Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt tuli asiantuntijoillekin jo kiire kertoa että Dubai ei ole hyvä paikka lomailla

Vierailija
03.03.2026 |

https://www.iltalehti.fi/matkajutut/a/dab8ebd2-4139-445c-a1e6-4ba8aaa4a…

Näin ne muuttuu ajat ja äänenpainot 😋

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
03.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauheudessaan tämä maailman aika on kyllä aika koominen. 

Vierailija
2/23 |
03.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinkahan moni vihreissä ilmastomarsseissa sädekehä pään päällä marssinutkin on tuolla lennellyt drinksuilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
03.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän yhteyttä Dubain ihmisoikeusloukkauksilla ja tällä sodalla on? Ihan yhtä jumissa siellä oltaisiin vaikka Dubai olisi maailman vastuullisin matkakohde.

Vierailija
4/23 |
03.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kyllä ymmärrän miksi sinne matkustetaan. Ei tavallinen turisti jaksa miettiä etiikkaa ja valintojen merkitystä kun lähtee lomalle.

Dubaihin lähdetään koska se on kohtuu lähellä ja siellä on lämmin tähän aikaan vuodesta. Itse voisin nimenomaan mennä noiden syiden vuoksi sinne. Kertoo tuo asiantuntijan kommentti kuinka eriytynyt on ajatusmaailmaltaan tavallisiin ihmisiin verrattuna...

Vierailija
5/23 |
03.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ihmiset jaksa ajatella vastuullisuutta kaiken aikaa. Niitä kiinnostaa miten pääsee jonnekin helposti ja ettei siitä tartte maksaa omaisuuksia. Tuokin tyyppi elää jossain omassa kuplassaan, tittelikin sen jo kertoo 😂

Vierailija
6/23 |
03.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä kyllä ymmärrän miksi sinne matkustetaan. Ei tavallinen turisti jaksa miettiä etiikkaa ja valintojen merkitystä kun lähtee lomalle.

Dubaihin lähdetään koska se on kohtuu lähellä ja siellä on lämmin tähän aikaan vuodesta. Itse voisin nimenomaan mennä noiden syiden vuoksi sinne. Kertoo tuo asiantuntijan kommentti kuinka eriytynyt on ajatusmaailmaltaan tavallisiin ihmisiin verrattuna...

Mutta miksi sitä pidetään luuxuskohteena?

Vierailija
7/23 |
03.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki tietää, että se on ihmisoikeuksia rikkova kohde.

Jos sinne menee, ei välitä ihmisoikeuksista, ja haluaa, että joku orja palvelee selkä kumarassa.

Vierailija
8/23 |
03.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta miksi sitä pidetään luuxuskohteena?

Varmaan samasta syystä miksi Audia pidetään luxusautona tai Vuittonia luxuskäsilaukkuna.

Vierailija
9/23 |
03.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ihmiset jaksa ajatella vastuullisuutta kaiken aikaa. Niitä kiinnostaa miten pääsee jonnekin helposti ja ettei siitä tartte maksaa omaisuuksia. Tuokin tyyppi elää jossain omassa kuplassaan, tittelikin sen jo kertoo 😂

Mutta moni jaksaa silti tekopyhästi puhua kuinka huolissaan on jostain ilmastosta sun muusta. Silti teot ei muutu miksikään.

Siksi itse en korvaani lotkauta millekään ilmastoasioille koska en usko ihmisen sille mitään tekevän tai voivan.

Ihmiset eivät luovu nautinnosta, helppoudesta, eduista.

Kuin pakon edessä.

Vierailija
10/23 |
03.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti pommit lentää tuonne, kohde on oikea.

Vierailija
11/23 |
03.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Instabeibet ja onlyfans-naikkoset menee sinne work work work! Suomessa tulot 0 mutta makeaa elämää viettävät! Sheikki maksaa 10000€ kun saa vääntää tortut naisen päälle.

Vierailija
12/23 |
03.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tavallinen ihminen, mutta en silti IKINÄ matkustaisi Dubaihin! Juuri sen huonon ihmisoikeustilanteesta vuoksi. Äänestän ja boikotoin tuollaista menoa rahoillani.

Vierailija
13/23 |
03.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Instabeibet ja onlyfans-naikkoset menee sinne work work work! Suomessa tulot 0 mutta makeaa elämää viettävät! Sheikki maksaa 10000€ kun saa vääntää tortut naisen päälle.

Tämä minullekin päällimmäisenä tulee tuosta paikasta mieleen vaikkei varmaan ole täysin totta 🙄

Vierailija
14/23 |
03.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sitten asut Dubaissa, ap?

Vierailija
15/23 |
03.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen tavallinen ihminen, mutta en silti IKINÄ matkustaisi Dubaihin! Juuri sen huonon ihmisoikeustilanteesta vuoksi. Äänestän ja boikotoin tuollaista menoa rahoillani.

No, sä et olekaan samaa mieltä kuin suuri yleisö. Senhän kertoo jo se, että kysyntää on vaikka kaikki varmasti tietää mikä meno siellä on.

Vierailija
16/23 |
03.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi halutaan matkustaa muslimimaahan?

Vierailija
17/23 |
03.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi halutaan tehdä typeriä aloituksia ja typeriä kysymyksiä?

Vierailija
18/23 |
03.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On paljon ihmisiä joille etiikka ja moraaliset valinnat eivät ole este millekään toiminnalle. Toivoisin että tulisi aika jolloin ajatellaan myös sitä mikä merkitys muilla valinnoilla on, vaikka joutuisi jättämään väliin oman tahtotilan asioissa jotka eivät ole välttämättömiä. Dubai on verirahalla ja nykypäivänkin orjatyöllä aikaansaatu.

Vierailija
19/23 |
03.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein hyvä paikka oli "fitness-influenssereille" mennä tienaamaan vuoden palkka pari viikkoa sheikinpaskaa syömällä.

Vierailija
20/23 |
03.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi halutaan tehdä typeriä aloituksia ja typeriä kysymyksiä?

Mitä typerää on kysymyksessä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan neljä