Maajussille morsian 2026
MIltäs tämän vuoden osallistujat vaikuttaa?
https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/bf844a50-2a3b-4975-9cb6-349065b…
Maajussille morsian -ohjelman 19. tuotantokausi pyörähtää käyntiin. Ohjelma alkaa 12. maaliskuuta uusien maajussien esittelyllä.
MTV:n tiedotteen mukaan tänä vuonna ohjelmaan osallistuu kahdeksan maajussia ympäri Suomea. Tänä vuonna maajussit ja jussittaret ovat iältään 2047-vuotiaita, ja heillä on perinteisiä maito- ja viljatiloja sekä hevos- ja luomuvihannestiloja.
Katso lähetysajat : Maajussille Morsian - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (2534)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmetellä täytyy mitä tuo Jetta näkee tuossa Jarissa? Inhottavan tuntuinen iilimato ja teennäistä hymyilyä korviin saakka. Itse en tuollaista piällysmiestä jaksaisi katsella. Ensimmäisenä heivaisin tuon yli laidan, YÖK!
Tietää mitä naisille pitää puhua, naiset tykkää kuunnella tuollaista shittiä
Vaikuttaa lähinnä kylähullulta. Etkä sinäkään kovin fiksu ole, jos tuollaista luulet.
Naulan kantaan. Kyllä tota Jaria vois kuvailla monella sanalla, mutta annetaan nyt olla ja sanotaan vaan, että on ärsyttävä. Ja mitä ihmettä toi Jettakin? Että hän on muka ihastunut Jariin. Ovat täysin eri leveillä, monella tapaa. Oikein näen tilanteen, kun Jari tapaa Jetan salolaisia ystäviä. Siinä voisi kuulla höyhenen putoavan, kun kaverit kuuntelevat kiusaantuneena silmät pyöreänä Jarin juttuja. Voi hyvää päivää .
Vierailija kirjoitti:
Voi luoja miten kökköä on suomalainen jutustelu🤦
Eipä tuossa varmasti kovin helppoa olla luonteva kun kamerat kuvaa..
Tanssi on eräänlaista läheisyyttä ja jos ei toisen luonnollinen tuoksu miellytä, niin liitosta ei tule mitään. Kemiallinen reaktio molemmin puolin.
Jatan miehet ovat tänään oikein hyviä.
Onko se pitkä mies, no se hammas, jo käynyt treffeillä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mua häiritsee se Jetan nahkatakkisen miehen purukalusto, se puuttuva hammas on aivan liian näkyvillä👎
Hassua, jos jonkun puuttuva hammas noin häiritsee.
Jos ihmisellä on vähänkään esteettistä silmää, niin kyllä tuollainen häiritsee ja kertoo samalla myös välinpitämättömyydestä ulkonäköään kohtaan.
Samaa mieltä, kuitenkin vielä nuori mies ja asia olisi kohtuullisen helppo hoitaa nykypäivänä. Ylipäätään kaluston kunto on aika iso tekijä ulkonäössä ja joskus ihmettelen varsinkin hyvinkin tyylikkäitä naisia, joiden hampaat sitten ovatkin retuperällä. Erikoinen kombo 😬
Uusi hammas maksaa melkoisesti. Ymmärrän hyvin, ettei sellaista hanki ihan vain ulkopuolisten valittajien takia hanki.
Tuollaiseen paikkaan on pantava impantaatti ja se vasta maksaa. Minun mies laittoi hampaitaan, hammaslääkäri jätti jonkun tukihampaan. 7000 euroa meni kevyesti.
Ja tuo hammas maksaisi nelinumeroisen määrän. Ei sen puuttuminen purentaa häiritse.
Minulta puuttuu kolme ekaa poskihammasta, kun eivät koskaan tulleet ja pärjään hyvin, mutta ne ei näy hymyillessä.
Olen eri mutta mulla puuttuu kaksi poskihammasta, yksi kolo hymyillessä näkyy, mutta hällä väliä. Jos jotakuta häiritsee, niin katsokoot muualle! 😂 Heidän harmikseen minä vieläpä nauran paljon!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin aneemista tuo tanssitouhu, osaa selvästi vitutti joutua tuollaiseen. Vituttaisi itseänikin.
Tanssi on loistava harrastus ja tanssiessa myös huomaa onko muutakin kemiaa.. parasta mitä vieraan miehen kans voi tehdä vaatteet päällä.
Tanssi typerintä mitä olla voi
Tuo kertoo sinusta kaiken 🤢
Tuo taas kertoo sinusta kaiken.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin ja sanat laitetaan suuhun. Kuvakulmat tarkastetaan ja seisominen ja liikkuminen on siksi jäykkää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mua häiritsee se Jetan nahkatakkisen miehen purukalusto, se puuttuva hammas on aivan liian näkyvillä👎
Jos ihmisellä on vähänkään esteettistä silmää, niin kyllä tuollainen häiritsee ja kertoo samalla myös välinpitämättömyydestä ulkonäköään kohtaan.
