Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Perheemme ÄLYSI tänään suuren HÖLMÖYDEN: sushi on kalaviipale riisin päällä!!!

Vierailija
01.03.2026 |

Kyllä me naurettiin sielujemme pohjista asti. Kalaviipale riisin päällä ja ihan älyttömät hinnat. Kyllä ihmiset on outoja!!!!

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sushi on (riisiviini)etikalla maustettua riisiä. Sushilla ei ole sinänsä mitään tekemistä kalan kanssa, vaikka sushi mielletäänkin nokareeksi riisiä, jonka päällä on kalaa. 

Kyllä me naurettiin ap:lle, on se hölmö. 

Vierailija
22/28 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin oli ihan hillitön naurunremakka huushollissa, kun ÄLYTTIIN että makkispekkikset on makkaraa ja perunaa. Mies nauroi niin kovasti, että siltä pääsi PIERU, lapset oli kippurassa lattialla ja mummalla petti inkontinenssisuoja. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua naurattaa mielikuva, että tämä "kyllä mä niin naurettiin"-tyyppi olisikin tosissaan. Koko perhe hohottaa milloin mitäkin asiaa yhdessä päivätolkulla.

Mietin vain sitä, kuinka surullista on, ettei aloittajalla todennäköisesti ole perhettä ja silti tekee näitä ketjuja. Vaikuttaa siltä kuin haluaisi perheen, mutta ei onnistu. 

Tämä on palstaincellin aloitus, kuten tusinat muut, itkuiset naiset ja majoneesittomat mäkkärieväät jne.

Kyllä se on vanha Osku-orava, eli Hembo eli Henna. 

Vierailija
24/28 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä söin merimiespihviä ja nyt vasta tajusin, ettei se olekkaan tehty merimiehistä!

Vähän kun nolotti.

Vierailija
25/28 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua naurattaa mielikuva, että tämä "kyllä mä niin naurettiin"-tyyppi olisikin tosissaan. Koko perhe hohottaa milloin mitäkin asiaa yhdessä päivätolkulla.

Mietin vain sitä, kuinka surullista on, ettei aloittajalla todennäköisesti ole perhettä ja silti tekee näitä ketjuja. Vaikuttaa siltä kuin haluaisi perheen, mutta ei onnistu. 

Eikä varmaan sushiakaan senpuoleen

Vierailija
26/28 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä söin merimiespihviä ja nyt vasta tajusin, ettei se olekkaan tehty merimiehistä!

Vähän kun nolotti.

Mitä? Ihan uusi tieto. 

Vierailija
27/28 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja pihvit on paistettuja lihanpalasia. Ja spagetti taikinaa pötkönä joka on keitetty. Ruokien juju on siinä että ne on tehty hyvin niin että maistuvat hyvältä.

Vierailija
28/28 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap yksinkertaisuudella ei ole rajaa, perhe samaa luokkaa.