Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Harrastusten vetäjä ja opettaja: Haluatko lapsilta (vanhemmilta) joulu- ja päättäjäislahjoja ja ennen kaikkea

Vierailija
04.03.2026 |

mitä ihmettä teet niille kaikille suklaille ja tilpehööreille? Koska tämä opettajien ym ohjaajien lahjustelu on alkanut? 

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
04.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suklaa syödään. Kukkia katsellaan. Kortteja katsellaan. Ei kenelläkään ole velvollisuutta antaa mitään, eli älä muista keväällä, jos et halua. Lapset viettävät opettajansa tai ohjaajansa kanssa aika paljon aikaa vuoden mittaan, voi sanoa vaikka hyvää kesää kuitenkin.

Ope

Vierailija
2/4 |
04.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vain aineenopettaja, joten en juurikaan saa mitään lahjoja. Mutta olisi kyllä ihanaa saada! Eipä sillä ole väliä mitä se on. Lasten askartelut on ihania, vaikka lopulta lentävätkin roskiin. Ei niitä yksinkertaisesti pysty säilyttämään tilanpuutteen takia. Mieluisin lahja olisi juurikin joku elintarvike, kynttilä tai luomukosmetiikkaa herkälle iholle. Itse en henkilökohtaisesti pidä lahjakorteista, koska ne tuntuvat työltä itselle, kun pitää sitten itse hankkia itselle lahja. Hieronnat sun muut eivät kiinnosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
04.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua. Jos jotain haluaa antaa, niin sitten vaikka hyvää kesää tai kiitos lukuvuodesta -kortin tjsp. Tämäkin toki vain siinä tapauksessa, että ihan oikeasti haluaa niin sanoa opettajalle. Mitään ei tarvitse antaa ns. tavan vuoksi. 

Vierailija
4/4 |
04.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitään ei ole velvollisuus antaa kenellekään. Saan harrastusopettajana välillä suklaata, kukan ja kortteja / suullisen kiitoksen oppilailta tai huoltajilta ennen joulua tai keväällä. Siitä tulee aina hyvä mieli. Suklaat syön ja kortit säästän. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kolme