Ottaisitko selvaa jo rv8 odotatko tyttoa vai poikaa? Nyt vois selvittaa!
Kommentit (22)
niin suuri keskenmenoriski vielä noilla vkoilla että pelkäisin tuon sukupuolen selvittämisen tekevän keskenmenosta vielä vaikeampaa toipua..
Sormen paasta otetaan verinayte itse kotona ja sitten lahetetaan firmalle joka analysoi sen. Ei siis mitaan keskenmenon riskia.
99% varmuudella saa selville ja rahat takaisin jos eivat osu oikeaan.
ap
Ottaisin varmasti selvää, ja tekisin abortin jos olisi poika tulossa.
Nyt en uskalla raskautua kun haluaisin vain tytön! En kestä jos saan vielä pojan!
Tää on ihan huippu!!!! (siis ap = 6)
XD ...kohta tulee pissat housuun!!!! XD
t:5
Katsos maailmalla sattuu ja tapahtuu...
http: //www. dna-worldwide. com/DNA-Testing-Direct/Early-Gender-Test
ap
sinne äidin verenkiertoon joutuvat? Olis aika vaarallista jos istukka ei estäis verien sekoittumista,
Vierailija:
Sormen paasta otetaan verinayte itse kotona ja sitten lahetetaan firmalle joka analysoi sen. Ei siis mitaan keskenmenon riskia.99% varmuudella saa selville ja rahat takaisin jos eivat osu oikeaan.
ap
katsoa onko odottava äiti itse tyttö vai poika ;)
Raskauden aikana, 6 viikkoa hedelmoityksesta aidin veresta loytyy pieni maara sikion dna:ta, joten aidista otetusta verinaytteesta voidaan tutkia kumpaa sukupuolta sikio on. Jos loytyy y-kromosomin dna:ta lapsi on poika ja jos tuo Y puuttuu lapsi on tytto.
ap
Aika arveluttavaa noin eettiseltäkin kannalta: montakohan sikiötä abortoidaan kun sukupuoli on ' väärä' ?
Jossain linkin sivuilla sanottiin muistaakseni etta joissain raskauksissa ei valttamatta ole ehtinyt muodostua tarpeeksi esim. sita Y-kromosomia ja voivat vahingossa sanoa etta tytto. Siis jos tosi aluraskaudessa tekee testin. Mutta en usko etta rahat takaisin-policy olisi jos tosiaan luulevat erehtyvansa.
ap
Enka mina nyt ole heidan puolesta puhuja tai puolustelija muutenkaan.
Itse vain haluaisin tehda tuon, kuitenkin haluaisin kysya sukupuolta ultrassa, mutta kun se ei ole varmaa nakyyko se aina siella.
Ja itsellani on kaksi lasta ja myos ollut km..
kuukausien päästä kun lapsi syntyy? Nyt veikkaavat ja on 50% mahdollisuus osua oikeaan. Ne joilla ei osu, valittavat ja hups vaan firmaa ei enää olekaan. Tää on huijausta usko fiksumpias!
Taalla tuli juuri eilen uutisissa tuosta ja ma heti innostuin.
ap
Takuulla on niitäkin, jotka haluaa vaan tytön ja abortoi jos se on poika. Surullista mutta totta. Tiedän eräänkin äidin, jolla on yksi vammainen tyttö ja kaksi tervettä poikaa. Kaikki 3 huostaanotettu, ja äiti selittää miten ehdottomasti haluaa tehdä yhden terveen tyttölapsen uuden miehensä kanssa. Kun kysyin, että entäs jos tulee poika tai sairas tyttö, hän sanoi että ei hän niitä halua vaan terveen tytön, ja tekee lapsia kunnes saa tilaamansa.
Surullista kyllä, nämä tapaukset tuntuu aina tulevan tuosta vaan raskaaksi.
Vierailija:
Enka mina nyt ole heidan puolesta puhuja tai puolustelija muutenkaan.Itse vain haluaisin tehda tuon, kuitenkin haluaisin kysya sukupuolta ultrassa, mutta kun se ei ole varmaa nakyyko se aina siella.
Ja itsellani on kaksi lasta ja myos ollut km..
Miksei voi odottaa edes sen verran, että raskaus on niin pitkällä että keskenmenoriski pienenee oleellisesti, ja sitten vasta alkaa selvittää sukupuolta. 4D-ultrassa näkee sukupuolen satavarmasti jos vauva on oikeassa asennossa, ja jos ei ole niin ultraan voi mennä uudestaan. Lapsivesinäytteestä näkee paitsi onko lapsi terve kromosomeiltaan, myös sukupuolen satavarmasti. Siis jos se nyt on niin äärimmäisen tärkeää tietää kumpi sieltä tulee. Tyttö ei muutu pojaksi eikä päinvastoin, vaikka selvittäisit sukupuolen jo rv 3.
Vierailija:
Taalla tuli juuri eilen uutisissa tuosta ja ma heti innostuin.ap
Mutta mina en onneksi ole silla asialla liikkeella. Meille on ihan sama kumpi tulee, mies haluaisi jattaa sukupuolen yllatykseksi syntymaan saakka, MUTTA ma olen niin utelias etta haluaisin saada tietaa HETI.
Ja jos kerta rahaa on sen verran ylimaaraista niin miksi en selvittaisi?
Ja jos firma menee bust niin en kyl edes usko etta tarvitsin rahojani kerjata takaisin kun uskon etta osuvat oikeaan alunperin.
ap
t. la syyskuussa