Anteeksi mitä? Henkilö on pukeutunut siististi ja huolitellusti, puhtaudesta huolehtinut ym, niin miten yksi puuttuva hammas kertoisi välinpitämättömyydestä omaa ulkonäköään kohtaan? 😳 Joskus vaan on hammas poistettava, eikä sille mitään voi.
Se, että joudutaan poistamaan hammas, siinä ei ole mitään ihmeellistä, mutta kyllä se purukalusto jää vajaaksi, jos poistettua hammasta ei korvata uudella, täysin poissuljettua omalla kohdalla.
M38
Miten sille nuorelle naiselle käy, joka halusi esittää kysymyksiä, jotka unohtuivat. Nimi ei ole mielessä.
Hänellä oli tuossa trailerissa kyyneleet silmissä.
Vierailija kirjoitti:
Tanssi on eräänlaista läheisyyttä ja jos ei toisen luonnollinen tuoksu miellytä, niin liitosta ei tule mitään. Kemiallinen reaktio molemmin puolin.
Jatan miehet ovat tänään oikein hyviä.
Onko se pitkä mies, no se hammas, jo käynyt treffeillä?
Joidenkin kans haluaa tanssia todella lähellä ja joidenkin kans etäämmällä, joidenkin kans nauttii todella paljon ja joidenkin kans vähemmän.. ja sitten on se flow..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi mitä? Henkilö on pukeutunut siististi ja huolitellusti, puhtaudesta huolehtinut ym, niin miten yksi puuttuva hammas kertoisi välinpitämättömyydestä omaa ulkonäköään kohtaan? 😳 Joskus vaan on hammas poistettava, eikä sille mitään voi.
Se, että joudutaan poistamaan hammas, siinä ei ole mitään ihmeellistä, mutta kyllä se purukalusto jää vajaaksi, jos poistettua hammasta ei korvata uudella, täysin poissuljettua omalla kohdalla.
M38
Ei tuossa oleetuhampaista kyse.Muuten kalusto oli siisti.
Nainen olen ja minulta puuttuu kolme hammasta. Hoidatan 6 kuukauden välein hammaslääkärikäynneillä hampaat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin ja sanat laitetaan suuhun. Kuvakulmat tarkastetaan ja seisominen ja liikkuminen on siksi jäykkää.
Eikä ole yhdellä otolla purkitettua paljonkaan..
Ihania kevätmaisemia maaseudulta. Kyllä on kaunista!
Katson tätä ohjelmaa analysoiden. On kiinnostavaa nähdä miten vapautuvat ja lisäksi juttu on vielä väkinäistä ja opetettu vuorosanat. Enemmän esiintymistä osallistujilta, eikä mitään pelejä.
Minä katsojana kaipaan syvällisempää otetta näiltä henkilöiltä. Kehon kieli tulee esiin, mutta jutut ovat etäisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja nuo maajussien aktiviteetit on niin tekemällä tehtyjä vain täyttämään ohjelma-aikaa. Kuten oliko se viime vuonnakin jotain naruhyppelyä ihan kuin jollain pikkulapsien synttärijuhlilla.
No se oli kyllä siinä "kaikki tarinat"ja ne miehet oli niin keha*reita( anteeksi) että se naruhyppelykin oli liian vaikeata.
Vierailija kirjoitti:
Onpa kivan näköinen ja oloinen tuo Jetta, nauravaiset silmät, nätti hymy ja kauniit hampaat.
Mutta miksi on niin tutun näköinen, onko ollut aiemmin jossain ohjelmassa?
Mietin pitkään ketä hän muistuttaa. Miia Nuuttilaa.
Askon ehdokkaista vaaleahiuksiset mukavamman oloisia, samoin Pertun.
Vierailija kirjoitti:
Katson tätä ohjelmaa analysoiden. On kiinnostavaa nähdä miten vapautuvat ja lisäksi juttu on vielä väkinäistä ja opetettu vuorosanat. Enemmän esiintymistä osallistujilta, eikä mitään pelejä.
Minä katsojana kaipaan syvällisempää otetta näiltä henkilöiltä. Kehon kieli tulee esiin, mutta jutut ovat etäisiä.
Pakkohan niiden muiden, jotka ei ole niillä treffeillä on jotakin puuhata, että eivät vaan toisiaan katsele. Siksi siis nuo pelit ym.
Ja voi kai puheet olla vielä väkinäisiäkin, kun ei toista tunneta juurikaan. Ja kamerat kuvaa.
Nuo pelit ja muut on vain sivuosassa.
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu vähän oudolle, jos kaikki kolme kumppania on ollut mustasukkaisia????
Oisko sitten ollut jo syytäkin?
Vaikka en minä tuosta miehestä kyllä jaksaisi olla mustasukkainen 🤔
Tuntuu kyllä uskomattomalta.
Huh, tykkäsin Sadusta, kunnes se onneton meni pussaamaan varoittamatta =O Ei ei ei, ei noin tehdä.
Mitä jos tosiaan Jetan joku ukkeleista olisi kysymättä tunkenut suulle... saako noin tehdä? Ei saa.
Hänhän jännittää ja pelkää miehiä, ja jokaisen miehen seurassa. Vartalonkieli sen näyttää. Hänen käpertymisensä omaan ruumiiseensa käsien avulla.