Tiedätkö miehiä, jotka elävät naistensa kustannuksella?
Siis lokkeja. Itse tiedän yhden vanhemman ja yhden nuoren. Molemmista miehistä huomasi heti millaisia ovat, mutta nämä puolisot eivät huomanneet. Ja molemmat olivat myös tyyppiä "typeränovela".
Kommentit (60)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en varsinaisesti ymmärrä miten tuo kuvio on yhtään sen ihmeellisempi kuin toisinkaan päin, jos nainen on uraohjus ja mies hoitaa kotia niin mikäs siinä?
Se mies hoitelee vain itseään.
Tjaa, minusta sinä kuulostat älyvapaalta.
Vierailija kirjoitti:
Minä en varsinaisesti ymmärrä miten tuo kuvio on yhtään sen ihmeellisempi kuin toisinkaan päin, jos nainen on uraohjus ja mies hoitaa kotia niin mikäs siinä?
Ei sellainen mies lokki olekaan, joka hoitaa kotia ja lapsia. Lokki on muiden rahoista hyötymään pyrkivä otus, useimmiten pettää ja valehtelee myös kroonisesti ja alusta alkaen.
Se kääntyy tosi helposti siihen. Meillä ollut nyt se tilanne muutaman vuoden että ansaitsen paremmin. Helposti ostan esim. suurimman osan ruuasta ihan huomaamatta. Siksikin et mies ostaa aina kaikista halvinta ja tosi yksipuolisesti tyyliin pelkkää jauhelihaa, leikkeleitä ja olutta.. Laskut maksetaan pääosin puoliksi. Minä hoidan nettilaskun eli noin parikymppiä enemmän kuussa. Miehellä menee auton kuluihin aika paljon. Mulla on työsuhdeauto. Ensimmäistä kertaa elämässä on tilanne että pystyn laittamaan säästöön ja siksi oon huomannut että mua ärsyttää se että kustannan yhtään miehen menoja, koska haluaisin sijoittaa maksimaalisesti ja turvata omaa vanhuutta. Oon miettinyt miten miehet kestää tätä tilannetta, koska tosi useinhan naiset on niitä jotka olettaa esim. et mies tarjoaa.. Todella ärsyttävää varmasti!
Ikävintä on ehkä kuitenkin kommentit mitä muilta tulee. Olen vielä lisäksi varakkaammasta perheestä ja sain isohkon ennakkoperinnön toissavuonna. Miehen kaverit aina välillä kuittailee että mies hankkii munalla elannon. Vitsillä toki mut niissäkin on aina osa sitä mitä oikeasti tarkoitetaan. Tiedän et mies ei kuitenkaan mun kanssa ole rahan takia. Ei tietänyt mun taustoja seurustelun alkuvuosina ja olin silloin matalapalkkatöissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, kun se lokkimies ei hoida sitä kotia vaan loisii naisen kotitöilläkin. Elättäjät eivät muuten yleensä ole mitään uraohjuksia vaan joukossa on paljon pienituloisia, jotka joutuvat elämään kädestä suuhun lokkimiehensä vuoksi.
Vai niin, kAiKkI mIeHeT, selvä, sinä selkeästi olet vain hysteerinen ja menkkainen koska kAiKkI nAiSeT
En. Ystäväpiiriini ei kuulu moiset reppanat.
Mulla on, jäi nuorena työkyvyttömyyseläkkeelle. Mä olen sitten elättänyt meitä, no problem. Mies on aina tehnyt minkä pystynyt. Yhdessä yli 20 v.
Vierailija kirjoitti:
Se kääntyy tosi helposti siihen. Meillä ollut nyt se tilanne muutaman vuoden että ansaitsen paremmin. Helposti ostan esim. suurimman osan ruuasta ihan huomaamatta. Siksikin et mies ostaa aina kaikista halvinta ja tosi yksipuolisesti tyyliin pelkkää jauhelihaa, leikkeleitä ja olutta.. Laskut maksetaan pääosin puoliksi. Minä hoidan nettilaskun eli noin parikymppiä enemmän kuussa. Miehellä menee auton kuluihin aika paljon. Mulla on työsuhdeauto. Ensimmäistä kertaa elämässä on tilanne että pystyn laittamaan säästöön ja siksi oon huomannut että mua ärsyttää se että kustannan yhtään miehen menoja, koska haluaisin sijoittaa maksimaalisesti ja turvata omaa vanhuutta. Oon miettinyt miten miehet kestää tätä tilannetta, koska tosi useinhan naiset on niitä jotka olettaa esim. et mies tarjoaa.. Todella ärsyttävää varmasti!
