Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Annatko suuseksiä itse nauttien pyyteettä ja rakkaudesta lajiin vai saadaksesi vastapalveluksen?

Vierailija
02.03.2026 |

Tällä palstalla esiintyy usein kommentteja, joiden taustalta omissa korvissani kuultaa läpi ajatus seksistä toimintana, jossa on osin motivaationa ja tärkeää saada vähintäänkin yhtä paljon kuin toinen ja mieluusti "päästä voitollekin". Ja monissa kommenteissa ikään kuin katkeruus "tappiolle jäämisestä".

Asia tuntuu monesti kohdistuvan suuseksin "antamiseen" ja "saamiseen". Itse nuolen pimpulaa mieluusti ja nautin suunnattomasti siitä enkä koe menettäväni mitään vaikka juuri sillä hetkellä tai välttämättä myöhemminkään suuseksi ei kohdistuisi minuun juuri kyseisen ihmisen taholta. Eli saan samalla kun annan. Ja "jään voitolle" jo, kun nainen kouristelee orkussa.

Eli itseäni kiihottaa "antaa" suuseksiä naiselle ja nähdä hänen nauttivan (toivottavasti😀). En koe tekeväni jotain josta pitää saada palkkio muodossa tai toisessa. Tai siis saan palkkioni naisen nautinnon muodossa. Enkä jää odotukseen, että nyt on kyllä sun vuoro tehdä jotain mulle. Toki toivon seksin jatkuvan muodossa tai toisessa myös omaan huipennukseen.

Asetelmia on lukuisia, mutta rajasin vaihtoehdot näin. Voit laittaa kommentteihin omat mieltymyksesi ja muut voivat peukuttaa jos, kommentti pätee itseen. Eli jos vaikka nainen/bi-nainen/homo/bi-mies kommentoi: "Rakastan saada suuseksiä, mutta en kyllä pysty ottamaan penistä suuhuni, valitan." Niin yläpeukuta vain, jos olet kyseisen kaltainen henkilö ja ilmaistu asetelma pätee sinuun. Älä muuten ylä- tai alapeukuta vaikka mieli tekisi.

Pidättäydytään myös toisten mieltymysten arvottamisesta negatiivisin kommentein.

Antaessani suuseksiä toiselle

Vaihtoehdot

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
02.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään antaa suuseksiä! 

Vierailija
2/8 |
02.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikaisemmin halusin suihinottoja jopa enemmän kuin naimista niin yhden yön jutuilta kuin vakipanoilta. En halunnut nuolla, ja jos nuolin, niin tein sen vain vakipanojen kanssa, ja pelkästään sen takia, että halusin sen jälkeen hyvän suihinoton. Mutta sitten tapasin yhden naisen joka lumosi minut täysin, rakastuin (ja rakastan edelleen), ja opin myös rakastamaan suuseksin antamista itsessään. Nautin siitä kun saan antaa suullani hänelle isoja orgasmeja. Tykkään toki suihinotoista edelleen, mutta enemmän nautin kun saan itse antaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
02.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiihotun suuseksin antamisesta kun fiilis on oikea ja hygienia kunnossa. Lemppari on joko minä polvillaan mies seisoo tai istuu sängyllä , tai mies sängyllä selällään ja saan itse työskennellä rauhassa on myös ihan hyvä. 

En halua itse vastaanottaa suuseksiä ollenkaan eli jos kyseessä olisikin vaihtokauppa niin se tavoittelemani vastapalvelus olisi ihan muuta, koska en tykkää että minua nuollaan. 

N33

Vierailija
4/8 |
02.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitan vaimoni puolesta: Hän on bi ja tykkää tulla nuolluksi miehen tai naisen toimesta. Ja tykkää todella ottaa suihin mieheltä. Mutta ei oikein silti halua nuolla toista naista.

Bi-nainen! Ota kantaa: Yläpeukku = ihan ok noin. Alapeukku = kuulostaa itsekkäältä ja/tai omituiselta

Vierailija
5/8 |
02.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina kiihottanu nähä pojan tai miehen tulevan siitä asti kun 14 v ekan kerran poikaa runkkasin

N44 

Vierailija
6/8 |
02.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 34v nainen. Olen pistänyt saman merkille että etenkin suuseksi on monilla kuin palvelujen vaihtamista, ei haluta pyyteettömästi ilahduttaa toista.

Koska en saa orgasmeja yhdynnässä, suuseksi on yksi tapa laueta mutta kädet ja vibrat toimii yhtä hyvin. Mieheni tykkää nuolla vähän liikaakin, aika usein haluaisin jo edetä yhdyntään tai tehdä jotain muuta parin kierroksen jälkeen, mutta hän yrittää antaa kolmatta orgasmia peräkkäin.

Itse pidän myös paljon suuseksin antamisesta, on mukavaa kokeilla uusia tekniikoita ja kuulla toisen nauttivan. Se on helppo tapa huomioida toista varsinkin arjessa jos tiedän aikaa läheisyydelle olevan vähän. Puoliso ei pitkän suhteen aikana enää pyydä suihinottoja oikeastaan kuin esileikin aloituksena ja haluaa sitten saada yhdyntäorgasmin.

Kun mietin asiaa niin päin, ettei puoliso koskaan haluaisi nuolla minua, mutta haluaisi kuitenkin itse usein suihinottoja, niin se varmasti laskisi intoani antaa niitä. Ymmärtäähän sen, etteivät kaikki pidä ajatuksesta nuolla, mutta olisi hyvä keskustella niistä syistä. Jos mies osallistuu yleensä tyydyttämiseeni muilla tavoin ja on läsnä koko seksin(myös esileikin) aikana niin suuseksin puute ei tuntuisi menetykseltä.

Vierailija
7/8 |
02.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mies kyllä nuolee minut, eikä siihen liity odotusta suihinotosta. Suihin kyllä itsekkin otan, ja usein siksi että tiedän miehin tykkäävän siitä, ja onhan se varmasti ihanaa laueta suuhun, uskon.

Minä kyllä saan orkun muutenkin kuin suuseksillä, mutta jostain syystä parhaat orkut tulee suuseksin ja tekopeniksen kombinaatiolla, ja näin on ollut ihan aina, muistan jostain hamasta nuoruusvuosista kun eka poikaystävä sitä tarjoili, oli kokemus huimaava.

Vierailija
8/8 |
02.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laitan vaimoni puolesta: Hän on bi ja tykkää tulla nuolluksi miehen tai naisen toimesta. Ja tykkää todella ottaa suihin mieheltä. Mutta ei oikein silti halua nuolla toista naista.

Bi-nainen! Ota kantaa: Yläpeukku = ihan ok noin. Alapeukku = kuulostaa itsekkäältä ja/tai omituiselta

Vaimoni on täysin samanlainen, mutta sanoo olevansa täysin hetero mutta ei homofobinen tai estynyt. Kyseessä on hänen ystävättärensä joka tykkää nuolla ilman, että odottaisi mitään vastapalveluksia. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi yhdeksän