Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Menin sitten puistossa pitämään lapseni puolia...

Vierailija
03.05.2007 |

Kun joskus täällä kerroin neuvolassa olleesta pojasta, joka kahmi kaikki lelut itselleen ja repi oman lapseni kädestä niitä. Sain neuvoksi pitää oman lapsen puolia.

No, tänään tuli hyvä tilaisuus puistossa. Oma lapseni kävi varastosta hakemassa lapion ja kipon, johon alkoi lapioimaan hiekkaa. Oli syrjässä muista lapsista, ei siis " samassa leikissä" toisten kanssa. Eräs poika (noin 4v) tuli siihen, otti kipon, kaatoi hiekat pois ja lähti sen kipon kanssa juoksemaan. Pojan äiti seisoi siinä vieressä ja jatkoi juttua toisen äidin kanssa. Oma lapseni oli jo lähdössä hakemaan varastosta uutta kippoa. Sanoin sitten lapselle, että mennään hakemaan kippo pojalta takaisin. Mentiin pojan luo, sanoin siinä pari kertaa, että kippo oli tällä tytöllä, annatko sen takaisin. Heitti kipolla minua, otin kipon maasta. Käännyin ympäri, että annan sen lapselleni, niin sain lapiollisen hiekkaa niskaan. Ja tämän pojan äiti seisoi ihan vieressä! Sanoin tälle äidille, ettei vissiin poika tykännyt että otin kipon takaisin ja heitti hiekkaa. Eipä äiti sanonut mitään minulle eikä pojalleen.

Tätäkö se puolien pitäminen on?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
03.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

toimittu sinulta! Toisen äidin käytöksessä " hieman" parantamisen varaa

Vierailija
2/6 |
03.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset oppivat parhaiten esimerkeistä, joten itse opetit omalle lapsellesi hyvin, miten tulee käyttäytyä. Tämä toinen äiti ei opettanut omalle lapselleen yhtään mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
03.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ei siinä lapsessa mitään vikaa ole. Äidissä kyllä - ja tieety jos äiti jatkaa tota rataa niin alkaa olla vikaa pojassakin.

Vierailija
4/6 |
03.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea arvostella tuota toista äitiäkään kun ei häntä tunne. Itse ainakin olen joskus ollut poikani kanssa puistossa ja nukkunut seisaaltani kun olen niin väsynyt kaikesta valvomisesta ollut enkä olisi varmaan huomannut yhtään mitään...Hyvä että tuli oma lapsi kotiin mukaan. Kannattaisi varmaan kysyä mikä on ja yrittää auttaa ennen kuin syyttää huonoksi äidiksi.

Vierailija
5/6 |
03.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi helvetti että jotkut ei osaa pitää kuria lapsilleen

Vierailija
6/6 |
03.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vaikea arvostella tuota toista äitiäkään kun ei häntä tunne. Itse ainakin olen joskus ollut poikani kanssa puistossa ja nukkunut seisaaltani kun olen niin väsynyt kaikesta valvomisesta ollut enkä olisi varmaan huomannut yhtään mitään...Hyvä että tuli oma lapsi kotiin mukaan. Kannattaisi varmaan kysyä mikä on ja yrittää auttaa ennen kuin syyttää huonoksi äidiksi.