Ikävintä on ehkä kuitenkin kommentit mitä muilta tulee. Olen vielä lisäksi varakkaammasta perheestä ja sain i
Kannattaa kyllä miettiä ihan järjelläkin voisiko kavereiden puheissa olla perääkin. Jos sinun aikanasi sanovat noin, voi olla sellaista, jota eivät voi sanoa pahempaakin. Eli se voi olla varoitus sulle, että sinua käytetään lompakkona. Suoraa puhettahan tuo on.
Kun mies kerran ostaa vain itselleen ruokiakin ja suurin osa kuluista jaa sinulle, mies maksaa vain autostaan. Ei oikein kuulosta hyvältä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, kun se lokkimies ei hoida sitä kotia vaan loisii naisen kotitöilläkin. Elättäjät eivät muuten yleensä ole mitään uraohjuksia vaan joukossa on paljon pienituloisia, jotka joutuvat elämään kädestä suuhun lokkimiehensä vuoksi.
Vai niin, kAiKkI mIeHeT, selvä, sinä selkeästi olet vain hysteerinen ja menkkainen koska kAiKkI nAiSeT
Koet, että lokkimiehet " kaikki miehet? Mieshysteria voimissaan sinulla.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on, jäi nuorena työkyvyttömyyseläkkeelle. Mä olen sitten elättänyt meitä, no problem. Mies on aina tehnyt minkä pystynyt. Yhdessä yli 20 v.
Tuollaista en pidä lokkeiluna, jos mies tekee parhaansa eikä asenne ole lokkeileva.
Monet nuoret aikuuset miehet elävät suurelta osin äitinsä kustannuksella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei vaan koen että tässä luodaan vastakkain-asettelua ja vedellään yhtäläisyysviivoja jotka ei kestä tarkastelua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei vaan koen että tässä luodaan vastakkain-asettelua ja vedellään yhtäl
Vietät liikaa aikaa manosfäärissä, jos lokkimiesten tuomitseminen on sinusta väärin.
Tunnen kaksi, toinen aivan avoin tapaus ja alusta pariskunnan keskinäiseen sopimukseen kuulunut, että miehen ei ole pakko tehdä mitään. Toinen on konkurssin tehnyt yrittäjä, joka on luopunut töidenkin etsinnästä. Sukulaisille ja miehen ystäville ei ole kerrottu, vaan pidetään kulisseja yllä, mikä tulee vaimolle kalliiksi
"Vietät liikaa aikaa manosfäärissä, jos lokkimiesten tuomitseminen on sinusta väärin."
Sinä taas vietät liikaa aikaa pää perseessä jos kuvittelet että lokkeilu on sukupuoleen liittyvä ilmiö. <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei vaan koen että tässä luodaan vastakkain-asettelua ja vedellään yhtäl
Lokki on lokki, vaikka voissa paistaisi. Ja on niitä naislokkeja myös, mutta nyt puhutaan mieslokeista. eri
Tiedän. Eräs hyvin tienaava tuttavani asuu vieläkin vuokra-asunnossa 35 vuotiaana. Aina on kaikki rahat menneet lokkeihin ja jopa ex kumppanien elättämiseen.
Vierailija kirjoitti:
"Vietät liikaa aikaa manosfäärissä, jos lokkimiesten tuomitseminen on sinusta väärin."
Sinä taas vietät liikaa aikaa pää perseessä jos kuvittelet että lokkeilu on sukupuoleen liittyvä ilmiö. <3
Tämä, ihan onnistuu naisilta siinä missä miehiltäkin. Typerää kuinka kaikesta tehdään joku miehet vs naiset juttu kun ongelma on tosi asiassa se lokkeilu.
Voisin elättää miestä, mutta en lokkia, siis sellaista tahallista hyväksikäyttäjää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä, ihan onnistuu naisilta siinä missä miehiltäkin. Typerää kuinka kaikesta tehdään joku miehet vs naiset juttu kun ongelma on tosi asiassa se lokkeilu.
Kukaan ei väittänyt näin, mutta tässä ketjussa käsitellään miesten lokkeilua. Tee oma ketju naisten lokkeilulle. Miesten lokkeilu ilmenee usein eri lailla kuin naisten lokkeilu.