Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko havainnut miten kansanosake Nokiasta on tullut AI-osake?

Vierailija
03.03.2026 |

Eilenkin nousi NYSEssa 7% kun kertoivat Nvidian kanssa tekevänsä AI-valmiin verkon Brasiliaan. Suomen uusi Nokia on Nokia itse.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
03.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun breikkaa 7 euron rajan niin myyn kaikki. Jää sentään tappiot kohtuullisen pieniksi. Tuli joskus aikanaan ostettua melko kalliilla. Sittemmin tankannut onneksi pohjilta lisää useamman kerran, joten nyt on tilaisuus selvitä kohtuullisen pienillä vahingoilla.

Vierailija
2/8 |
03.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kupla puhkeaa pian, sitten rysähtää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
03.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun breikkaa 7 euron rajan niin myyn kaikki. Jää sentään tappiot kohtuullisen pieniksi. Tuli joskus aikanaan ostettua melko kalliilla. Sittemmin tankannut onneksi pohjilta lisää useamman kerran, joten nyt on tilaisuus selvitä kohtuullisen pienillä vahingoilla.

Idiootti myy halvalla. Tää järkyttävän iso nousu on vasta alkamassa.

Vierailija
4/8 |
03.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Idiootti myy halvalla. Tää järkyttävän iso nousu on vasta alkamassa.

Let your profits run. 

Vierailija
5/8 |
03.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienosti hajautettu! 😂

Vierailija
6/8 |
03.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas se noussut. Ostin joskus 4,3 tjsp ja unohdin.

Vierailija
7/8 |
03.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hienosti hajautettu! 😂

Nyt oli puhe Nokiasta, toki muitakin omistuksia on. Nokia vain Nesteen ohella ollut isoin murheenkryyni. Toki matkan varrella olen ottanut turpaan ja oppinut asioita ja nyt esimerkiksi Suomiosakkeiden paino salkussa on vajaa 15%.

Vierailija
8/8 |
03.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hienosti hajautettu! 😂

Nyt oli puhe Nokiasta, toki muitakin omistuksia on. Nokia vain Nesteen ohella ollut isoin murheenkryyni. Toki matkan varrella olen ottanut turpaan ja oppinut asioita ja nyt esimerkiksi Suomiosakkeiden paino salkussa on vajaa 15%.

Minä mietin asiaa 80-luvun nousut ja 90-luvun laskut mielessäni. Niinpä kun vihdoin alkoi jäädä rahaa sijoittamiseen, ostin ensin sijoitusasunnon Helsingin keskustasta, koska siihen sai pankista lainaa ja pystyi sijoittamaan velkavivulla. Sitten toisen, kunnes vihdoin uskalsin ostaa indeksirahastoa. Sitäkin periaatteella, että ala- maantieteellinen ja ajallinen hajautus oli kohdallaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kolme