...
Aikuiset tekevät tätä yllättävän paljon.
Ei ole mitään tekemistä Marjatan kanssa. Alkuperänä on lapis-kivi, kivi Gagaista, joka on kaupunki Vähässä-Aasiassa. Voi olla myös Birgitan tai Gerdan lempinimi. Jertta sen sijaan olisi Hertan tyylinen nimi ja myös Gerdan muunnos, taloon kuuluva, suojelija.
Joskus vanhempien kannattaisi selvittää mitä nimi tarkoittaa. Niin ruma nimi, tuo Jetta, hyi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten jossain kolumnissa jo kuvailtiin, miten Jetan farmilla näkyy hyvin tuotteistus eli jussittaren oma mainonta. Siis eihän farmijaksot vielä edes näy missään!
Maajussille morsian -ohjelman uusissa jaksoissa vierailtiin salolaisen kasvihuoneyrittäjä Jetan luomutilalla. Firman tuotteet näkyivät taustalla, ja miten ne olisivat voineet piilossa ollakaan, kun kuljettiin valtavassa kasvihuoneessa. Ei tarvitse olla kummoinenkaan etsivä, kun pystyy jäljittämään Jetan luomutilan. Hyvää mainosta firmalle!
Ohjelman alettua Jetta tietysti kertoi yrityksensä sometilillä olevansa mukana ohjelmassa. Jetta kertoi jakavansa yksityiselämänsä asioita yrityksensä somessa, sillä tämä on hänen elämäänsä.
”Tuleeko ihmisille sellainen vaikutelma, että olen tässä ohjelmassa pelkästään yrityksen takia”, hän kysyi.
”En ole”, hän vastasi.
Toivottavasti Jetta löytää rakkautta. Ainakin hän löysi asiakkaita. Minä löysin jo hänen firmansa kurkut!
Eihän se missään vaiheessa ole ollut salaisuus, se Lassen Luomu, koko ajan esillä. Ei niitä niin monia Perniössä (Salossa) ole, etteikö heti tiedä mistä on kyse. 100 % markkinointia sarjaan tunkeminen, niin ikävää. Varmasti en osta enkä suosittele yhdellekään kauppiaalle.
Vierailija kirjoitti:
Kai mä menin nyt ilmiselvään trolliin, mut ollaanhan siellä Jetan kasvihuoneella kuvattu jo ainakin kaksi kertaa: esittely ja kirjeiden lukua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
”En ole”, hän vastasi.
Voisitteko lopettaa markkinoinnin niin, ettei tarvitse alkaa siitä ilmoitella. Tämä ei ole mainos-ketju.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kai mä menin nyt ilmiselvään trolliin, mut ollaanhan siellä Jetan kasvihuoneella kuvattu jo ainakin kaksi kertaa: esittely ja kirjeiden lukua.
Jetta Kulmala on tehnyt koko ajan täysin selväksi mitä on tullut sarjaan myymään ja se ei ole hän itse poikineen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei minusta Riikka mitenkään tuputtanut lapsien nimiä vaan ajatuksena oli jäädä persoonallisella tavalla naisjoukosta mieleen. Jotain erilaista sisältöä on sanottava. Lasten mietityt nimet ovat sitä.
Liian persoonallista, etenkin, jos mies ei olisi nimistä lainkaan pitänyt. Turha riskinotto. Minttu sekä Ville... .
Ei kai nimien tarvitse sinua miellyttää?
Musta kyseessä oli hauska tapa kertoa Pertulle että on tosissaan etsimässä kumppania ja valmis perustamaan perhettä.
Sitä paitsi Perttulan itse pyysi kertomaan nimet.
Ei Perttu voinut olla kysymättä lasten nimiä. Ei oikein muutakaan tuossa tilanteessa voinut.
Vierailija kirjoitti:
Ei Perttu voinut olla kysymättä lasten nimiä. Ei oikein muutakaan tuossa tilanteessa voinut.
Perttu olisi voinut vastata vaikka että kivat nimet, itse pidän vanhoista/suomenruotsalaista/suvussa kulkevista/tms nimistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
”En ole”, hän vastasi.
Voisitteko lopettaa markkinoinnin niin, ettei tarvitse alkaa siitä ilmoitella. Tämä ei ole mainos-ketju.
Voi ei tää on tän kauden Ville. Sehän ei maininnut oliiviöljyä kertaakaan..
Vierailija kirjoitti:
Ei sitä kohtaa olisi tarvinnut katsojille sentään näyttää.
