Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kampaajat hei!

Vierailija
03.03.2026 |

Tai miksei muutkin jos vaan asiasta tietää jotain. Olen huomannut että kun värjään tummat hiukset niin minulla irtoaa hiuksia ihan tajuttoman paljon. Jos on vaaleat niin hiuksia lähtee suunnilleen normaali 50-150hiusta päivässä. Mistä tämä johtuu?

Ja olen kokeillut tätä vuosien varrella useasti kun ollut välillä vaaleat ja välillä tummat hiukset. Aina tummaksi värjättynä on kaivo täynnä hiuksia, harja täynnä hiuksia, sänky täynnä hiuksia, vähä väliä on irronnut hius suussa tai vaatteissa jne.

Ja huom! Ei johdu siitä että tummia näyttäisi irtoavan ja vaaleita ei huomaa niin helposti. Vaaleat ei kuitenkaan näkymättömiksi muutu ja olen testannut tätä ihan harjaamalla teippiharjalla vaaleita hiuksia sängystä ja vaatteista eikä niitä vaan ole. Suihkussa hiuksia pestessä käsiin ei jää vaaleita kuin muutama, tummia jää kasa. Kaivon kannelta vaaleita hiuksia löytyy ihan muutama ja tummia on tuppo jonka jälkeen vielä parin viikon välein kaivosta saa nostaa järkyttävän ison hiusmytyn ettei kaivo tukkeennu, vaaleilla hiuksilla ei koskaan ikinä ole tullut tuollaisia tuppoja kaivoon. Vaaleilla hiuksilla harjan voi tyhjentää kuukausittain, tummilla viikoittain vähintään. 

Hiusten kunto ei myöskään uskoakseni vaikuta, että tummien hiusten ollessa hiukset olisivat  huono kuntoiset, koska tammikuussa kärsin tästä hiusten lähdöstä päivittäin kunnes taas vaalensin ja nyt hiukset ovat pysyneet päässä eikä mistään saa hiustuppoja vaikka kuinka etsii. Voiko tällaiseen vaikuttaa se, että olen luonnostaan vaaleahiuksinen ja jotenkin hiukset kärsii tummasta pigmentistä? En keksi muuta syytä itse.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kaksi