Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Elisa vip-tarjous soittaa

Vierailija
03.03.2026 |

Siis aina aiemmin kun Elisan liittymätarjous on päättymässä ja olen vaihtanut edullisempaan liittymään, on Elisalta tullut VIESTI paremmasta tatjouksesta enkä sitten ole vaihtanut liittymää ollenkaan. Eli vaihdan liittymää halvemman perässä mutta ennenkuin liittymä on edes tullut voimaan, on Elisalta tullut tekstari, et saat sen ja sen liittymän tähän hintaan, vastaa siihen ja siihen mennessä viestiin kyllä jos otat tarjouksen vastaan. No, tarjous ollut parempi niin olen vastannut viestiin ja siten ei ole tarvinnut operaattoreita vaihdella ja Elisa on hoitanut sen liitttmän irtisanomisen johon olin vaihtamassa. 

No nyt sama tilanne, mutta viestiä ei kuuli, vaan kehtaavat soittaa!! 🤪😄 Laittasivat edes viestiä perään, kun en vastaa.. viestiä/mustaa valkoisella ehtii aina vähän miettimään rauhassa, puhelimitse en osta mitään liittymiä enkä muitakaan. Jos viestillä eivät tarjousta laita kuten tähän asti ennenkin niin ei sitte pysytä Elisassa vaan vaihtuu liittymä. 

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
03.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleeko jollekin muulle vielä viestillä liittymätarjous? Siis jos vaihtamassa liittymää

Vierailija
2/5 |
03.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soittavat. Ennen määräaikaisen päättymistä soittavat kalliimmalla tarjouksella. Sen tietysti hylkään. Kun olen vaihtamassa toiselle operaattorille halvan liittymän takia, soittavat uudestaan, ja tarjoavat halvempaa kuin se mihin olen vaihtamassa. Näin tämä peli pelataan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
03.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enia Oy hoitaa markkinoinnin. Tekstiviestillä on tullut tarjoukset.

Vierailija
4/5 |
03.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ainakin soittivat elisaltaja tarjosivat 24kk 200M netti ja ilmaset puhelut 4,99/kk. Vastasin ja sain halvan liittymän. Toki jos vastaaminen on se dealbreaker, niin harmi.

Vierailija
5/5 |
03.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soittavat. Ennen määräaikaisen päättymistä soittavat kalliimmalla tarjouksella. Sen tietysti hylkään. Kun olen vaihtamassa toiselle operaattorille halvan liittymän takia, soittavat uudestaan, ja tarjoavat halvempaa kuin se mihin olen vaihtamassa. Näin tämä peli pelataan. 

Juurikin näin.

Itsellä nyt Telia 5g hintaan 19.95/kk.

Mites muilla?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kuusi