Kaverini arvio: mieheni on mulle liian hyvä.
Mulla oli tänään lääkärissä pieni toimenpide, joten kaveri kyseli, miten se meni ja kuulumisia muutenkin. Vastasin, että hyvin meni ja mieheni oli saattamassa ja kuljettamassa mua. Kaveri ihmetteli, että miksi en mennyt taksilla. Sanoin, että ihan hyvin olisin itsekin voinut ajaa, mutta mies teki eilen pidemmän työpäivän, että ehti tänään mun mukaan seuraksi ja kuskiksi. Kaveri pöyristyi, että miksi mies tekee tuollaista, vai kiukuttelinko että miehen on pakko. Vastasin, että ihan vapaaehtoisesti mies halusi tulla mukaani ja että toimenpiteen jälkeen haki lemppari hamppariateriani ja suklaata ja nyt saan sohvalla jalkahierontaa. Kaverini mielestä mun mies on mulle liian hyvä ja että turhaa tuollainen prinsessointi pikku toimenpiteen vuoksi.
No, tämä on meillä ihan normia puolin ja toisin. Ja hemmottelua voin saada ilman toimenpiteitäkin.
Sitä jäin miettimään, että miten surkeita miehiä naisilla on noin keskimäärin, jos tämä kuvaus on liian hyvää ollakseen totta tai liian hyvää mulle. Ilmeisesti naiset tyytyvät todella vähään. Surullista.