Jkl, haluaisin näyttää ja hierototuttaa rintojani miehillä
Haluaisin tiedustella etukäteen, löytyisikö Jyväskylästä ja/tai sen lähistöltä miehiä (tai miksei naisiakin), jotka olisivat kiinnostuneita koskettelemaan rintojani. Tapaamiset sovitussa paikassa, esim. autossa, kaupan pukukopissa, bensiksen vessassa, parkkipaikalla, levähdyspaikalla tmv.
Mietin, että laittaisin tämän tiedustelun jälkeen asiaan liittyvän profiilin toiveeni tiimoilta Suomi24-foorumille, mikäli kiinnostusta löytyisi.
En tiedä, onko tämä sellainen 'juttu', jonka toteuttamiseen löytyy joku kiinnostunut, joten siksi vähän kyselen etukäteen. N51
Kommentit (19)
Vierailija kirjoitti:
Kyllä löytyy kiinnostusta
M50+
M50+ Kiitos vastauksestasi! Missä itse mieluiten tapaisit tällaisen puuhastelun merkeissä, jos me vaikka tapaisimme? Voit ehdottaa jtk muutakin paikkaa, jota en maininnut.
Selvä. Mitä ajattelet - miten tilanne etenee? Onko miehet (naiset) tällaisessa tilanteessa rohkeita ja alkavat oma-aloitteisesti koskettelemaan rintojani?
Minä ainakin olen jos kerran lupa on. En aikaile hetkeäkään, suoraan kiinni vaan.
M50+
Vau! Kuulostaa hyvältä! Juurikin niin, että jos kerta rintojen hyväilyn merkeissä sovitaan tapaaminen, silloinhan sitä on lupa tehdä ilman erillistä pyytämistä, lupaa tai kehoitusta!
Millainen vaatetus minulla olisi sinun mielestäsi soveliasta olla?
Vierailija kirjoitti:
Millainen vaatetus minulla olisi sinun mielestäsi soveliasta olla?
Mielellään tiukka paita että tissit pullisteleen hyvin tai sitten kauluspaita josta saa napit hyvin auki että pääsee käsiksi nopeasti
M50+
Kiitos vinkeistä! Täytyy alkaa miettiä asuvaihtoehtoja.
Nyt tuli mieleen, että toivottavasti en kiihotu siinä tilanteessa liikaa... Niin, että toinen huomaa. Onko se noloa?
Ne pukukopit ja vessat on maksaville asiakkaille eikä jonkun tätinaisen perversioiden tyydyttämiseen.
Vierailija kirjoitti:
Kiitos vinkeistä! Täytyy alkaa miettiä asuvaihtoehtoja.
Nyt tuli mieleen, että toivottavasti en kiihotu siinä tilanteessa liikaa... Niin, että toinen huomaa. Onko se noloa?
Ei ole noloa koska minäkin kiihotun varmasti
M50+
Vierailija kirjoitti:
Oletko sinä Jyväskylästä?
En ihan
M50+
Eihän siinä kiihottumisessa ole mitään väärää, luonnollistahan se on.
Olisikohan liian rohkeaa minulta pyytää siinä tilanteessa, että paikalle saapunut henkilö rintojani kosketeltuaan tai kosketellessaan imisi myös niitä?
Kuinka pitkä matka sinulla Jyväskylään?
Minkähänlaiset on tekoälyn tissit? Veikkaan että M50+ on saanut nyt sellaisesta keskustelukaverin...
Vierailija kirjoitti:
Eihän siinä kiihottumisessa ole mitään väärää, luonnollistahan se on.
Olisikohan liian rohkeaa minulta pyytää siinä tilanteessa, että paikalle saapunut henkilö rintojani kosketeltuaan tai kosketellessaan imisi myös niitä?
Suorastaan toivoisin että saisin myös imeä.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka pitkä matka sinulla Jyväskylään?
Ohi menen monta kertaa viikossa siitä
Kuulostaa hyvältä!
Jos sinä vastaisit tulevaan suomi24-ilmoitukseeni, mikä aika arkipäivisin sopisi sinulle parhaiten? Ja ehkä missäpäin Jyväskylää?
Kyllä löytyy kiinnostusta
M50+