Vierailija kirjoitti:
Olikos tämä se vähämielinen, joka kuvitteli, että muita harmitti joku ulkomaan matka? Voiko olla "junttimaisinta mitä tiedän" -osastoon parempaa materiaalia.
Uskomaton klovni, kas kun ei kehu kuinka oli Marsissa. Todellinen typerys ja ei todellakaan suomen tulevaisuutta, tuo keski-ikäinen ke hari. toki omasta mielestään NUORISOA! :D
Ja mites pikkupili-ispi`? Miten menee? :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
”En ole”, hän vastasi.
Voi ei tää on tän kauden Ville. Sehän ei maininnut oliiviöljyä kertaakaan..
Miten mahtaa Verohallinto arvioida lahjaksi saatua ilmaista tv-markkinointiaikaa, joka mainos pyörii Katsomossa 24/7 aikansa. Melkoinen veroton palkkio MTV:ltä, että suostuu amatöörinäyttelemään sarjassa.
Mun mielestä Askon Ronja, tää Hotelli Vantaa -leidi ja sitten Jetan Jari-kauris on pelottavia, heti ollaan muuttamassa yhteen ja jaetaan elämä symbioottisesti. Red flag, tulee mieleen ”love bombing”.. nopea sitoutuminen / kiinnittyminen toiseen on hälytysmerkki. Ethän sä edes tunne toista vielä.
Näinkö maajussiharhoja kun Malmgårdin pikatreffeillä Riikan nimenä luki Hilkka? Ja nyt sitten Riikka..
Perttu puhuu feminiinisesti ja yliflirttaileva naisille, kokoajan virne kasvoilla. Odottaa innokkaasti perheen perustamista heti ku morsmaikku tilalla. Ymmärrän joo että haluaa jo perheen mut eikö muut asiat merkkaa myös? Sitä ihmettelen kun muusta ei puhu morsianehdokkaiden kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Näinkö maajussiharhoja kun Malmgårdin pikatreffeillä Riikan nimenä luki Hilkka? Ja nyt sitten Riikka..
Perttu puhuu feminiinisesti ja yliflirttaileva naisille, kokoajan virne kasvoilla. Odottaa innokkaasti perheen perustamista heti ku morsmaikku tilalla. Ymmärrän joo että haluaa jo perheen mut eikö muut asiat merkkaa myös? Sitä ihmettelen kun muusta ei puhu morsianehdokkaiden kanssa.
Niin, olisihan sitä muitakin aiheita…
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä Askon Ronja, tää Hotelli Vantaa -leidi ja sitten Jetan Jari-kauris on pelottavia, heti ollaan muuttamassa yhteen ja jaetaan elämä symbioottisesti. Red flag, tulee mieleen ”love bombing”.. nopea sitoutuminen / kiinnittyminen toiseen on hälytysmerkki. Ethän sä edes tunne toista vielä.
Jari-kauris sanoi Jetalle ”ku sääkin oot kontrolloiva tietyissä asioissa.. tää asumiskuvio sen oon miettiny”
Run Jetta, run!
Pertun ehdokas Marjo on kivan oloinen. Ei välttämättä Pertulle paras vaihtoehto tosin.
Vierailija kirjoitti:
Täällä on muutama kommentoinut Perttua että mielikuva hänestä muuttunut. Täällä yksi saman huomannut. Tulee joku sutenööri lähinnä mieleen ja jotenkin alentavasti puhuu ehdokkaista . Lapsiluvusta kysellään kovasti, unohtuu se että lapsia ei tehdä, ne saadaan. Pertun kello tikittää niin että tv kuvassa on välillä häiriöitä.
Askon ylihimokkaat ikärouvat, en tiedä mitä sanoa. Ei kaunista.
Aktiviteeteista frisbeegolf on ihan ok, mutta saunomiset, paljut, tanssi ja maalaus antaa loistavat mahdollisuudet munata itsensä. Tai kajakki?
Tältä kaudelta ei pareja tule, no Antti voisi olla mahdollinen mutta muuten ei.
Olisi mielenkiintoista kuulla että miten Pertun ehdokkaat ovat kokeneet nämä sama asiat mitä moni on täällä sanonut. Onko heilläkin ajatukset ja käsitykset muuttuneet siitä millä ohjelmaan lähtivät. Puhutaan myös paljon että kenet Perttu valitsee ja ottaa mutta samalla tapaa ehdokkaankin pitää tehdä valinta haluaako Pertun.
Liian persoonallista, etenkin, jos mies ei olisi nimistä lainkaan pitänyt. Turha riskinotto. Minttu sekä Ville... .