Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

YLE Juuri nyt: Finnair keskeyttää lennot Dubaihin maaliskuun loppuun saakka

Vierailija
02.03.2026 |

https://yle.fi/a/74-20213200

Mitä tähän voi sanoa...

Kommentit (145)

Vierailija
61/145 |
02.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyypä käydä konsulaatista kysymässä oisko jotain ruokatarjoilua. Ei mulla ainakaan rahat riitä kuukaudeksi mitenkään. Hyvä jos tämän viikon pärjää. Lentolippuun pitää jostain hankkia rahat, ja se ei ole ihan helppo juttu. Tänään piti olla töissä, mutta laitoin eilen viestiä että oon viikon nyt ainakin poissa. Kysyin työnantajalta palkkaa ennakkoon, koska rahat viimeisillään. Ei suostunut. Kulutusluottoa en saa enkä muitakaan lainoja, koska minulla on maksuhäiriömerkintä parin vuoden takaa. Seuraavaksi soittelen kaverit läpi, jos saisivat kerättyä jonkun kimppapotin. Alkaa olee prepaidikin saldo loppu. No jään sit tänne. Kyllä ne jossain vaiheessa lähettää mut kotiin.

Vierailija
62/145 |
02.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö valtio nyt lähetäkään konetta hakemaan suomalaisia pois sodan keskeltä kuten Al-holista?

Ei, jos pitää pommien seassa navigoida. Pekka ja pojat lähettää sitten myöhemmin yksityiskoneen hakemaan kansalaisia kotiin.

Hornetit saattamaan.

Ja lasku instapissikselle!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/145 |
02.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka maksaa kulut?? Mites palkka kun ei pääse töihin?

🤣 ei kuulu mulle

Vierailija
64/145 |
02.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taitettava Jopo mukaan ens kerralla. 

Eikö niitä rannalla myydä?

Vierailija
65/145 |
02.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Finnairin paras bisnes, eli aasian lennot menee myös kuralle. Kuinka kaukaa joutuu kiertämään, että pääsee Thaimaahan? Jostain Afrikan kautta  voisi löytyä turvallinen reitti.

Vierailija
66/145 |
02.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kulut voi laskuttaa korkoineen suoraan USA:n valtionvarainministeriöltä tai Rotanhajulta.  Nehän tämän sotkun ovat saaneet aikaan.

Vierailija
67/145 |
02.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö valtio nyt lähetäkään konetta hakemaan suomalaisia pois sodan keskeltä kuten Al-holista

Ne oli Haaviston Lempilapsia ne. Ei niitäkään olisi pitänyt hakea. No, kohta nähdään, mihin ne pystyvät ...Terot...

Vierailija
68/145 |
02.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sieltä pitää yrittää tulla pois jollain  muulla tavalla sitten. Kai valtio jotenkin auttaa kansalaisiaan. Ihmeellisen hiljaa on Suomi ollut. UK lähetystö aktiivisesti neuvoo kansalaisiaan, jotka ovat jumissa Emiraateissa. 

Eikö ympärillä ole vain autiomaata?

Autiomaan halki pääsee tietä pitkin. Saudi-Arabiasta ja Omanista kai pääsee vielä lentämään.

Vierailija
69/145 |
02.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täytyypä käydä konsulaatista kysymässä oisko jotain ruokatarjoilua. Ei mulla ainakaan rahat riitä kuukaudeksi mitenkään. Hyvä jos tämän viikon pärjää. Lentolippuun pitää jostain hankkia rahat, ja se ei ole ihan helppo juttu. Tänään piti olla töissä, mutta laitoin eilen viestiä että oon viikon nyt ainakin poissa. Kysyin työnantajalta palkkaa ennakkoon, koska rahat viimeisillään. Ei suostunut. Kulutusluottoa en saa enkä muitakaan lainoja, koska minulla on maksuhäiriömerkintä parin vuoden takaa. Seuraavaksi soittelen kaverit läpi, jos saisivat kerättyä jonkun kimppapotin. Alkaa olee prepaidikin saldo loppu. No jään sit tänne. Kyllä ne jossain vaiheessa lähettää mut kotiin.

Huoh. 0/5

Vierailija
70/145 |
02.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun 2 työntekijää on tuolla eikä tule töihin, onneksi on potkulaki.

Niitä varoiteltiin vaaroista.

Sinä olet toimeentulotukihullu, joka jankkaat ja jankkaat. Sua ei kukaan palkkaa, ja ei sulla mitään työntekijöitä ole. Olet hullu. Ymmärrätkö

Vierailija
71/145 |
02.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä kulmilla taitaapi olla suomalaisten lisäksi aika monen muunkin maan kansalaisia, jotka ovatkin yllättäin huomanneet saaneensa jo ihan riittävästi nauttia alueen vieraanvaraisesta, ylellisestä ja kansainvälisestä ilmapiiristä, ja voisivat vaikka ihan mielellään karistaa aavikon tomut jaloistaan ja poistua jonnekin takavasemmalle vaikkapa vähän sateisempiinkin maisemiin.

Vierailija
72/145 |
02.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Dubaista pääsee tietä pitkin pois. En tiedä missä on lähin auki oleva lentokenttä, tuskin kovinkaan kaukana.

Niin ja auton saa tuosta noin vain. Helppoa kuin heinänteko. Vai? 

Miksei saisi vuokra-autoa?

Vierailija
73/145 |
02.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä valitatte siellä lämpimässä? Ainakin Helsingissä on varsin ikävä sää ollut viimepäivinä. 

Vierailija
74/145 |
02.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huoh. 0/5

😂😂😂😂😂

Vierailija
75/145 |
02.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Dubaista pääsee tietä pitkin pois. En tiedä missä on lähin auki oleva lentokenttä, tuskin kovinkaan kaukana.

Egyptissä tai Istanbulissa taitaa olla lähin toimiva kenttä. Leppoisat 3000km matkaa.  Välissä paahteista hiekkaa ja Syyriaa ja Irakia ja kurdistaneja (sotatoimialueita). 

Vierailija
76/145 |
02.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puoli miljoonaa muuta lähdössä. 

Vierailija
77/145 |
02.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meinaat että antavat autonsa moiselle one way ridelle jonnekin 3000km päähän läpi sotien ja melskeiden?

Vierailija
78/145 |
02.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Egyptissä tai Istanbulissa taitaa olla lähin toimiva kenttä. Leppoisat 3000km matkaa.  Välissä paahteista hiekkaa ja Syyriaa ja Irakia ja kurdistaneja (sotatoimialueita). 

Ja nyt voitte nauttia ilmaisista tulituksista 🤣

Vierailija
79/145 |
02.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Intiaan päin lähtee muutama lento. Menkööt sitä kautta.

Sinne on menossa, jonottamassa varmaan 100 000 + sata muuta jo kentällä. 

Vierailija
80/145 |
02.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni joutuu huomaamaan kantapään kautta, että vanha viisaus todellakin pitää kutinsa:

Kauas on pitkä matka.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan viisi