Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi eronneet eivät voi pitää yhteyksiä tyyliin mitä kuuluu?

Vierailija
04.03.2026 |

Ollaan jaettu vuosia, jopa vuosikymmeniä yhteiset historiat. Tulee ero,  sen jälkeen ei mitään yhteyttä enää. Minusta se on käsittämätöntä. 

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
04.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi? 

Vierailija
2/29 |
04.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yksinkertaisesti kiinnosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
04.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei mulla ole mun eksälle mitään asiaa eikä hänellä minulle. Varsinkin kun lapsikin on ollut omillaan jo useamman vuoden, niin ei tarvitse lapsenkaan takia kommunikoida.

Ei mua sen suuremmin kiinnosta, mitä hänelle kuuluu, mutta kuulen toki aina välillä jotain tyttären kautta.

Vierailija
4/29 |
04.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin samaa mieltä. Ensin toinen on hienoin ihminen maailmassa, hyvä tyyppi, jonka kanssa haluaa jakaa elämän. Sen jälkeen joku ihme pahis idiootti. Ihmettelen tätä.

Itse olen sitä mieltä, että vaikka yhteinen elämä ei ollut sitä mitä odotti, tai että tiet johtivat erilleen, ei muuta sitä tosiasiaa, että toinen on edelleen ihmisenä hieno ja arvostettu, ja kuulumisia on edelleen kiva kysyä ja toista joskus nähdä. Kaikkea hyvää sitä vaan toiselle toivoo. Myös sitä, että toinen löytäisi rinnalleen ihmisen, jonka kanssa ne tiet vievät samaan suuntaan.

Vierailija
5/29 |
04.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Mitä kuuluu?

- Ihan ok. Mitäs sulle?

- Ihan ok.

Vierailija
6/29 |
04.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta. Munkin tekisi mieli kuulla, mitä kuuluu. Mutta hiljaisuus halutaan toisella puolella pitää.

Jotenkin kai ajatellaan, että vanha suola janottaa sänkyhyppyihin, ei kai sentään.

Vierailija
7/29 |
04.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi hän ei voisi olla paras ystävä?

Vierailija
8/29 |
04.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai voi ja saa pitää. Mä en ole mennyt naimisiin minkään kusipäiden kanssa, vaikka kaksi eroakin olen kokenut. Ne on edelleen ihan ok tyyppejä, me vaan ei oltu sopivia toisillemme. Olen kummankin exän kanssa kaveri, ja pidetään yhteyttä.

Vierailija
9/29 |
04.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä tähän liittyy se, kuinka ns. dramaattinen ero ja siihen johtaneet tapahtumat ovat olleet. Esim. jos ero on ollut yhteinen halu ja päätös, suhde on jotenkin ajan myötä laimentunut tai on vain "kasvettu eri suuntiin", on helpompi jäädä mitä kuuluu -väleihin kuin jos esim. toinen on pettänyt ja jättänyt?

Vierailija
10/29 |
04.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei miestä kiinnosta miten sulla menee. Vain silloin jos olisit hänen nainen. Silloin hän huolehtisi. Nyt hän huolehtii uudesta naisestaan eikä häntä kiinnosta kuinka sinulla menee?

Elämä on liian lyhyt roikkumaan menneissä.

Mitä väliä sillä edes on miten heillä mahdollisesti menee? Eihän sellainen saa omaan elämääsi tai tulevaisuuteesi vaikuttaa muutenkaan. Toivoisit vaan että heillä menee hyvin ja kysy mieluummin puolisoltasi tai läheisiltäsi että miten sinulla menee. Vain sillä on aidosti merkitystä.

Vierailija
11/29 |
04.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi vitussa pitäisi tehdä näin? Sehän on ex ja mulla on jo uusi ja parempi kumppani.

Vierailija
12/29 |
04.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle nyt on ihan sama mitä sille kuuluu. Toki lasten asiat saatiin hoidettua aina ihan asiallisesti, mutta nyt nuorinkin on täysi-ikäinen ja muuttanut omilleen, niin ei mull ole enää mitään asiaa sille.

Vierailija
13/29 |
04.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

- Mitä kuuluu?

- Ihan ok. Mitäs sulle?

- Ihan ok.

- Ok. Onpas raju ukkonen.

- Joo vähä niiku sillo ku et tullu hakee vaik lupasit.

- Nii mä selitin sulle tän jo.

- Joo mut tajuutsä et mä vilustuin ja jouduin olee saikul enkä varmaa siks saanu siä ylennystä!?

Vierailija
14/29 |
04.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pidän eksääni yhteyttä, koska hän on hieno ihminen. En koskaan lakkaa arvostamista häntä. Näin on nyt ja hamaan kuolemaan saakka.

Vierailija
15/29 |
04.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ihminen on ollut kenties vuosia se tärkein ihminen. Hänen kanssa jaettu lasten syntymät, kouluun menot, rippijuhlat ym. Ja kaikki muut elämän tapahtumat pienistä suuriin. 
Sitten tulee ero syystä tai toisesta.

Tämän jälkeen tätä ihmistä ei enää ole ollenkaan. Tai jos on, se suhde on vihan täyttämää. Ei ole ketään, kenen kanssa voi muistella elämänmtapahtumia. Olet yksin muistojesi kanssa.

Vierailija
16/29 |
04.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP on näitä, joilla on vaikeuksia solmia uusia ihmissuhteita ja siksi haluaa roikkua kynsisn hampain kiinni kaikissa jotka on joskus saanut luotua.

Vierailija
17/29 |
04.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä jotkut pitää. Saattavat jatkaa läheisinä ystävinä.

En sano tämän olevan tavallista, mutta ei nyt mitenkään ennnekuulumatontakaan. Ihmisiä on monenlaisia, eikä elämässä tarvitse tehdä asioita sen mukaan mikä on joku valmis kaava jonka mukaan kuuluu asiat tehdä.

Vierailija
18/29 |
04.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on paljon kulttuuristakin kiinni. Esimerkiksi Aasiassa tai Etelä-Amerikassa ei varmasti exien kanssa viestitellä saatikka tapailla edes kuulumisten merkeissä.

Vierailija
19/29 |
04.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun rakkaus kuolee, voi huomata ettei ettei pidä toisesta millään tasolla. Homma on ollut pelkkää hormoonien huumaa.

Vierailija
20/29 |
04.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä pidän eksääni yhteyttä, koska hän on hieno ihminen. En koskaan lakkaa arvostamista häntä. Näin on nyt ja hamaan kuolemaan saakka.

Miki suhde noinkin hienoon ihmiseen loppui?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi neljä